Kookhoekje

Gestart door Beastje, 19 oktober 2011, 17:06:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: jerryke op  5 december 2013, 19:17:04
de man de overschot van gisteren en ik gesttofd witloof met puree en een kalfslapje....straks chocomousse als dessert
Dat is dus de dooddoener........... :4_1_72:

Micmac

Citaat van: xofie op  5 december 2013, 17:01:31
Citaat van: Micmac op  4 december 2013, 19:42:26
Nog maar eens gaan eten, ik begin een verkeerde gewoonte aan te kweken. :biggrinumbrella1:

hoe zit het met je gewicht ??

ik ben erin geslaagd om 9 kg af te vallen op één jaar

Ik ben van 89,7 kilogram naar 80,3 kilogram gegaan zonder moeite, nu blijf ik daar echter hangen en dat is nu net wat ik niet wil, dus ga ik in een minder bekend fitnescenter buikspieroefeningen volgen, doch het vet hangt onder mijn armen, en niemand weet raad.

xofie

Citaat van: Micmac op  5 december 2013, 23:58:14
Citaat van: xofie op  5 december 2013, 17:01:31
Citaat van: Micmac op  4 december 2013, 19:42:26
Nog maar eens gaan eten, ik begin een verkeerde gewoonte aan te kweken. :biggrinumbrella1:

hoe zit het met je gewicht ??

ik ben erin geslaagd om 9 kg af te vallen op één jaar

Ik ben van 89,7 kilogram naar 80,3 kilogram gegaan zonder moeite, nu blijf ik daar echter hangen en dat is nu net wat ik niet wil, dus ga ik in een minder bekend fitnescenter buikspieroefeningen volgen, doch het vet hangt onder mijn armen, en niemand weet raad.

roflmao(wtime)

Flurk

Citaat van: Micmac op  5 december 2013, 23:58:14
Citaat van: xofie op  5 december 2013, 17:01:31
Citaat van: Micmac op  4 december 2013, 19:42:26
Nog maar eens gaan eten, ik begin een verkeerde gewoonte aan te kweken. :biggrinumbrella1:

hoe zit het met je gewicht ??

ik ben erin geslaagd om 9 kg af te vallen op één jaar

Ik ben van 89,7 kilogram naar 80,3 kilogram gegaan zonder moeite, nu blijf ik daar echter hangen en dat is nu net wat ik niet wil, dus ga ik in een minder bekend fitnescenter buikspieroefeningen volgen, doch het vet hangt onder mijn armen, en niemand weet raad.
Ik zou voorstellen om minder uit te gaan eten, als uw verplichtingen dat toelaten natuurlijk.

jerryke

Citaat van: Flurk op  5 december 2013, 22:29:22
Citaat van: jerryke op  5 december 2013, 19:17:04
de man de overschot van gisteren en ik gesttofd witloof met puree en een kalfslapje....straks chocomousse als dessert
Dat is dus de dooddoener........... :4_1_72:
en ook nog van witte chocolade en zelfgemaakt  ;D .....vandaag vis met een lekkere roomsaus en frietjes en appelmoes en als dessert de laatste 2 pottekes van de overschot van gisteren  :angel:

Flurk

Citaat van: jerryke op  6 december 2013, 12:15:17
Citaat van: Flurk op  5 december 2013, 22:29:22
Citaat van: jerryke op  5 december 2013, 19:17:04
de man de overschot van gisteren en ik gesttofd witloof met puree en een kalfslapje....straks chocomousse als dessert
Dat is dus de dooddoener........... :4_1_72:
en ook nog van witte chocolade en zelfgemaakt  ;D .....vandaag vis met een lekkere roomsaus en frietjes en appelmoes en als dessert de laatste 2 pottekes van de overschot van gisteren  :angel:
Dat gaat een wandeling van 25 km. vragen om dat terug weg te werken........... :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

xofie

vandaag staan er prinsessenboontje en saté's op het menu

Micmac

Alweer gaan eten, ik begin er stillaan genoeg van te krijgen. :biggrinumbrella1:

Flurk

Citaat van: Micmac op  6 december 2013, 18:30:23
Alweer gaan eten, ik begin er stillaan genoeg van te krijgen. :biggrinumbrella1:
Dan moogt ge mee gaan wandelen met Jerryke.......... :4_1_72:

jerryke

wij gaan uit eten vandaag  ;D ..... bij de kleinzoon, die maakt Lasagne vandaag  :Tasty:

Flurk


xofie

Citaat van: jerryke op  7 december 2013, 17:12:10
wij gaan uit eten vandaag  ;D ..... bij de kleinzoon, die maakt Lasagne vandaag  :Tasty:

lasagna uit den Aldi , kost hier 4.49 had de indruk dat dat in België maar 3 euro was

xofie

Citaat van: Flurk op  7 december 2013, 18:45:37
[


watte ?? ?? ?? ??
gestikt in je woorden misschien ?? ?? ??  :10_1_20:

zal het reanimatieteam sturen

jerryke

Citaat van: xofie op  7 december 2013, 20:03:06
Citaat van: jerryke op  7 december 2013, 17:12:10
wij gaan uit eten vandaag  ;D ..... bij de kleinzoon, die maakt Lasagne vandaag  :Tasty:

lasagna uit den Aldi , kost hier 4.49 had de indruk dat dat in België maar 3 euro was

neen niet uit de aldi, de kleinzoon maakt die zelf en die is veeeeeel lekkerder dan die van de aldi

Mathieu

Citaat van: Micmac op  5 december 2013, 23:58:14
Citaat van: xofie op  5 december 2013, 17:01:31
Citaat van: Micmac op  4 december 2013, 19:42:26
Nog maar eens gaan eten, ik begin een verkeerde gewoonte aan te kweken. :biggrinumbrella1:

hoe zit het met je gewicht ??

ik ben erin geslaagd om 9 kg af te vallen op één jaar

Ik ben van 89,7 kilogram naar 80,3 kilogram gegaan zonder moeite, nu blijf ik daar echter hangen en dat is nu net wat ik niet wil, dus ga ik in een minder bekend fitnescenter buikspieroefeningen volgen, doch het vet hangt onder mijn armen, en niemand weet raad.

Jawel, een uur cardio training doen. Dan gebruiken ze apparaten, die trouwens in elk fitnes staan, waarbij de spieren van het lichaam allemaal gestimuleerd worden. Om dat vet verbranden juist te doen, zou je 2 uur per week ( gelijk is) dat moeten doen nadat ze je eerst getest hebben en aan de hand van die testen een schema opstellen met o.a. hartritme. ( en daar mag je niet boven gaan want dan verbrandt je geen vet meer maar doe je aan weerstandstraining.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.