Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jerryke

21 maart 2016, 00:45:55 #1845 Laatste wijziging: 21 maart 2016, 00:49:52 door jerryke
Citaat van: Micmac op 20 maart 2016, 19:19:39
Een meevaller van formaat, je moet niet mooi zijn om geluk te hebben, maar mercier rosé als aperitief is echt grandioos als ze daar een paar flessen van uit hebben gaat alles veel beter  :LOL: :LOL: :LOL:

:a_thumbsup_20:

vandaag was het chinees geworden, dus dan morgen biefstuk met frietjes en sla inplaats van vandaag en dinsdag wordt het rode kool heel fijn gesneden met een ajuintje onder met mayonese en een kortelet (dat was voor morgen bedoeld)...woensdag spek met appelschijven en vers gebakken zwart brood, donderdag spaghetti en vrijdag weet ik nog niet  ;D

xofie

Erwtensoep met varkenstong

jerryke

Voor morgen : aspergeroomsoep, konijn en gebraad, verse asperges  :Tasty: witloofsalade en kroketjes en als dessert tiramisu....en rijstvlaai zelf gebakken met een paaseitje erbij ....hopelijk is er nog iets over voor maandag  ;D

xofie

ha, zijn de verse asperges er al dan moet ik er eens naar uitkijken
amai wat een lekkere paasmenu

xofie

Vandaag een hamburger gegeten op de markt met frietjes, een heel groot bord ik kreeg het niet op en het was slecht 4.00euro
morgen
nu het nog niet te warm is
zuurkool met worst en aardappelpuree

Micmac

Morgen koud buffet in buffetvorm, surprise van de traiteur.

jerryke

Citaat van: jerryke op 26 maart 2016, 20:51:13
Voor morgen : aspergeroomsoep, konijn en gebraad, verse asperges  :Tasty: witloofsalade en kroketjes en als dessert tiramisu....en rijstvlaai zelf gebakken met een paaseitje erbij ....hopelijk is er nog iets over voor maandag  ;D

voor seffens bij de koffie

Micmac

Citaat van: jerryke op 27 maart 2016, 14:17:38
Citaat van: jerryke op 26 maart 2016, 20:51:13
Voor morgen : aspergeroomsoep, konijn en gebraad, verse asperges  :Tasty: witloofsalade en kroketjes en als dessert tiramisu....en rijstvlaai zelf gebakken met een paaseitje erbij ....hopelijk is er nog iets over voor maandag  ;D

voor seffens bij de koffie

Zou zeggen "Laat het smaken", maar het zal wel verteerd zijn ondertussen.

xofie

en Jerryke had je nog overschot voor vandaag ???

wij hebben steak met gestoofd witloof gegeten
Danny erwtjes met mayonaise

Mathieu

Wij hebben ons die dagen ferm laten bedienen. Zijn op zaterdagavond begonnen in de zaak Tram 1 in Overijse ( op pensioenstelling van mijn jonger broer) lekker, leuk met alles er op en er aan. Alleen die lawaaierige muziek daar kan ik niet goed meer tegen, maar wat wil je als er een deel jeugd in de buurt is. Paasdag was het afgesproken eten in het restaurant hier in de buurt. En voor vanmiddag zijn we lekker gaan eten in de Lunchgarden in Genk. Dit laatste heel rustig, wel wat volk, maar super rustig in vergelijking met zaterdagavond. En nu si het weer gedaan en ik blij dat die dagen ook weer voorbij zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

da's leuk om te lezen Thieuke dat je het fijn had

xofie

ik denk dat wij morgen een chineeske gaan doen is lang geleden met dat ziek zijn

jerryke

Citaat van: xofie op 28 maart 2016, 17:53:21
en Jerryke had je nog overschot voor vandaag ???



er waren gisteren nog 2 stukjes konijn over en nog 2 lapjes gebraad, die zijn de ijskast ingegaan voor morgen en vandaag waren het scampi's met pasta

xofie

Citaat van: jerryke op 28 maart 2016, 21:06:32
Citaat van: xofie op 28 maart 2016, 17:53:21
en Jerryke had je nog overschot voor vandaag ???



er waren gisteren nog 2 stukjes konijn over en nog 2 lapjes gebraad, die zijn de ijskast ingegaan voor morgen en vandaag waren het scampi's met pasta

da's een goed idee, ga ik ook nog eens maken met look en room

Mathieu

Citaat van: xofie op 28 maart 2016, 19:48:47
ik denk dat wij morgen een chineeske gaan doen is lang geleden met dat ziek zijn

En Fieke hoe heb je dat chineeske laten klaar maken???
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.