Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jerryke

broccoliestampot met worst

Micmac

" En Guete! " = eet smakelijk op zn Zwitsers.

xofie

morgen albondigas met patatjes

jerryke

morgen  :denken: eerst croisantjes en broodjes afgebakken met warme chocomelk  ;D ...dan groentesoep en dan  kip uit de oven, verse frietjes en witloofsalade en verse appelmoes  en als de grote baas iets anders wil hoor ik dat morgen wel en als dessert een dame blanche

xofie

deze ochtend hadden we brunch met frans brood, rosbief, ossen gerookt vlees, gentse kop en preparé
allemaal van de Belgische beenhouwer hier zo'n 7 km vandaan, voor de gentse kop vraagt hij evenveel als voor de rosbie
vind ik wel wat overdreven :grrr:

xofie

tomaat met grijze garnaaltjes uit België en frietjes met zelfgemaakte mayo

Micmac

Ga morgen ook nog eens de hoge hoed aandoen met als hoofdschotel ; Sappig gebraden lamsbout met rozemarijn, een boeket primeur groenten met mousseline saus, aardappel poffertjes en een nostalgische Bordelaise-saus en nog een te maken sorbet voor achteraf en een championsoep met rookworst vooraf, hopelijk valt alles goed mee zoals gewoonlijk.

xofie

Om welk uur worden we verwacht voor het aperitief

Micmac

Citaat van: xofie op 19 maart 2016, 22:04:15
Om welk uur worden we verwacht voor het aperitief

Krijg vier gasten en dan ben ik keukenpiet, ik doe dat wel graag maar alles bij elkaar zoeken is tegenwoordig al veel moeilijker dan tien jaar geleden, nu weet ik niet welk aperitief omdat vrouwen altijd een andere smaak hebben. :Champers:

xofie

Citaat van: Micmac op 19 maart 2016, 22:17:35
Citaat van: xofie op 19 maart 2016, 22:04:15
Om welk uur worden we verwacht voor het aperitief

Krijg vier gasten en dan ben ik keukenpiet, ik doe dat wel graag maar alles bij elkaar zoeken is tegenwoordig al veel moeilijker dan tien jaar geleden, nu weet ik niet welk aperitief omdat vrouwen altijd een andere smaak hebben. :Champers:

haal zowat van alles een beetje in huis en laat de gasten kiezen

jerryke

Citaat van: Micmac op 19 maart 2016, 22:17:35
Citaat van: xofie op 19 maart 2016, 22:04:15
Om welk uur worden we verwacht voor het aperitief

Krijg vier gasten en dan ben ik keukenpiet, ik doe dat wel graag maar alles bij elkaar zoeken is tegenwoordig al veel moeilijker dan tien jaar geleden, nu weet ik niet welk aperitief omdat vrouwen altijd een andere smaak hebben. :Champers:

een glaasje bubbels vinden ze altijd lekker  :Champers:

xofie

De man is spaghettisaus aan het maken

xofie

onze chef-kok zal aan het koken zijn voor zijn gasten

Micmac

Een meevaller van formaat, je moet niet mooi zijn om geluk te hebben, maar mercier rosé als aperitief is echt grandioos als ze daar een paar flessen van uit hebben gaat alles veel beter  :LOL: :LOL: :LOL:

xofie

Citaat van: Micmac op 20 maart 2016, 19:19:39
Een meevaller van formaat, je moet niet mooi zijn om geluk te hebben, maar mercier rosé als aperitief is echt grandioos als ze daar een paar flessen van uit hebben gaat alles veel beter  :LOL: :LOL: :LOL:

:4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: