APRIL, de grillige maand.

Gestart door Micmac, 31 maart 2024, 23:30:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, mijn toerke met een koffie en een gebakje voor Mariette heb ik van Horpmaal van de beste bakker van Limburg mee gebracht.
Ben door het veld gegaan, het was lekker niet fris en het waren zeven Km. deze namiddag ga ik een toerke makken over Klein Gelmen en Heers terug naar huis acht Km. in Heers de Sporthal drink ik dan nog een koffie en zo naar huis en mijn dag zit er op.
Nog een fijne dag en groeten.

Willy   

barabas

Citaat van: Flurk op 12 april 2024, 13:14:41Goedemorgen allemaal. Wij hebben hier een waterzonnetje en 14° momenteel. Ik ga wachten tot deze namiddag om op mijn knieën tussen de struiken te kruipen; het is nog te nat. Een paar kleine karwijtjes zijn hier wel altijd te vinden.
Oeps; Koeketien heeft meegelezen en ik heb al direct order gekregen om het koerke te schuren.  :smil414ae0fb30e96:

én... goe geschuurd :biggrinumbrella1:

jerryke

Citaat van: barabas op 13 april 2024, 13:19:38
Citaat van: Flurk op 12 april 2024, 13:14:41Goedemorgen allemaal. Wij hebben hier een waterzonnetje en 14° momenteel. Ik ga wachten tot deze namiddag om op mijn knieën tussen de struiken te kruipen; het is nog te nat. Een paar kleine karwijtjes zijn hier wel altijd te vinden.
Oeps; Koeketien heeft meegelezen en ik heb al direct order gekregen om het koerke te schuren.  :smil414ae0fb30e96:

én... goe geschuurd :biggrinumbrella1:
ge hebt dat toch tegel voor tegel gedaan he, anders heb je te snel gedaan en moet je nog iets anders doen  :angel:

Flurk

Citaat van: jerryke op 13 april 2024, 14:03:50
Citaat van: barabas op 13 april 2024, 13:19:38
Citaat van: Flurk op 12 april 2024, 13:14:41Goedemorgen allemaal. Wij hebben hier een waterzonnetje en 14° momenteel. Ik ga wachten tot deze namiddag om op mijn knieën tussen de struiken te kruipen; het is nog te nat. Een paar kleine karwijtjes zijn hier wel altijd te vinden.
Oeps; Koeketien heeft meegelezen en ik heb al direct order gekregen om het koerke te schuren.  :smil414ae0fb30e96:

én... goe geschuurd :biggrinumbrella1:
ge hebt dat toch tegel voor tegel gedaan he, anders heb je te snel gedaan en moet je nog iets anders doen  :angel:
En zals bij de Commando's ;;; met een zachte Boomse baksteen... :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Flurk

Deze namiddag heb ik een korte (2.5 Km;) wandeling gedaan omdat Koeketien meegegaan is met de rollator en met 3 rustpouses. Ik ga er morgen wel van zwijgen want ik weet niet of dat nog voor herhaling vatbaar zal zijn. Morgen ga ik dat weten na een nachtje slapen en hopen dat ze niet te stijf is .  :10_1_20:

Flurk

14 april 2024, 12:26:50 #50 Laatste wijziging: 14 april 2024, 14:22:57 door Flurk
Goede morgen allemaal. Bewolkt en af en toe een straaltje zon bij 12° dat is een pak minder dan gisteren.Maar we mogen ons toch gelukig prijzen dat er hier geen bommen vallen.

jerryke

Citaat van: Flurk op 14 april 2024, 12:26:50Goede morgen allemaal. Bewolkt en af en toe een straaltje zon bij 12° dat is een pak minder dan gisteren.Mar we mogen ons toch gelukig prijzen dat er hier geen bommen vallen.

goeiemiddag dat is om ons te laten gewennen aan de temperatuur van morgen

xofie

goedemiddag, morgen vertrekken we voor 3 dagen naar hotel la zenia om Danny zijn verjaardag te vieren

Micmac

Goede avond, vakantie alweer voorbij, morgen terug werken.

Flurk

15 april 2024, 12:01:41 #54 Laatste wijziging: 15 april 2024, 18:15:25 door Flurk
Goede morgen allemaal. Seffes naar Mechelen om een technieker te zoeken die een nieuwe batterie in Koeketien haar GSM kan steken. Zal weer een hele expeditie worden wan Mechelen is helemaal enkele tichting. Eenmaal er in moet je de j)hele stad rond om terug thue te geraken.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, Ben vandaag nog niet weg geweest, niet tegenstaande dat de ganse voormiddag de zon geschenen heeft, nu is het bewolk en 12°C.
De dag gaat voorbijgaan met naar TV (Ment) te kijken.

Willy

Flurk

Kletsnatte morgen allemaal. Fluvius is juist geweest om de meters op te nemen. Nu wachten op de rekening om te zien of we daarna nog gaan kunnen eten. :smil414ae0fb30e96:

stevens-willy

Citaat van: Flurk op 16 april 2024, 12:03:30Kletsnatte morgen allemaal. Fluvius is juist geweest om de meters op te nemen. Nu wachten op de rekening om te zien of we daarna nog gaan kunnen eten. :smil414ae0fb30e96:

Heb U nog geen digitale meters.

Willy

jerryke

Citaat van: stevens-willy op 16 april 2024, 17:11:12
Citaat van: Flurk op 16 april 2024, 12:03:30Kletsnatte morgen allemaal. Fluvius is juist geweest om de meters op te nemen. Nu wachten op de rekening om te zien of we daarna nog gaan kunnen eten. :smil414ae0fb30e96:

Heb U nog geen digitale meters.

Willy

wij ook nog niet, dat die maar daarblijft

Micmac

Citaat van: xofie op 14 april 2024, 15:11:01goedemiddag, morgen vertrekken we voor 3 dagen naar hotel la zenia om Danny zijn verjaardag te vieren

Dan is dat bijna voorbij.