Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

we gaan Italiaans eten
heerlijke tongfilet met garnalenroomsausje en puree petatjes

proske

Citaat van: Flurk op 24 mei 2014, 20:55:42
Citaat van: proske op 23 mei 2014, 19:47:24

Vandaag kippensoep met groenten allerhande en stukjes  kip en Malva .  :a_thumbsup_20:
Ik hoop dat het u gesmaakt heeft Proske, onzen Digger is er in ieder geval verzot op.............


Onze Doeska ook . Er moeten wel stukjes asperges in zitten ....... :a_thumbsup_20:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

jerryke

vanmorgen met de ganse familie (wat op dit ogenblik nog in Belgenland is) lekker gaan ontbijten bij Puccini in Maasmechelen en vanavond is het dan frituur geworden voor iedereen  ;D

xofie

lekker zo een pak friet met een curryworst met ajuin ketchup en mayonaise , dat heeft een naam hoe is dat nou ook weer,???

Koter

Citaat van: xofie op 25 mei 2014, 23:47:14
lekker zo een pak friet met een curryworst met ajuin ketchup en mayonaise , dat heeft een naam hoe is dat nou ook weer,???

Curryworst speciale
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Koter op 25 mei 2014, 23:51:23
Citaat van: xofie op 25 mei 2014, 23:47:14
lekker zo een pak friet met een curryworst met ajuin ketchup en mayonaise , dat heeft een naam hoe is dat nou ook weer,???

Curryworst speciale

just ga ik zekers bestellen als ik na één jaar weer in belgië kom met een lekker pak vettige friet :10_1_20:

xofie

wij zijn vandaag beginnen atkinsen
dus de hele week gewoon een stuk vlees met sla met mayonaisse
lekker gemakkelijk

Flurk

Citaat van: xofie op 27 mei 2014, 21:59:56
wij zijn vandaag beginnen atkinsen
dus de hele week gewoon een stuk vlees met sla met mayonaisse
lekker gemakkelijk
Dus als ik het goed begrepen heb ..................te lui om te koken............... :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

xofie

Citaat van: Flurk op 27 mei 2014, 22:15:04
Citaat van: xofie op 27 mei 2014, 21:59:56
wij zijn vandaag beginnen atkinsen
dus de hele week gewoon een stuk vlees met sla met mayonaisse
lekker gemakkelijk
Dus als ik het goed begrepen heb ..................te lui om te koken............... :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

neen want volgende week is het gemakkelijker dan mogen we terug groenten eten en dat heb ik veel liever
want hier hebben ze zelfs geen normale sla

jerryke

vandaag ribbekes voor op de BBQ maar die worden in de oven gebakken  :Tasty: sla en frietjes erbij.....morgen een kortelet met championroomsaus (met heel veel championnekes in) appelmoes en puree

xofie

Citaat van: jerryke op 28 mei 2014, 16:59:54
vandaag ribbekes voor op de BBQ maar die worden in de oven gebakken  :Tasty: sla en frietjes erbij.....morgen een kortelet met championroomsaus (met heel veel championnekes in) appelmoes en puree

op hoeveel graden bak jij die ribbekes, zit er een marinade rond ???

jerryke

Citaat van: xofie op 28 mei 2014, 20:49:20
Citaat van: jerryke op 28 mei 2014, 16:59:54
vandaag ribbekes voor op de BBQ maar die worden in de oven gebakken  :Tasty: sla en frietjes erbij.....morgen een kortelet met championroomsaus (met heel veel championnekes in) appelmoes en puree

op hoeveel graden bak jij die ribbekes, zit er een marinade rond ???
ja daar zit al marinade rond, maar ik koop er altijd waar wat meer vlees aanzit.....ik bak die eerst even aan in de pan dan doe ik die over in een ovenschotel, dek die dan af met folie en dan de oven in op 200graden voor ongeveer 45 minuten

proske

Citaat van: xofie op 28 mei 2014, 20:49:20
Citaat van: jerryke op 28 mei 2014, 16:59:54
vandaag ribbekes voor op de BBQ maar die worden in de oven gebakken  :Tasty: sla en frietjes erbij.....morgen een kortelet met championroomsaus (met heel veel championnekes in) appelmoes en puree

op hoeveel graden bak jij die ribbekes, zit er een marinade rond ???

Maar Sofie toch , gewoonlijk zit een "marinade " er in . :Big-Kiss:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

xofie

ook goed proske maar het is xofie en niet sofie :lachrol:

proske

Citaat van: xofie op 28 mei 2014, 21:20:18
ook goed proske maar het is xofie en niet sofie :lachrol:

Dat is dan toch maar in het kort hè , Sofie  :4_1_201:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .