Februari, de sprokkelmaand.

Gestart door Driver, 31 januari 2023, 15:38:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

Citaat van: Flurk op 14 februari 2023, 12:30:32Goede morgen allemaal. Hier dus ook een srralende zon en daar gaan we gebruik van maken om een paar struiken te snoeien, van profiteren terwijl mijn hematocriet op een aanvaardbaar peil staat.
Willy, gij doet met us scoormobiel meer kilometers dan dat ik met mijn auto doe...zijde gij wel eens thuis ook??? :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72: .

Heeeeee Flurk doe ieder dag als het weer het toelaat 15 Km.

Willy

xofie

goede middag, net de erwten in de week gezet, morgen erwtensoep maken is lang geleden

Mathieu

Goede morgen. Zonnetje van de partij hier en geen wind. Moet nog wat bladeren bij elkaar rijven maar daar heb ik vandaag geen zin in. Dus voor morgen. Mia is weer helemaal weg en ik kan haar niet alleen laten zelfs niet in ons eigen kot. Dus uitstel voor de bladeren. Prettige en aangename dag gewenst aan elkeen die dit leest.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: stevens-willy op 14 februari 2023, 16:03:36
Citaat van: Flurk op 14 februari 2023, 12:30:32Goede morgen allemaal. Hier dus ook een srralende zon en daar gaan we gebruik van maken om een paar struiken te snoeien, van profiteren terwijl mijn hematocriet op een aanvaardbaar peil staat.
Willy, gij doet met us scoormobiel meer kilometers dan dat ik met mijn auto doe...zijde gij wel eens thuis ook??? :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72: .

Heeeeee Flurk doe ieder dag als het weer het toelaat 15 Km.

Willy
[/quoted
Die afstand deed ik vroeger alle dagen met de fiets( een gewone geen electrische) Maar door de ziekte van mijn eega gaat dat niet meer. Het weer kon mij niet tegen houden. Ik vertrok niet als het regende maar regen onderweg kon mij niet gaan laten schuilen.  Alle dagen 25 km, en dat ging goed.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede morgen allemaal. Vadaag weeral pistlekesdag en deze keer is onze oudste kleindochter er terug bij. Italië avontuur blijkt er op te zitten. Bij nader inzicht zou het nog een dik half jaar geduurd henne voor de eerste opbrengsten binnenkwamen en dat is niet te doen.Ze is vorige zaterdag thuisgekomen en is vorige aandag al terug aan de slag in een school in het naburige Mechelen. Wij blij, de ouders blij dat jongere zus blij , de schooldirectie ook blij en zij ook. Meer moet dat niet zijn.. :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:
Profiteer van dez zonneige dag hé.

xofie

das goed nieuws voor onze Flurk

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, het is hier maar een grijze morgen met een temperatuur van 6°C.
Van dag dorpsrestaurant op de gemeente, wat schaf de pot?
Soep van de dag
Kippenragout, sla en frietjes
Afsluiten met een verassingsdessert

Willy

Koter

Citaat van: stevens-willy op 16 februari 2023, 11:58:03:hi_smiley:   Goede morgen, het is hier maar een grijze morgen met een temperatuur van 6°C.
Van dag dorpsrestaurant op de gemeente, wat schaf de pot?
Soep van de dag
Kippenragout, sla en frietjes
Afsluiten met een verassingsdessert

Willy

Laat het u smaken Willy.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: stevens-willy op 16 februari 2023, 11:58:03:hi_smiley:   Goede morgen, het is hier maar een grijze morgen met een temperatuur van 6°C.
Van dag dorpsrestaurant op de gemeente, wat schaf de pot?
Soep van de dag
Kippenragout, sla en frietjes
Afsluiten met een verassingsdessert

Willy
Amaai Willy, daar wordt nogal gefuift in uw gemeente... :4_1_72:  :4_1_72:

Flurk

Goede morge allemaal. Vannacht geen oog dichtgedaan door scherpe electrische prikken in een teen. Vermoedelijk een geknelde zenuw. Seffes eens met mijn buur dokter over praten. Prettige dag allemaal.

Mathieu

Goede morgen. Hier kil ; mistig en ongezellig. Dus vandaag weer zo lang mogelijk binnen blijven.
En Willy smakelijk eten zou ik zeggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Het heeft mij gesmaakt.

Willy

Flurk

Goede midddag allemaal. We mogen hier nier klagen over het weer, het kan wel beter maar het is al slechter geweest.
Vraagje. de diesel en benzineprijzen werden vroeger altijd op TV en in de pers gepubliceerd. Waarom doen ze dat nu niet met de gas- en electriciteitsprijzen ? Of is daar ergens een website voor.? :smil414ae0fb30e96:

kabar

De prijzen van de mazout zijn bijna niet gedaald: 30€ voor 1000 l. Gaan we ook dit jaar een stookoliepremie krijgen?

Mathieu

Citaat van: Flurk op 15 februari 2023, 12:57:30Goede morgen allemaal. Vadaag weeral pistlekesdag en deze keer is onze oudste kleindochter er terug bij. Italië avontuur blijkt er op te zitten. Bij nader inzicht zou het nog een dik half jaar geduurd henne voor de eerste opbrengsten binnenkwamen en dat is niet te doen.Ze is vorige zaterdag thuisgekomen en is vorige aandag al terug aan de slag in een school in het naburige Mechelen. Wij blij, de ouders blij dat jongere zus blij , de schooldirectie ook blij en zij ook. Meer moet dat niet zijn.. :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:
Profiteer van dez zonneige dag hé.
Goede morgen en Flurk profteer er van en koster die momenten want hier is het al twee jaar heel anders. wij hebben er mee leren leven maar soms wringt het toch nog dat je ze ( twee jongens ) niet meer ziet opdagen bij hun moeder.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.