Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

31 mei 2015, 21:32:49 #1425 Laatste wijziging: 1 juni 2015, 14:09:35 door xofie
Citaat van: proske op 31 mei 2015, 21:21:50
Citaat van: xofie op 31 mei 2015, 17:28:37
lekker soepje bedacht

1 KG WORTELEN
2 COURGETTEN
3 LAURIERBLAADJES
5 TENEN LOOK
1 SOEPLEPEL CURRY MET  TOREN
1 BLIK KOKOSMELK
1 1/2 LTR KIPPENBOUILLON

ALLES IN PRESPOT EN EEN KWARTIERTJE LATEN STOMEN
MIXEN
200 ML ROOM TOEVOEGEN



Mixen NA de toevoeging van de room ? :oops:

jaja ik weet dat dat niet mag van jou maar de room was te dik  :crylaugh:

Micmac

Die Laurierblaadjes kan je met een netje er direct uithalen, op veel plaatsen is men een tijdje aan het vissen achter de laurierblaadjes (wierookblaadjes), alvorens de soep kan opgediend worden.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

proske

Citaat van: Micmac op  1 juni 2015, 00:17:12
Die Laurierblaadjes kan je met een netje er direct uithalen, op veel plaatsen is men een tijdje aan het vissen achter de laurierblaadjes (wierookblaadjes), alvorens de soep kan opgediend worden.

  Jaja , dan smaakt je soep  naar metaal . Lekker .........  :hi_smiley: 
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

xofie

Citaat van: proske op  1 juni 2015, 00:33:15
Citaat van: Micmac op  1 juni 2015, 00:17:12
Die Laurierblaadjes kan je met een netje er direct uithalen, op veel plaatsen is men een tijdje aan het vissen achter de laurierblaadjes (wierookblaadjes), alvorens de soep kan opgediend worden.

  Jaja , dan smaakt je soep  naar metaal . Lekker .........  :hi_smiley: 

ik zal het nooit meer doen snik snik

xofie

Vandaag trakteert de club ons op tapas met een drankje

jerryke

dat is voor seffens  ;D

en dit voor daarna  ;D

Flurk

Citaat van: Micmac op 31 mei 2015, 00:51:59
Citaat van: xofie op 31 mei 2015, 00:20:03
Citaat van: Micmac op 30 mei 2015, 23:57:23
Citaat van: xofie op 30 mei 2015, 23:41:10
Citaat van: Mathieu op 30 mei 2015, 23:32:25
Citaat van: xofie op 30 mei 2015, 23:12:28
Citaat van: Micmac op 30 mei 2015, 22:56:44
Rustig uit gaan eten.

sterrenniveau ?? ?? ??

Vijfsterren minimum......



da bestaat niet  :boxen:
Alleen een Hotel kan vijf sterren hebben.

in Dubai hebben ze 7 sterren hotels, wat moet dat beestje niet kosten,pfffffffffffffff

Prijzen van 400 euro p/n zijn al vrij normaal voor een simpel hotel tot 7000 euro p/n voor de duurste hotels.
BTW MicMac, nu ge over Dubai spreekt. Ge hebt ons niet vertelt wanneer ge uw VIP kaarten voor zo een hotel daar gebruikt hebt. Welk hotel was het weer????? Mijngeheugen laat me in de steek.

Micmac

Dat gaat nog tot eind dit jaar en was een 10 daagse, die eigenaar handelt in tweedehands trucks, vorklifts enzv.

[bijlage verwijderd door de beheerder]

xofie

Jerryke ik wil best bij jou aan tafel aanschuiven, ziet er heel lekker uit

vandaag hadden we het petanque feest, dus weeral niet koken

Micmac

Die eerste schotel is prima, maar van de tweede moet ik afblijven want aardbeien is niks voor mij.

xofie

morgen maak ik kip met champignons klaar

Micmac

Citaat van: xofie op  3 juni 2015, 01:04:52
morgen maak ik kip met champignons klaar


Met-currysaus-en-groenten . . . .

xofie

vandaag wordt het Italiaan, lekker niet koken en superlekker !!!!! een hele menu voor 11 euro met alles derop en deraan ook de drank

proske


  Gisteravond begonnen aan mijn kalfsstoofpotje . Vanmorgen om 7.30 opgestaan om het verder af te maken . Volgens ons madam mag het er zijn .

   Vanmiddag naar de Delhaize . Is volgens mij stilletjesaan aan het achteruit gaan . Normaal moet je , je dan omdraaien en dan ga je terug vooruit .
   Mie hoen .....niet meer in de rekken . Goulashkruiden .......niet meer in de rekken . Kruidentuiltjes .....niet meer in de rekken .
   Volgende week naar de Colruyt . Die hebben tenminste een charter ondertekent dat zij alleen vlees verkopen  van dieren die verdoofd zijn voor het slachten . Op deze vraag aan Delhaize , kreeg ik alleen een bon van 50 euro aangeboden , zonder verdere commentaar .

  :pan_kloppen:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

Citaat van: proske op  4 juni 2015, 23:53:21

  Gisteravond begonnen aan mijn kalfsstoofpotje . Vanmorgen om 7.30 opgestaan om het verder af te maken . Volgens ons madam mag het er zijn .

   Vanmiddag naar de Delhaize . Is volgens mij stilletjesaan aan het achteruit gaan . Normaal moet je , je dan omdraaien en dan ga je terug vooruit .
   Mie hoen .....niet meer in de rekken . Goulashkruiden .......niet meer in de rekken . Kruidentuiltjes .....niet meer in de rekken .
   Volgende week naar de Colruyt . Die hebben tenminste een charter ondertekent dat zij alleen vlees verkopen  van dieren die verdoofd zijn voor het slachten . Op deze vraag aan Delhaize , kreeg ik alleen een bon van 50 euro aangeboden , zonder verdere commentaar .

  :pan_kloppen:

Zijn aan het onderhandelen met Albert Hein voor overname met behoud van personeel gedurende het eerste jaar.