Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

En moest het serviet ook op zoveel cm van mekaar staan en moesten de glazen op zoveel cm van de rand van de tafel staan????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

rijst met varkensvlees en een kant en klare saus die van de supermarkt kwam, lekker gemakkelijk in deze hitte en niet onnodig de vuren moeten gebruiken in de keuken

jerryke

vis, sla (uit eigen hof) en frietjes

xofie

omelet met champignons wordt het vandaag

Micmac

Het was snel klaar, lekker vers, meer moet dat niet zijn.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

jerryke

toen de man daarstraks de kippen ging eten geven bracht hij ook de eitjes mee binnen, kneep die toch wat te hard en natuurlijk de eitjes gekneusd.....dan heb ik maar pasta carabanara gemaakt en de eitjes verwerkt

Koter

Citaat van: jerryke op 18 juli 2015, 21:50:59
toen de man daarstraks de kippen ging eten geven bracht hij ook de eitjes mee binnen, kneep die toch wat te hard en natuurlijk de eitjes gekneusd.....dan heb ik maar pasta carabanara gemaakt en de eitjes verwerkt

Welke eitjes heb je verwerkt? Die van de kippen of die van de m...?  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 18 juli 2015, 21:55:27
Citaat van: jerryke op 18 juli 2015, 21:50:59
toen de man daarstraks de kippen ging eten geven bracht hij ook de eitjes mee binnen, kneep die toch wat te hard en natuurlijk de eitjes gekneusd.....dan heb ik maar pasta carabanara gemaakt en de eitjes verwerkt

Welke eitjes heb je verwerkt? Die van de kippen of die van de m...?  :LOL:

die van de kippen natuurlijk, die andere daar zal ik wel in knijpen  :LOL: :LOL:

Micmac

Citaat van: jerryke op 18 juli 2015, 22:38:42
Citaat van: Koter op 18 juli 2015, 21:55:27
Citaat van: jerryke op 18 juli 2015, 21:50:59
toen de man daarstraks de kippen ging eten geven bracht hij ook de eitjes mee binnen, kneep die toch wat te hard en natuurlijk de eitjes gekneusd.....dan heb ik maar pasta carabanara gemaakt en de eitjes verwerkt

Welke eitjes heb je verwerkt? Die van de kippen of die van de m...?  :LOL:

die van de kippen natuurlijk, die andere daar zal ik wel in knijpen  :LOL: :LOL:

Twee kwarteleitjes, daar mag je niet in knijpen  :4_1_72:  :4_1_72:

jerryke

gebraad, ovengebakken aardappeltjes, championnekes in roomsaus en sla

Micmac

Kwintet van noordzeevis en schaaldieren, mechelse witte- en provençaalse groene asperges en een aspergesoepje met bieslookroom heb ik al klaar, nu de mandoline bovenhalen om chips-aardappelen te snijden en dan op te bakken met wat fijngemalen rosemarein, het gaat nog in orde komen voor twaalf uur. :biggrinumbrella1:

xofie

vandaag solomillo in peperroomsaus met frietjes, wanneer we dat gaan eten weten we nog niet
want het is hier weer bloedheet  :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: xofie op 19 juli 2015, 14:42:57
vandaag solomillo in peperroomsaus met frietjes, wanneer we dat gaan eten weten we nog niet
want het is hier weer bloedheet  :smil414ae0fb30e96:

afgaande op de bereiding of hetgeen je erbij serveert is het biefstuk ?

xofie

Citaat van: jerryke op 19 juli 2015, 21:14:32
Citaat van: xofie op 19 juli 2015, 14:42:57
vandaag solomillo in peperroomsaus met frietjes, wanneer we dat gaan eten weten we nog niet
want het is hier weer bloedheet  :smil414ae0fb30e96:

afgaande op de bereiding of hetgeen je erbij serveert is het biefstuk ?

ja inderdaad, het is net achter de rug, sauna was er gratis bij, daarna koude douche genomen

kabar

Hier is het jaar in-jaar uit elke zondag biefstuk friet.