Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

En maar lekker smullen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

spinaziepuree met worst gemaakt en met pickles van Devos Lemmens erbij

jerryke

gebraad met een lekkere bruine saus erop, jonge sla uit onze hof en frietjes

xofie

niet koken vandaag
het zal zoetzure soep worden
loempia voor Danny
en daarna
gambas in lookboter met bami en nasi

jerryke

vlees is er nog over van gisteren, opgebakken aardappeltjes voor de man, voor mij gekookte en witloof

proske


  Eergisteren , gisteren en vandaag niet moeten koken . Hamont-Achel veroverd ziet U  :Tip-Hat:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

jerryke

door de overvloed van de sla staat er sla op het menu , kip uit de oven en omdat de oven toch aanstaat zijn er ovenaardappeltjes bij....als dessert aardbeien ( sssstttt met slagroom en ijs)

xofie

bij  petra's lunchroom vol au vent gegeten en Danny spaghetti, lekker weinig koken deze week, vrijdag gaan we eens fish and chips proberen bij de Engelsman, ben benieuwd

Flurk

Citaat van: proske op 25 mei 2015, 22:18:09

  Eergisteren , gisteren en vandaag niet moeten koken . Hamont-Achel veroverd ziet U  :Tip-Hat:
Hopelijks komt er niets van in de gazet....................... :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

proske

Citaat van: Flurk op 26 mei 2015, 20:00:08
Citaat van: proske op 25 mei 2015, 22:18:09

  Eergisteren , gisteren en vandaag niet moeten koken . Hamont-Achel veroverd ziet U  :Tip-Hat:
Hopelijks komt er niets van in de gazet....................... :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

   Zelfs DAT kan ik niet garanderen  :4_1_72: :4_1_72:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

proske


  Vanavond , 2 kg asperges klaar gemaakt . t.t.z. 1 kg opgegeten en 1 kg ingevroren . De pellen staan zachtjes te sudderen , om als bouillon te dienen voor de soep morgen . Asperges zijn ZALIG , geloof me vrij . :a_thumbsup_20: 
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

jerryke

Citaat van: proske op 26 mei 2015, 23:20:52

  Vanavond , 2 kg asperges klaar gemaakt . t.t.z. 1 kg opgegeten en 1 kg ingevroren . De pellen staan zachtjes te sudderen , om als bouillon te dienen voor de soep morgen . Asperges zijn ZALIG , geloof me vrij . :a_thumbsup_20: 

hier is vandaag de laatste aspergesoep gegeten wat ik zondag gemaakt had.....allee dan verwacht ik je morgen hier met verse aspergesoep   :10_1_20: ....dat is mijn lievelingssoep  ;D en trouwens asperges vind ik ook heeeeeeeeeeel lekker

xofie

gestoofde prei met gebakken kipfilets

proske

Citaat van: jerryke op 27 mei 2015, 01:06:27
Citaat van: proske op 26 mei 2015, 23:20:52

  Vanavond , 2 kg asperges klaar gemaakt . t.t.z. 1 kg opgegeten en 1 kg ingevroren . De pellen staan zachtjes te sudderen , om als bouillon te dienen voor de soep morgen . Asperges zijn ZALIG , geloof me vrij . :a_thumbsup_20: 

hier is vandaag de laatste aspergesoep gegeten wat ik zondag gemaakt had.....allee dan verwacht ik je morgen hier met verse aspergesoep   :10_1_20: ....dat is mijn lievelingssoep  ;D en trouwens asperges vind ik ook heeeeeeeeeeel lekker

Alleen dat mijne pipi zoooo raar riekt . Dat nemen we er dan wel bij .  Ik heb zondag bij de vriend in Hamont de scheikundige uitleg voor dat fenomeen te horen gekregen . Amai . Nu ja als doctor in de chemie zal hij dat wel weten zeker .   :smil414ae0fb30e96:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

En je hebt uiteraard alles verstaan en opgenomen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.