Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Koter op 14 september 2014, 20:56:41
Ik zou toch naar de gerant gaan en hem laten kiezen. Ofwel zet hij dat koppel buiten, ofwel kap ik die kastrol over dat wijf hare kop.
Wij hebben alles op de tafel laten staan waar het stond en zijn naar buiten gestapt. Het rottige is dat ik er zelfs na al die jaren (ong. 8 jaar geleden) nog steeds niet in slaag om mosseltjes te eten en ik at dat zo graag......Misschien eens een zieleknijper uitproberen?????????? :okidoki:

Micmac

Citaat van: Flurk op 14 september 2014, 21:10:25
Citaat van: Koter op 14 september 2014, 20:56:41
Ik zou toch naar de gerant gaan en hem laten kiezen. Ofwel zet hij dat koppel buiten, ofwel kap ik die kastrol over dat wijf hare kop.
Wij hebben alles op de tafel laten staan waar het stond en zijn naar buiten gestapt. Het rottige is dat ik er zelfs na al die jaren (ong. 8 jaar geleden) nog steeds niet in slaag om mosseltjes te eten en ik at dat zo graag......Misschien eens een zieleknijper uitproberen?????????? :okidoki:

Het is zoals het roken afleren, het zit gewoon tussen je oren, en je hebt enkel wilskracht ervoor nodig, het voordeel is dat dit niets kost, je kan kiezen tussen een BEER of een watje te zijn.

xofie

Citaat van: Koter op 14 september 2014, 20:56:41
Ik zou toch naar de gerant gaan en hem laten kiezen. Ofwel zet hij dat koppel buiten, ofwel kap ik die kastrol over dat wijf hare kop.

awel ik durf er een bak jupiler om verwedden dat jij dat niet zou gedaan hebben  :lachrol:

xofie

Jerryke eet vandaag gebraden kip van de markt, lekker ....................

xofie

vandaag moet ik niet koken wij hebben voor 5 euro pp de menu del dia gegeten, eerst een ensalada mixta en dan paella rijst met konijn en een wijntje erbij, meer moet dat niet zijn

Koter

Citaat van: xofie op 17 september 2014, 21:01:51
Citaat van: Koter op 14 september 2014, 20:56:41
Ik zou toch naar de gerant gaan en hem laten kiezen. Ofwel zet hij dat koppel buiten, ofwel kap ik die kastrol over dat wijf hare kop.

awel ik durf er een bak jupiler om verwedden dat jij dat niet zou gedaan hebben  :lachrol:

Wil je het eens uit proberen Xofie?  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op 17 september 2014, 21:04:58
Citaat van: xofie op 17 september 2014, 21:01:51
Citaat van: Koter op 14 september 2014, 20:56:41
Ik zou toch naar de gerant gaan en hem laten kiezen. Ofwel zet hij dat koppel buiten, ofwel kap ik die kastrol over dat wijf hare kop.

awel ik durf er een bak jupiler om verwedden dat jij dat niet zou gedaan hebben  :lachrol:

Wil je het eens uit proberen Xofie?  :LOL:

ha je bent terug zie ik, passeer je effe langs lingo dan
uitproberen ?? pffffffffffff dat eerste gedeelte wil ik echt niet zien, dat tweede wel  :lachrol:

jerryke

Citaat van: xofie op 17 september 2014, 21:02:17
Jerryke eet vandaag gebraden kip van de markt, lekker ....................

ja inderdaad Fieke, had ook nog gebraden aardappeltjes genomen en gisteren had ik een kist appels gekregen en had ik al dadelijk een grote kom appelmoes gemaakt en dat vandaag bij de kip gegeten en dat had ferm gesmaakt  :a_thumbsup_20:

Koter

Citaat van: jerryke op 17 september 2014, 23:59:46
Citaat van: xofie op 17 september 2014, 21:02:17
Jerryke eet vandaag gebraden kip van de markt, lekker ....................

ja inderdaad Fieke, had ook nog gebraden aardappeltjes genomen en gisteren had ik een kist appels gekregen en had ik al dadelijk een grote kom appelmoes gemaakt en dat vandaag bij de kip gegeten en dat had ferm gesmaakt  :a_thumbsup_20:

Dat vind ik ook lekker. Kip van 't spit met gebakken patatjes en appelspijs.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

gemengde groentjes en kaasburgers vandaag

jerryke

straks mosselen met friet voor onze man zijne verjaardag

xofie

wens hem van mij een gelukkige verjaardag !!!!!!!!!!!!!!!!! met veel toeters en bellen

xofie

roomspinazie met rookworst

Koter

Citaat van: jerryke op 19 september 2014, 12:13:16
straks mosselen met friet voor onze man zijne verjaardag

Tracteer hem maar een pint van mij.  :Biertje2520klein:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: jerryke op 19 september 2014, 12:13:16
straks mosselen met friet voor onze man zijne verjaardag

Wens hem een gelukkige verjaardag Jerryke, een verjaardag thuis vieren is nog altijd de beste oplossing.



[bijlage verwijderd door de beheerder]