Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ladyluck

Citaat van: jerryke op  1 april 2015, 21:08:09
onze man heeft vandaag gekookt   ;D  frietjes uit de diepvries en er stond nog een portie stoofvlees in de diepvries  ;D de groentjes was hij vergeten  :Doh3:

frietjes met stoofvlees is ook lekker hé  :biggrinumbrella1:
..........vergeten is dat menselijk  :denken: of mannelijk  :KNOTS2:

Micmac

Citaat van: jerryke op  1 april 2015, 21:08:09
onze man heeft vandaag gekookt   ;D  frietjes uit de diepvries en er stond nog een portie stoofvlees in de diepvries  ;D de groentjes was hij vergeten  :Doh3:

Had hetzelfde met witte bonen met fijn gesneden paprika 's met teveel kruiden

[bijlage verwijderd door de beheerder]

xofie


jerryke

Citaat van: ladyluck op  1 april 2015, 21:29:58
Citaat van: jerryke op  1 april 2015, 21:08:09
onze man heeft vandaag gekookt   ;D  frietjes uit de diepvries en er stond nog een portie stoofvlees in de diepvries  ;D de groentjes was hij vergeten  :Doh3:

frietjes met stoofvlees is ook lekker hé  :biggrinumbrella1:
..........vergeten is dat menselijk  :denken: of mannelijk  :KNOTS2:


hij kookt nooit, kan dat niet en dan vraagt hij heel serieus aan mij " en heb ik goed gekookt " hij heeft het maar juist moeten opwarmen  :Doh3: en ik heb geantwoord " bijna zo lekker als ik het zelf zou gemaakt hebben"

Micmac

Ge moet zeggen "je kookt veel beter dan ik, doe dat maar alle dagen" , alleen voor de reactie te zien. :LOL: :LOL:

Mathieu

Val misschien in herhaling : maar ik mag in de keuken van mijn madame niet komen, als zij er bezig is. Ik hou mij daar natuurlijk letterlijk aan, zelfs als er moet afgewassen worden. Maar koken kan ik feitelijk ook niets van, laat me liever bedienen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: jerryke op  1 april 2015, 22:54:01
Citaat van: ladyluck op  1 april 2015, 21:29:58
Citaat van: jerryke op  1 april 2015, 21:08:09
onze man heeft vandaag gekookt   ;D  frietjes uit de diepvries en er stond nog een portie stoofvlees in de diepvries  ;D de groentjes was hij vergeten  :Doh3:

frietjes met stoofvlees is ook lekker hé  :biggrinumbrella1:
..........vergeten is dat menselijk  :denken: of mannelijk  :KNOTS2:


hij kookt nooit, kan dat niet en dan vraagt hij heel serieus aan mij " en heb ik goed gekookt " hij heeft het maar juist moeten opwarmen  :Doh3: en ik heb geantwoord " bijna zo lekker als ik het zelf zou gemaakt hebben"

en weet je wat het ergste is, die menen dat nog ook  :lachrol:

Mathieu

Niet veralgemenen : ik geef grif toe dat ik niet kan koken. Zal dat dan ook niet doen, maar ik heb een super keukenprinses in huis.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  2 april 2015, 17:06:20
Niet veralgemenen : ik geef grif toe dat ik niet kan koken. Zal dat dan ook niet doen, maar ik heb een super keukenprinses in huis.

Ge moet U wapenen tegen dat je eens een dag alleen bent, eens meekijken over de schouder geeft al veel resultaat. :biggrinumbrella1:

Flurk

Citaat van: jerryke op  1 april 2015, 21:08:09
onze man heeft vandaag gekookt   ;D  frietjes uit de diepvries en er stond nog een portie stoofvlees in de diepvries  ;D de groentjes was hij vergeten  :Doh3:
Tja...........als dat koken noemt................ :smil414ae0fb30e96:

xofie

Citaat van: Micmac op  3 april 2015, 00:14:59
Citaat van: Mathieu op  2 april 2015, 17:06:20
Niet veralgemenen : ik geef grif toe dat ik niet kan koken. Zal dat dan ook niet doen, maar ik heb een super keukenprinses in huis.

Ge moet U wapenen tegen dat je eens een dag alleen bent, eens meekijken over de schouder geeft al veel resultaat. :biggrinumbrella1:

ik denk dat hij dan riskeert om een pan op zijn hoofd te krijgen  :lachrol:

Micmac

Danny moet dus bij het opstaan een antipanhelm opzetten en er een hele dag mee rondlopen om als hij gaat slapen weer uit te doen.  :pan_kloppen:  :pan_kloppen:  :pan_kloppen:

xofie

Citaat van: Micmac op  3 april 2015, 19:15:37
Danny moet dus bij het opstaan een antipanhelm opzetten en er een hele dag mee rondlopen om als hij gaat slapen weer uit te doen.  :pan_kloppen:  :pan_kloppen:  :pan_kloppen:

neeje den Thieu !!!!!!!!!!!!

xofie

steak met prinsesseboontjes gegeten en vanavond soep

jerryke

de menu voor morgen...aspergeroomsoep, kipgebraad en varkensgebraad, verse asperges, boontjes in gerookt spek gedraaid, champions in roomsaus, appelmoes en ovengebakken aardappeltjes en als dessert tiramisu.....en dan nog een vers gebakken rijstevlaai en een fruitvlaai