Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

Citaat van: Mathieu op 29 maart 2015, 00:13:12
Zal ik die van jou gaan opeten Fieke, want jij kan daarvoor toch niet afkomen van zover........hihihihihihi


grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :pan_kloppen:

Mathieu

Vanmiddag, of beter seffens staat hier op het programma zelf gemaakte groenten soep met kleine beschuitjes erin. daarna frieten met salade, komkommer en brocolli, met zelf gemaakt stoofvlees.hmhmhmhmhmhmhm
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 29 maart 2015, 16:33:00
Vanmiddag, of beter seffens staat hier op het programma zelf gemaakte groenten soep met kleine beschuitjes erin. daarna frieten met salade, komkommer en brocolli, met zelf gemaakt stoofvlees.hmhmhmhmhmhmhm

lekker zeg !!!!!

wij hebben ieder 250 gr steak op, ik met witloof, Danny met koude erwtjes in mayonaisse

kabar

Ik ben gisteren op restaurant geweest en heb daar het lekkerste vispannetje van de chef gegeten dat ik ooit gegeten heb. Micmac: het was in Gasthof 1618 op 't Begijnhof.

xofie

vandaag gaan we uit eten, we weten alleen nog niet waar
wat een luxe hé !

Mathieu

Zoveel keuze of wat??????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie


jerryke

vandaag winterkost...wortelpuree met spek  :Tasty:

xofie

vandaag voor de autoverzekering naar San Fulgencio gereden en bij Petra's lunchroom, frietjes met sla en cotelet gegeten voor 5.95e

Mathieu

Vandaag tweemaal soep. Pinj in min bil en daar loop je dan ook na. Tot overmaat van ramp nog krampen gekregen in de buik, en dat is ook weer niet goed. E,n dus tweemaal groetensoep gegeten, met beschuit en ik had meer dan genoeg.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 31 maart 2015, 21:52:12
Vandaag tweemaal soep. Pinj in min bil en daar loop je dan ook na. Tot overmaat van ramp nog krampen gekregen in de buik, en dat is ook weer niet goed. E,n dus tweemaal groetensoep gegeten, met beschuit en ik had meer dan genoeg.
hopelijk ook snel weer de oude, beterschap

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Waarom dient het glutenarm dieet eigenlijk  ???   ???   ???

xofie

steak met prei staat er op het menu vandaag

jerryke

onze man heeft vandaag gekookt   ;D  frietjes uit de diepvries en er stond nog een portie stoofvlees in de diepvries  ;D de groentjes was hij vergeten  :Doh3: