Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

barabas

Citaat van: Flurk op 13 maart 2024, 16:55:03
Citaat van: barabas op 13 maart 2024, 12:25:35... alleen blijft dat niet supermooi, alles is vergankelijk.
Prof, waarom denk je dat hij zijn kop onder een blikvangende dure hoed moet verbergen??? :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Aha, daarom die hoed :crylaugh:

Voor iedereen een drankje naar keuze en voor Xsofie ne frisse Tabasco met citroen, schol!

Micmac

Citaat van: barabas op 13 maart 2024, 23:00:08
Citaat van: Flurk op 13 maart 2024, 16:55:03
Citaat van: barabas op 13 maart 2024, 12:25:35... alleen blijft dat niet supermooi, alles is vergankelijk.
Prof, waarom denk je dat hij zijn kop onder een blikvangende dure hoed moet verbergen??? :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Aha, daarom die hoed :crylaugh:

Voor iedereen een drankje naar keuze en voor Xsofie ne frisse Tabasco met citroen, schol!

Jullie zijn mij aan het ontmaskeren. :geheimpje:

Flurk

14 maart 2024, 12:36:20 #5432 Laatste wijziging: 14 maart 2024, 12:38:29 door Flurk
Patron terwijl er nu toch geen volk is schenk mij eens iets kalmerends want ik heb brol met Fluvius.

jerryke

Citaat van: Flurk op 14 maart 2024, 12:36:20Patron terwijl er nu toch geen volk is schenk mij eens iets kalmerends want ik heb brol met Fluvius.
oei niet te erg hoop ik 

barabas

Citaat van: Flurk op 14 maart 2024, 12:36:20Patron terwijl er nu toch geen volk is schenk mij eens iets kalmerends want ik heb brol met Fluvius.

Wereldkampioenschap "er zijn nog *** wachtenden voor u" aan het breken?

Flurk

Ik ben , na de vierde poging, inderdaad tot de overtuiging gekomen, dat heel die procedure speciaal bedoeld is om de klant duidelijk te maken dat hij zijn tijd aan het verspillen is en hem de hint te geven dat je hen nooit meer lastig moet vallen. :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Micmac

Citaat van: Flurk op 14 maart 2024, 22:20:12Ik ben , na de vierde poging, inderdaad tot de overtuiging gekomen, dat heel die procedure speciaal bedoeld is om de klant duidelijk te maken dat hij zijn tijd aan het verspillen is en hem de hint te geven dat je hen nooit meer lastig moet vallen. :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Is daar ook niet zoiets als een ombutsman bij wie je terecht kunt?.

Flurk

Citaat van: Micmac op 16 maart 2024, 16:09:36
Citaat van: Flurk op 14 maart 2024, 22:20:12Ik ben , na de vierde poging, inderdaad tot de overtuiging gekomen, dat heel die procedure speciaal bedoeld is om de klant duidelijk te maken dat hij zijn tijd aan het verspillen is en hem de hint te geven dat je hen nooit meer lastig moet vallen. :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Is daar ook niet zoiets als een ombutsman bij wie je terecht kunt?.
Ik heb echt geen tijd met die te verliezen. Probeer het eens en je zal het zelf ondervinden.

Micmac

Citaat van: Flurk op 17 maart 2024, 11:45:12
Citaat van: Micmac op 16 maart 2024, 16:09:36
Citaat van: Flurk op 14 maart 2024, 22:20:12Ik ben , na de vierde poging, inderdaad tot de overtuiging gekomen, dat heel die procedure speciaal bedoeld is om de klant duidelijk te maken dat hij zijn tijd aan het verspillen is en hem de hint te geven dat je hen nooit meer lastig moet vallen. :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Is daar ook niet zoiets als een ombutsman bij wie je terecht kunt?.
Ik heb echt geen tijd met die te verliezen. Probeer het eens en je zal het zelf ondervinden.

Voor "Fluvius" kan je ook terecht op Facebook.

Flurk

Er zijn weinig dingen waar ik echt een grondige hekel aan heb en één daarvan is Smoelenboek.

Micmac

Citaat van: Flurk op 18 maart 2024, 12:00:14Er zijn weinig dingen waar ik echt een grondige hekel aan heb en één daarvan is Smoelenboek.

Het gaat er maar om als je een probleem uitlegt via de media je mensen krijgt met hetzelfde probleem en er zijn duizenden mensen die meelezen en de leverancier in een slecht daglicht stellen, op deze manier verliest deze klanten en dan moet hij het probleem snel oplossen om een goed woordje te krijgen op sociale media, en zijn klanten terug te winnen.

Micmac

Patron, een zwarte koffie met een lepeltje ahornsiroop en geef de rest ook iets, zit in een goede bui het weekend is voor mij al van vanochtend bezig en ik ga er de maandag ook nog aanbreien.

jerryke

Citaat van: Micmac op 22 maart 2024, 13:19:34Patron, een zwarte koffie met een lepeltje ahornsiroop en geef de rest ook iets, zit in een goede bui het weekend is voor mij al van vanochtend bezig en ik ga er de maandag ook nog aanbreien.
hola ben ik juist op tijd...patron mag ik een Latte Machiato op kosten van Micmac.... schol MM

Mathieu

Maat hier is de ombutsman van Fluvius.
wijfelt u of uw probleem een zaak voor de Nationale ombudsman is? Dan kunt u bellen met 0800 - 33 55555.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Oeps juist op tijd binnen zo te zien. Patron geef er ons nog eentje en voor mij het gekende een grote sjat zwarte koffie. Schol allemaal.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.