December, de laatste maand alweer.

Gestart door Driver, 30 november 2022, 16:06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

barabas

Mathieu, blij je terug te zien.

Hier is het nu -4, vijver op 1 nacht half dicht gevroren.

Flurk

Hiersé daarsé. Onze Mathieu terug boven water. Welkom terug hoor.
Hoe is het ermee Thieuke.en met de madam?, ik was ongerust omdat ik niets meer hoorde.
Allé, hier heeft het -4 gevroren.
Wij zitten al enkele dagen in het lawaai van een electrische nagelschieter of hoe dat ding maag noemen. Onze nieuwe buur is in heel zijn huis cm isolatie aan het steken. Nog een geluk dat het een groot huis is. In het onze zou ik niet meer binnen geraken. :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Goedenavond, Mathieu terug verrezen, bij de ene duurt dat drie dagen en bij een ander maanden.
De vorige regering heeft alweer serieus bespaard op de nieuwe F-35 en heeft een trendje of a-tje, dus een 35-A besteld die dus niet vertikaal kan opstijgen maar een startbaan nodig heeft en is dus geen topper onder de straalvliegtuigen.

Mathieu

Goede avond allemaal. Maar met een wederhelft die alsheimer heeft in de hogste graad kun je niet veel doen op een dag. Dan is bij mij Parkinson vast gesteld voor enkele weken. We leven er mee verder, maar er gaat een moment komen dat dit zelfs niet meeer gaat. Maar we zijn nog beiden thuis en hetlukt nog.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Bedoel natuurlijk Alsheimer wat mijn wederhelft betreft
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 15 december 2022, 00:53:41Bedoel natuurlijk Alsheimer wat mijn wederhelft betreft

Sterkte Mathieu voor uw vrouwtje en dat kan snel gaan, bij de buurvrouw op een jaar tijd kon die niemand meer en zit nu in een tehuis..... aprpo het is hier -7°

barabas

Proberen van elke dag het beste te maken Mathieu, ieder huisje heeft helaas zijn kruisje. :4_1_201:

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, het is hier mistig de zichtbaarheid is 100 meter en de temperatuur bedraag -1°C. Mathieu hou er de moed in.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Met -8° was het toch friskes om (te voet) naar de bakker te gaan; maar het schijnt goed tegen de microben te zijn.. Het is de enige bakker in ons dorp dus het was daar zoals altijd een kwartier aanschuiven ondanks de 6 meisjes achter de toonbank. Dus stijf bevroren thuisgekomen.
Houd het hoofd koel en de voeten warm hé.. :a_thumbsup_20:  :4_1_201:

xofie

goede avond, ben opgeroepen om afspraak te maken voor 4e covidprik

Flurk

Citaat van: xofie op 17 december 2022, 21:17:54goede avond, ben opgeroepen om afspraak te maken voor 4e covidprik
geef mijn part maar aan de hond.

Flurk

Goedemorgen allemaal. Bij ons is weeral min 8. Nu mogen ze voor mijn part wel stoppen. Hou jullie warm hè.

jerryke

Citaat van: Flurk op 18 december 2022, 13:07:15Goedemorgen allemaal. Bij ons is weeral min 8. Nu mogen ze voor mijn part wel stoppen. Hou jullie warm hè.
Goede middag, vanmorgen was het hier -9° en nu -2° .... en heb besloten om maar lekker warm binnen te blijven  ;D

xofie

goede middag allemaal wij hebben hier een lekkere 18°
Mathieu veel sterkte gewenst

Flurk

Goedemorgen allemaal. Het weer is zot geworden denk ik. Gisteren-8 vanmorgen plus 8.maar liever dat van vandaag hoor. Maak er een leuke dag van.