Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: jerryke op 12 december 2017, 23:07:42
Citaat van: Micmac op 12 december 2017, 19:56:41
Citaat van: Flurk op 12 december 2017, 13:20:54
Citaat van: Micmac op 11 december 2017, 18:54:03
Kan geen nagerecht vinden, ben ook al bezig met een Omega-3/pompoenpittenbrood te bakken.
Dit zal je wel lusten denk ik


Nee, dat is snel klaar met die petit-beurre koekjes, ik had "matcha crème brûlée" gemaakt


waw mooi gerechtje....en je bent een goede fotograaf om dat zo mooi op de foto te krijgen....Micmac is er veel werk aan om dit te maken ?

Gewone creme-brulee met vanille-ijs en besprenkeld met matcha-poeder en een munt blaadje er boven op en klaar is kees.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Flurk

Citaat van: Flurk op 12 december 2017, 17:06:45
Citaat van: xofie op 12 december 2017, 15:46:42
Citaat van: Flurk op 12 december 2017, 13:20:54
Citaat van: Micmac op 11 december 2017, 18:54:03
Kan geen nagerecht vinden, ben ook al bezig met een Omega-3/pompoenpittenbrood te bakken.
Dit zal je wel lusten denk ik


wanneer mag ik afkomen Flurk ?
Dat moet je aan MicMac vragen, ik heb ze aan "hem" aangeboden.  :oops:
Blijkbaar was het toch iets te min voor zijn verfijnde smaak. Volgende keer krijg jij ze hoor. :bloem_geven:

xofie

Danny mag vandaag koken ben keiziek

Micmac

Citaat van: xofie op 13 december 2017, 16:47:56
Danny mag vandaag koken ben keiziek

Toch geen steen of kei ingeslikt, veel beterschap.

xofie

gewoon weer vieze beesten ingeslikt
Danny had de kip te hard gebakken, ze was niet meer te snijden met een mes  :lachrol:

jerryke

vandaag was het hier tagliatelle met vis  :Tasty:

Micmac

Op invitatie gaan eten is altijd mooi meegenomen.

xofie

wij hebben fondue vanavond met galicia vlees

Micmac

Hier is het avondeten ook bijna klaar, heb kreeft met aardappel in de schil en een pasta met zalm van Alaska, en daarbij een carte d'or champagnewijn

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Koter

Gij hebt daar een grote zaal, is dat uw living?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 24 december 2017, 19:31:13
Gij hebt daar een grote zaal, is dat uw living?

Is maar ter illustratie.

jerryke

Citaat van: Micmac op 24 december 2017, 19:29:01
Hier is het avondeten ook bijna klaar, heb kreeft met aardappel in de schil en een pasta met zalm van Alaska, en daarbij een carte d'or champagnewijn


waw dat ziet er lekker uit, mag ik dat recept eens van je wil dat ook ens uitproberen

Micmac

Had het ook maar even afgehaald, die aardappel in de schil is de eenvoud zelve en de tagliatelle met verse zalm en paprika en erwten is ook zeer eenvoudig.
De volgende keer ga ik alle eetbare delen uit de kreeft halen en in stukjes snijden, dat eet beter.
http://blog.seniorennet.be/talloore_en_dampekappe/archief.php?ID=1027101

stevens-willy

Zo zaag de tafel gisteren er uit, was voorzien voor 10 volwassen mensen en het was lekker.
Om 12.30u  ontvangst met schuim wijnen hapjes, om 13u de kerstman die de pakjes uitdeelde wat bij de kerstboom lagen, om 14u aan tafel en het feest duurde tot 22.30, toen ging ieder naar huis, het was voor Mariette en mij een gezellig gebeuren.




Willy

jerryke

dat ziet er lekker uit Willy en dat zal gesmaakt hebben....wij hadden steengrill en was ook lekker wel vergeten een foto te nemen