Aan den toog....

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 16:41:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Goedenavond allemaal/ Wagen van burman afgeleverd in Aartselaar maar niet mogen afhalen. Er waren stukken te vervangen die van de fabriek moesten komen (zegden ze).De wagen is dus moeten blijven staan. Vrijdag misschien klaar. Ik ga in ieder geval vlugzout meedoen voor het moment dat hij de rekening gaat zien... :biggrinumbrella1: Voor de rest een prachtige dag geweest. Opruiming van de tuin begonenn en een grooote toer (7 km) met de hondjes gedaan. Ze zijn al de hele avond kalm.(En ik ook). :a_thumbsup_20:  Goede nacht allemaal..

Mathieu

Goede morgen allemaal. Maat als die mijnheer met een BMW kan rijden zal hij de stukken en vervanging er van,  ook wel kunnen betalen denk ik. Ik zou niet in zijn plaats willen zijn. Juist gelijk hier een vleestransport , en de baas ervan rijdt met een dikke Porsche maar maakte wel zijn beklag dat hij een bedrag van meer dan 5 cijfers diende te betalen voor een grote onderhoudsbeurt. Ik heb hem toen gezegd koop dan een twee pk daar is het onderhoud veel goedkoper van en dan kreeg ik als antwoord zie je mij al met zo iets rijden.....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En dan vergeet ik zelf nog waarvoor ik binnen gekomen ben. Patron een verse tas zwarte koffie pleace en geef de rest ook iets. En die twee toeristen mag je ook iets geven als ze binnen willen komen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op  7 maart 2024, 09:16:30En dan vergeet ik zelf nog waarvoor ik binnen gekomen ben. Patron een verse tas zwarte koffie pleace en geef de rest ook iets. En die twee toeristen mag je ook iets geven als ze binnen willen komen.
Patron voor mij ne Latte...schol Mathieu die zal smaken  ;D

Flurk

Citaat van: Mathieu op  7 maart 2024, 09:16:30En dan vergeet ik zelf nog waarvoor ik binnen gekomen ben. Patron een verse tas zwarte koffie pleace en geef de rest ook iets. En die twee toeristen mag je ook iets geven als ze binnen willen komen.
Bedankt Mathieu, maar preciseer de volgende keer eens. de Patron heeft me "een glas kraantjeswater" gebracht. :smil414ae0fb30e96:

Mathieu

Citaat van: vyske op  5 februari 2009, 16:39:35ik hoest me ongeluk met die snotvalling; voor mij een hete grog graag  :koffie:

Vyske hopelijk is het al een heel stuk beter.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op  7 maart 2024, 13:16:45
Citaat van: Mathieu op  7 maart 2024, 09:16:30En dan vergeet ik zelf nog waarvoor ik binnen gekomen ben. Patron een verse tas zwarte koffie pleace en geef de rest ook iets. En die twee toeristen mag je ook iets geven als ze binnen willen komen.
Bedankt Mathieu, maar preciseer de volgende keer eens. de Patron heeft me "een glas kraantjeswater" gebracht. :smil414ae0fb30e96:

Dat is dan wel de drank die ik het meeste drink na de koffie, en dus ook niet, te versmaden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

8 maart 2024, 23:08:16 #5422 Laatste wijziging: 8 maart 2024, 23:10:46 door Flurk
Citaat van: Mathieu op  8 maart 2024, 21:43:34
Citaat van: Flurk op  7 maart 2024, 13:16:45
Citaat van: Mathieu op  7 maart 2024, 09:16:30En dan vergeet ik zelf nog waarvoor ik binnen gekomen ben. Patron een verse tas zwarte koffie pleace en geef de rest ook iets. En die twee toeristen mag je ook iets geven als ze binnen willen komen.
Bedankt Mathieu, maar preciseer de volgende keer eens. de Patron heeft me "een glas kraantjeswater" gebracht. :smil414ae0fb30e96:

Terwijl ik hier nu toch ben....Patron geef eens een goei neut Oude klare, en niet in die profijtige glasjes uit dik glad hé...


Flurk

Ik heb wel niet veel aanspreek gehad . Er zijn er wel enkele door het raam komen kijken maar er is niemand binnengekomen. De Patron was ook al aan het klagen dat de zaken zo slecht gingen dat hij eraan dacht om de kroeg uiteindeijk van armoe te sluiten.Ik hoop van niet want het is hier altijd gezellig geweest. Corona syndroom misschien????

Flurk

12 maart 2024, 22:41:08 #5424 Laatste wijziging: 13 maart 2024, 12:11:55 door Flurk
Patron , ik heb een dubbele whisky nodig . Spijtig voor die 11 die voor het venster staan en die 2 die zich verstopt hebben achter het hoekje. Moesten ze  binnen gekomen zijn hadden ze er eentje kunnen meepakken;

Micmac

Patron een elexirke en geef die gasten hier ook iets.

Flurk

Citaat van: Micmac op 12 maart 2024, 23:57:22Patron een elexirke en geef die gasten hier ook iets.
MicMac ge zijt wel royaal hé....Er zijn o gasten..... :4_1_72:

Micmac

Citaat van: Flurk op 13 maart 2024, 12:12:56
Citaat van: Micmac op 12 maart 2024, 23:57:22Patron een elexirke en geef die gasten hier ook iets.
MicMac ge zijt wel royaal hé....Er zijn o gasten..... :4_1_72:

Teveel  stockdividenden geven mijn gezicht een brede smile.

barabas

... alleen blijft dat niet supermooi, alles is vergankelijk.

Flurk

Citaat van: barabas op 13 maart 2024, 12:25:35... alleen blijft dat niet supermooi, alles is vergankelijk.
Prof, waarom denk je dat hij zijn kop onder een blikvangende dure hoed moet verbergen??? :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72: