Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Kabar ik be er van overtuigd dat er heden ten dage bitter weinig drinkgeld gegeven wordt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 25 februari 2012, 19:03:37
Ik heb 18,47 Euro teruggetrokken van de ziekenkas en dat gaan we nu gaan opeten in de Lunchgarden (mits een beetje bijleggen). ;D

Dat vind ik persoonlijk heel goede zaken, en het moet niet altijd het van het zijn; natuurlijk als rijke mens stap je in dergelijke zaken niet binnen. Maar wij als arme of gewone gepensioneerden kunnen daar zeker onze gading vinden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 26 februari 2012, 01:13:31
Citaat van: jerryke op 25 februari 2012, 21:04:12
Citaat van: Micmac op 25 februari 2012, 17:02:29
Gaan ontbijten , gaan Middageten en vanavond gaan avondeten , een gepensioneerde moet op tijd en stond rusten. :biggrinumbrella1:

inderdaad  ;D ....deze namiddag naar babyborrel geweest er stond daar tomatensoep met veel ballekes, kaasbuffet en pizza...en deze avond moeten we gaan eten bij de kleinzoon .....pppfft dat is wel wat te veel van het goede  ;D

Morgen nog zo'n eetdag, even naar Belsele ontbijten en aan zee gaan middageten en dan avondeten in Averbode .


Dat is nu wat ik bedoel met rijke mensen; Alleen de km's die kosten meer als dat wij gaan eten in de lunch-garden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: kabar op 27 februari 2012, 18:30:04
Citaat van: Flurk op 27 februari 2012, 18:07:04
Citaat van: kabar op 27 februari 2012, 14:10:22
Ik ben gisteren gaan eten in een Egyptisch restaurant. Ik heb moeten "vechten" om alles op te krijgen. Daarbij 2 pintjes en mijn vrouw 2 Spa's. Als dessert een speciale koffie van het huis. Ik moest in het totaal 43.90 € betalen. Ik heb 50€ gegeven en aan de vriendelijke serveuze gezegd dat ze de rest mocht houden.
Kabar neem me niet kwalijk maar dat is wel sympathiek van u maar feitelijk een beetje weinig. De gebruikelijke fooi is 16%  en die van u nog geen 14.................... :oops:
Zou iedereen drinkgeld geven en evenveel?
Kabar, blijkbaar heb je niet gezien dat in de rekening van 43,90 Euro al de reglementaire 16% inbegrepen waren en gij zijt zo royaal geweest van dat schone dienstertje daar  bovenop nog een extra fooi te geven.  :d_clap_20: :d_clap_20: :d_clap_20:  Die 16% inbegrepen in de rekening zijn de reden dat veel mensen geen fooi meer geven. 

kabar

Heb zojuist spruitjes met spekblokjes en rookworst gegeten. Heerlijk!

jerryke

Citaat van: kabar op 27 februari 2012, 20:44:09
Heb zojuist spruitjes met spekblokjes en rookworst gegeten. Heerlijk!

bij moeder de vrouw is nog het beste restaurant, dat is altijd lekker hé  ;D

Beastje

Vandaag prei soep (staat reeds op het vuur)dan patatjes met gestoofde prei en kippe filets

Beastje

Beastje

Vandaag peekses stoemp mee kabeljauw haasje
Beastje

jerryke

ballekes in tomatensaus met championnekes en puree en sla

Beastje

Vandaag zelf bereid gehakt brood met patatjes en bloemkool
Beastje

Beastje

Vandaag (zelf bereide )tomaten soep mee ballekes,daarna goulachs met patatjes en appelmoes,als toetje rijstpap

Beastje

jerryke

aardappeltjes, tomatensalade en een kalfslapje....en als dessert een kommetje rijstpap

jerryke

kip, gewokte groentjes en bami  ;D

Beastje

Vandaag groenten soep (zelf bereid he)daarna gebaken patatjes met kippe filets en witloof in majonaise.Toetje zelf bereide rijstpap
Beastje

Beastje

Vandaag de rest van de soep van gisteren,daana puree met kabeljauw filet en verse bladspinazie.Toetje stuk fruit]
Beastje