Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Beastje

Vandaag zelfbreid gehaktbrood met patatjes en rode kool

Beastje

jerryke

aardappeltjes opgebakken, rode kool heel fijn gesnipperd met een ajuintje en mayonese en een kortelet....dessert een potje pudding

Beastje

Vandaag kabeljauwhaasje met puree en bladspinazie
Beastje

jerryke

Tagliatelli met zalm in een roomsaus

kabar

Wanneer ik deze rubriek lees, moet ik een vod onder mijn klavier leggen om mijn kwijl op te vangen.

Mathieu

Niet lachen met wat wij gegeten hebben.

Een super dikke zelf gemaakte soep inhoudende : uiteraard water, selder, porei, wortelen, tomaten, stukjes metworst, de nodige kruiden en nog bij en die licht gemixt. Daarbij dan een dikke snee zwart brood ( zelf gebakken) besmeert met Moutarde de Liege. Super lekker ( voor de liefhebbers toch.)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 27 januari 2012, 02:00:21
Niet lachen met wat wij gegeten hebben.

Een super dikke zelf gemaakte soep inhoudende : uiteraard water, selder, porei, wortelen, tomaten, stukjes metworst, de nodige kruiden en nog bij en die licht gemixt. Daarbij dan een dikke snee zwart brood ( zelf gebakken) besmeert met Moutarde de Liege. Super lekker ( voor de liefhebbers toch.)

daar lach ik niet mee, ik weet dat dat lekker is  :a_thumbsup_20:

vandaag zelfgemaakte frietjes met een stuk kabeljauw een lightroomsausje erop en een kom salade(mix)

Beastje

Vandaag word het rosbief met gecaramellisserde witlof en pommes ducettes
Beastje

Beastje

Vandaag uit eten bij de chinees
Beastje

kabar

Hier is het "witloof in zijn hemd": witloof in hesp gerold met kaassaus en dan gegratineerd in de oven. Mijn zoon en ik "vechten" altijd om het korstje.

jerryke

Citaat van: kabar op 28 januari 2012, 18:48:12
Hier is het "witloof in zijn hemd": witloof in hesp gerold met kaassaus en dan gegratineerd in de oven. Mijn zoon en ik "vechten" altijd om het korstje.

lekker hé kabar, hier was het vanmiddag spek met een eitje en deze avond spaghetti  ;D

Beastje

Vandaag word het Gyros met gebakken patatjes en salade
Beastje

jerryke

gebakken patatjes, witloofsalade en een kalfslapje

Beastje

Vandaag nword het italiaanse worst met patatjes en groen boontjes gestoofd met véél ajuin
Beastje

jerryke

Kip in de oven, pasta met veel groentjes onder(ui, wortel, courgette, championnekes, tomaat)......dessert vanillepudding met vingerkoekjes in