Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

vandaag spaghetti carbonara

Mathieu

Vanmiddag, omstreeks 15.45 uur wordt er middag gegeten. Dan is de kleindochter hier aanwezig en moet ze gebracht worden naar school voor de theoretische lessen rijschool. Nadien moet ze dan terug naar het CC Maaseik waar ze, van school uit, al de hele week in aktie is. Heb het mogen voelen : alle dagen om 06.45 uur uit mijn bed want ze moest er zijn om 07.40 uur ( wat een uur) Morgen nog en dan is het weer rustig.....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Wat de juffrouw heeft afgesproken met haar oma weet ik niet, zullen wel zien wat er op tafel komt. Weet wel dat er kroketten bij zullen zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 21 januari 2016, 13:38:54
Vanmiddag, omstreeks 15.45 uur wordt er middag gegeten. Dan is de kleindochter hier aanwezig en moet ze gebracht worden naar school voor de theoretische lessen rijschool. Nadien moet ze dan terug naar het CC Maaseik waar ze, van school uit, al de hele week in aktie is. Heb het mogen voelen : alle dagen om 06.45 uur uit mijn bed want ze moest er zijn om 07.40 uur ( wat een uur) Morgen nog en dan is het weer rustig.....

jij bent een superopa !!!

xofie

wij eten gemarineerde kalkoenlapjes en champions erbij

jerryke

vandaag kabeljauwhaasje met een roomsausje, sla en verse frietjes

Micmac

22 januari 2016, 20:27:23 #1791 Laatste wijziging: 22 januari 2016, 21:53:35 door Micmac
Vandaag de rommel eens bijeengekletst

[bijlage verwijderd door de beheerder]

xofie

Yeah, yeah, wij hebben bij de chinees gegeten

jerryke

friet biefstuk, champions in roomsaus en appelmoes

xofie

cava met garnituur , zeevruchtencocktail, heel groot, sorbet en daarna kabeljauwhaasje of iberische varkensbrochette, enorm groot
uitgenodigd op 65 jarige verjaardag van vrienden, enorm lekker en enorm veel eten. de iberische varkensbrochette kreeg niemand op  en ik zat recht tegenover de keuken en zag ze het in de vuilbak kieperen, toen heb ik ze geroepen en gezegd dat ik de overschot mee naar huis nam voor de kat, kat... nou ja deze grote kat heeft net twee stukken opgegeten........... :10_1_20:

jerryke

porei gestoofd met een witte saus, opgebakken aardappeltjes en een kortelet en vanillepudding als dessert

xofie

uit eten geweest bij de Italiaan

xofie

joepie winter, dan kan er terug gekookt worden, vandaag varkensfricassee gemaakt voor morgen
heeeeeeeeeerlijk !!!!!!!!!!!!!!

jerryke

Deze middag gaan we eten op KRC Genk

xofie

Citaat van: jerryke op  7 februari 2016, 12:49:38
Deze middag gaan we eten op KRC Genk

ha daar is het altijd lekker hé