Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

12 januari 2014, 18:26:27 #495 Laatste wijziging: 12 januari 2014, 18:56:02 door Micmac
Gaan eten gisteren en vandaag, het is nu eenmaal op uitnodiging en weigeren kan meer kwaad doen als goed.  :Tip-Hat:

xofie

Citaat van: Micmac op 12 januari 2014, 18:26:27
Gaan eten gisteren en vandaag, het is nu eenmaal op uitnodiging en wijgeren kan meer kwaad doen als goed.  :Tip-Hat:

te diep in het glas gekeken  :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: of ben je aan het lijden  :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Micmac

Citaat van: xofie op 12 januari 2014, 18:28:38
Citaat van: Micmac op 12 januari 2014, 18:26:27
Gaan eten gisteren en vandaag, het is nu eenmaal op uitnodiging en wijgeren kan meer kwaad doen als goed.  :Tip-Hat:

te diep in het glas gekeken  :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72: of ben je aan het lijden  :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Ik zal mijne James maar laten rijden zeker. :oops:

Mathieu

Kan je maar gesmaakt hebben, hopelijk geen kater vandaag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

ik zen Komishes gon doeng, ik hem gaarnoot en tommatte wa oep de koep stond en oek stoafkarmenaaie veu murge mee petatfrut

xofie

champignons in roomsaus en met veel look,  met kalkoenfilet en tomaten soep gegeten was weeral lekker

proske


Nog eens preisoep gemaakt . Met spek en vleesballetjes en rijst . Duurt alleen wat omdat ik nog niet lang kan blijven rechtstaan .  :a_thumbsup_20:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Mathieu

Gisteren stonden onze kennissen van Schoten plots voor de deur en wat ze bij hadden was super lekker.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

proske

Citaat van: Mathieu op 14 januari 2014, 14:50:27
Gisteren stonden onze kennissen van Schoten plots voor de deur en wat ze bij hadden was super lekker.

Toch geen worstenbroden zeker ??? :4_1_201:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

xofie

deze middag gaan eten
voorgerecht, hoofdgerecht, dessert, brood en wijn voor 15 euro
kan je niet voor sukkelen hé !!!

jerryke

vandaag was het wortelstoemp met worst en morgen zuurkool met een hammeke

proske

Citaat van: jerryke op 14 januari 2014, 23:41:51
vandaag was het wortelstoemp met worst en morgen zuurkool met een hammeke

Mmmmmmmm , zuurkool , hammekje  :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

xofie

vanavond spruitjes met gebakken aardappeltjes en rookworst

Mathieu

Citaat van: proske op 14 januari 2014, 15:35:34
Citaat van: Mathieu op 14 januari 2014, 14:50:27
Gisteren stonden onze kennissen van Schoten plots voor de deur en wat ze bij hadden was super lekker.

Toch geen worstenbroden zeker ??? :4_1_201:

Inderdaad Proske, en één zaak moet ik zeggen : de zelf gemaakte van ons vind ik heel lekker maar die kunnen niet komen tippen aan die bij jullie in de omgeving gebakken worden. En ze zitten helemaal vol vlees en dat kan zeker niet gezegd worden van die we hier kunnen kopen. Die zelf gebakken dinges zitten natuurlijk wel ook heel vol.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Madame F op 13 januari 2014, 21:26:52
ik zen Komishes gon doeng, ik hem gaarnoot en tommatte wa oep de koep stond en oek stoafkarmenaaie veu murge mee petatfrut

Smakelijk madame, maar ga je dat allemaal opeten op die twee dagen zonder drinken??????? Je bent toch niet ziek hoop ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.