Wat heeft je gefrustreerd vandaag? deel 2

Gestart door jerryke, 27 augustus 2009, 14:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Micmac op  6 oktober 2023, 22:41:38
Citaat van: Koter op  6 oktober 2023, 13:06:42
Citaat van: Micmac op  6 oktober 2023, 12:45:57De Politie die met zwaailicht voorbij rijdt en even verder het weer afzet, gewoon een trucje om voorbij het druk verkeer te geraken.

Gij hebt toch ook zwaailichten, doe dan hetzelfde.
in naam van de flikkers............. Waarom moeten die lichten hebben. ???????

Dat zijn ondertussen flikker-leds geworden.

Mathieu

Dat is inderdaad frustrerend. Hier was er zelfs eentje die de zwaailichten en sirene gebruikte om met de ambulance 200 meter verder sigaretten te gaan halen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 15 oktober 2023, 11:56:20Dat is inderdaad frustrerend. Hier was er zelfs eentje die de zwaailichten en sirene gebruikte om met de ambulance 200 meter verder sigaretten te gaan halen.

Wij gebruikten in 1967 de ambulance met sirene en zwaailicht van het leger om een pintje te gaan drinken.

Mathieu

Ik denk dat elkeen die met een voertuig gereden heeft waar flikkerlichten en sirene op staan die heeft gebruikt voor persoonlijke doeleinden. En ik zeg niet dat ik dat niet gedaan heb......... :denken:  :denken:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac


xofie

bij mij alles prima, zal wat zon opsturen

Micmac


Flurk

Dat ik deze middag standplaatsen van autubussen moet zoeken in de regen. :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Die rotte Antwerpse stad waar ik met mijn voiturke van 10 meter bijna niet meer door geraak, bochten met van die rotpaaltjes waar je 5 x voor en achteruit moet rijden om de bocht te krijgen, triest echt triest.

xofie

Dat ik twee dagen maar uit één oog zie

barabas

Citaat van: Micmac op 17 november 2023, 20:23:12Die rotte Antwerpse stad waar ik met mijn voiturke van 10 meter bijna niet meer door geraak, bochten met van die rotpaaltjes waar je 5 x voor en achteruit moet rijden om de bocht te krijgen, triest echt triest.

Eentje van 5m kopen met vierwiel sturing.

Micmac

Citaat van: barabas op 24 november 2023, 16:36:42
Citaat van: Micmac op 17 november 2023, 20:23:12Die rotte Antwerpse stad waar ik met mijn voiturke van 10 meter bijna niet meer door geraak, bochten met van die rotpaaltjes waar je 5 x voor en achteruit moet rijden om de bocht te krijgen, triest echt triest.

Eentje van 5m kopen met vierwiel sturing.

Heb deze nog maar vier maanden met camera's in plaats van spiegels, het is een prachtwagen als het op millimeterwerk aankomt.

Koter

Citaat van: Micmac op 24 november 2023, 23:47:00
Citaat van: barabas op 24 november 2023, 16:36:42
Citaat van: Micmac op 17 november 2023, 20:23:12Die rotte Antwerpse stad waar ik met mijn voiturke van 10 meter bijna niet meer door geraak, bochten met van die rotpaaltjes waar je 5 x voor en achteruit moet rijden om de bocht te krijgen, triest echt triest.

Eentje van 5m kopen met vierwiel sturing.

Heb deze nog maar vier maanden met camera's in plaats van spiegels, het is een prachtwagen als het op millimeterwerk aankomt.

Een wagen van 10 meter?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 25 november 2023, 00:24:42
Citaat van: Micmac op 24 november 2023, 23:47:00
Citaat van: barabas op 24 november 2023, 16:36:42
Citaat van: Micmac op 17 november 2023, 20:23:12Die rotte Antwerpse stad waar ik met mijn voiturke van 10 meter bijna niet meer door geraak, bochten met van die rotpaaltjes waar je 5 x voor en achteruit moet rijden om de bocht te krijgen, triest echt triest.

Eentje van 5m kopen met vierwiel sturing.

Heb deze nog maar vier maanden met camera's in plaats van spiegels, het is een prachtwagen als het op millimeterwerk aankomt.

Een wagen van 10 meter?

Met zes wielen

barabas