Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

xofie

vinken met gemengde groenten

Mathieu

23 juli 2014, 13:29:22 #826 Laatste wijziging: 23 juli 2014, 13:30:54 door Mathieu
Koude aardappeltjes in vinaigrette saus, ysbergsalade met tomaten, komkommer en oplegajuintjes, vooraf  gegaan door een zelf gemaakte soep van groeten en courgettes. Het vlees is mij minder noodzakelijk als ik zo iets voor geschoteld krijg, maar mijn madame denkt altijd dat er een stukje vlees bij moet. Ik zou opteren voor een kippenbil. Heb hier in huis nog nooit gezegd wat er op tafel moet komen. Laat dat steeds aan de fantasie van mijn madame over. En een goed ........... eet toch alles.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 23 juli 2014, 13:29:22
Koude aardappeltjes in vinaigrette saus, ysbergsalade met tomaten, komkommer en oplegajuintjes, vooraf  gegaan door een zelf gemaakte soep van groeten en courgettes. Het vlees is mij minder noodzakelijk als ik zo iets voor geschoteld krijg, maar mijn madame denkt altijd dat er een stukje vlees bij moet. Ik zou opteren voor een kippenbil. Heb hier in huis nog nooit gezegd wat er op tafel moet komen. Laat dat steeds aan de fantasie van mijn madame over. En een goed ........... eet toch alles.

hoelaat eten we Mathieu  ;D

xofie

Citaat van: Mathieu op 23 juli 2014, 13:29:22
Koude aardappeltjes in vinaigrette saus, ysbergsalade met tomaten, komkommer en oplegajuintjes, vooraf  gegaan door een zelf gemaakte soep van groeten en courgettes. Het vlees is mij minder noodzakelijk als ik zo iets voor geschoteld krijg, maar mijn madame denkt altijd dat er een stukje vlees bij moet. Ik zou opteren voor een kippenbil. Heb hier in huis nog nooit gezegd wat er op tafel moet komen. Laat dat steeds aan de fantasie van mijn madame over. En een goed ........... eet toch alles.


effe stout wezen

madame misschien ?? ?? ??


xofie

Citaat van: jerryke op 23 juli 2014, 13:39:01
Citaat van: Mathieu op 23 juli 2014, 13:29:22
Koude aardappeltjes in vinaigrette saus, ysbergsalade met tomaten, komkommer en oplegajuintjes, vooraf  gegaan door een zelf gemaakte soep van groeten en courgettes. Het vlees is mij minder noodzakelijk als ik zo iets voor geschoteld krijg, maar mijn madame denkt altijd dat er een stukje vlees bij moet. Ik zou opteren voor een kippenbil. Heb hier in huis nog nooit gezegd wat er op tafel moet komen. Laat dat steeds aan de fantasie van mijn madame over. En een goed ........... eet toch alles.

hoelaat eten we Mathieu  ;D

ik kom ook !!!!!!!!!!!!!!!

xofie

hamburgers met erwtjes en worteltjes, gestoofd met heel fijn gesneden aardappelblokjes

Mathieu

Heb vandaag bijna niets gegeten. De voormiddag aan een omheining bezig geweest en namiddag mijn gras gemaaid. Pomp was toen volledig af.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

denkelijk koude pasta met komkommer, worteltjes, selder,eikes, spekblokjes, tvworstjes,hesp en nog wat overschot van groentjes wat in de frigo liggen

xofie

erwtjes met saté's vandaag

Mathieu

Vanmiddag een volle telloor paprikasoep, uiteraard zelf gemaakt met enkele van die vierkante beschuiten.

Voor vanavond wordt het gewoon rijstpap gemaakt op grootmoederswijze, heerlijk zou ik zeggen.

En feitelijk meer dan voldoende eten op een dag dat ik nu eens helemaal niets uit gericht heb.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

hier is het croque monsieur met een slaatje erbij, en als dessert heb ik een grote kom vers fruit gesneden....morgen lasagna met ei en dan een ijsje als dessert en zondag gaan we uit eten  ;D

xofie

vandaag lasagne voor Danny en voor mij frietjes met een spiegelei vind ik zalig, lekker soppen met de frietjes in het eigeel,  maar dat krijg ik aan Danny niet verkocht raar toch he.......

jerryke

Citaat van: xofie op 25 juli 2014, 19:50:06
vandaag lasagne voor Danny en voor mij frietjes met een spiegelei vind ik zalig, lekker soppen met de frietjes in het eigeel,  maar dat krijg ik aan Danny niet verkocht raar toch he.......

waarom niet, dat is toch lekker dat maak ik hier ook soms...voor mijn man moeten het dan 3 eitjes zijn, zo lekker vind die dat

jerryke

Citaat van: jerryke op 25 juli 2014, 19:18:56
hier is het croque monsieur met een slaatje erbij, en als dessert heb ik een grote kom vers fruit gesneden....morgen lasagna met ei en dan een ijsje als dessert en zondag gaan we uit eten  ;D

Citaat van: jerryke op  3 april 2014, 21:56:19
vandaag een gekregen recept uitgeprobeerd, lasagna met ei en ham....het was zeer lekker en voor herhaling vatbaar




dit zal het zijn voor straks  ;D ;D

xofie

en ook nog bolognaise saus ?? ??