Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xofie

kip met agripicante  :lachrol:

Micmac

Mijn koud buffet van Zondag was zo groot uitgevallen dat ik er nog de hele week kan van eten.

xofie

Citaat van: Micmac op 29 maart 2016, 23:15:26
Mijn koud buffet van Zondag was zo groot uitgevallen dat ik er nog de hele week kan van eten.

maak er maar een buurtfeestje van

xofie

vandaag nog eens atkinsbrood gebakken, toch een heerlijke vervangen voor brood

xofie

morgen, loze vinken met schijfjes gember in de saus en spruiten njamie njamie

Micmac

Heb dit recept gisteren gemaakt en vandaag een deel van gegeten maar het is voor twee dagen, door langer in de koelkast laten te staan word het nog beter.

http://www.knorr.be/recipes/detail/6410/1/hongaarse-goulash-met-rijst

Mathieu

Citaat van: Micmac op 29 maart 2016, 23:15:26
Mijn koud buffet van Zondag was zo groot uitgevallen dat ik er nog de hele week kan van eten.

Je kan misschien wat Frutters uitnodigen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Ondertussen is het al verdwenen, maar beter teveel dan te weinig, ik zie mijn gasten al stoppen aan de eerste frituur. :LOL: :LOL:

Koter

Citaat van: Micmac op 14 april 2016, 00:38:05
Ondertussen is het al verdwenen, maar beter teveel dan te weinig, ik zie mijn gasten al stoppen aan de eerste frituur. :LOL: :LOL:

Als gij zoveel gasten ontvangt moogt ge de Frutters ook eens uitnodigen.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

vandaag gestoofde prei met hespenreepjes room en parmezan gewoon alles mengen en klaar !

Flurk

Citaat van: Koter op 14 april 2016, 01:08:54
Citaat van: Micmac op 14 april 2016, 00:38:05
Ondertussen is het al verdwenen, maar beter teveel dan te weinig, ik zie mijn gasten al stoppen aan de eerste frituur. :LOL: :LOL:

Als gij zoveel gasten ontvangt moogt ge de Frutters ook eens uitnodigen.  ;D
Die vraag is al eens gesteld om op één van zijn gerenommeerde BBQ's te komen, om zijn domein te bezoeken, om eens iets uit zijn wijnkelder te proeven, om iets uit zijn collectie whisky's te genieten, om zijn collectie exclusieve sportwagens te bewonderen maar die verzoeken zijn steeds zonder gevolg gebleven. :no_way: Wij zijn dan ook geen VIP's hé en daar gaan we moeten leren mee leven. :triest: :triest: :triest:

Micmac

Mijn hongaarse-goulash-met-rijst die al twee dagen in de koelkast stond was uitermate lekker, eten op voorhand klaarmaken en laten trekken is wonderbaar.

Koter

Citaat van: Micmac op 14 april 2016, 22:33:38
Mijn hongaarse-goulash-met-rijst die al twee dagen in de koelkast stond was uitermate lekker, eten op voorhand klaarmaken en laten trekken is wonderbaar.

Hebt ge het bovenstaande bericht ook gelezen Micmac?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Micmac op 14 april 2016, 22:33:38
Mijn hongaarse-goulash-met-rijst die al twee dagen in de koelkast stond was uitermate lekker, eten op voorhand klaarmaken en laten trekken is wonderbaar.
Ne mens de zever uit zijn mond laten lopen van de goesting en dan zeggen dat de pot leeg is? Niet schoon zulle. :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Koter op 15 april 2016, 00:22:45
Citaat van: Micmac op 14 april 2016, 22:33:38
Mijn hongaarse-goulash-met-rijst die al twee dagen in de koelkast stond was uitermate lekker, eten op voorhand klaarmaken en laten trekken is wonderbaar.

Hebt ge het bovenstaande bericht ook gelezen Micmac?  ;D

Ja, dat heb ik gelezen, doch ik ben hier slechts de loopjongen en heb dus niet veel te vertellen  :oops: