Juli, de vakantiemaand.

Gestart door Driver, 30 juni 2022, 12:29:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: barabas op 24 juli 2022, 19:15:48https://www.gva.be/cnt/dmf20220718_96949466

Ok Flurk ik brand mee, hier vlak naast het RVT waar mijn vrouw, Anita, nu opgenomen is staat de grot Mariadomein waarvan hierboven sprake is. Ik zal maar wat sponseren ook want ze hebben het nodig! :c_bang_20:

Ik heb maar een noveenkaars genomen, die zou 9 dagen branden.

Mogelijk vinden mensen dit belachelijk maar alle beetjes helpen hoop ik maar.

neen helemaal niet prof, na het hartinfarct van mijn man hebben wij beloofd als alles goed verliep jaarlijks naar Scherpenheuvel te gaan , dus in augustus gaan we weer, laten er kaarsjes branden voor mensen die het nodig hebben (dus eentje voor je vrouw ook) laten daar een mis doen voor dank voor de goede genezing ....dus prof je bent niet alleen met zulke dingen .... laten zelfs iedere keer als we een nieuwe auto hebben hem daar ook wijden

Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag met ons Jefke (Chihuahua) naar de dierendokter voor zijn jaarlijks spuitje. Daarna naar de Carrefour. Dan eten en daarna naar het huis van de zoon om de kat en hun planten te verzorgen en tijdens hun afwezigheid. Dan naar het huis van de dochter om hetzelfde scenario te doen. Efkas tijd voor rust en daarna met de hondjes naar het Bloso domein voor hun (en mijn) dagelijkse wandeling. Tot morgen en hou hullie taai hé.

Flurk

Goede eindelijk een beetje frisse morgen allemaal . Vandaag staat er een bezoekje aan de dokter op het programma om mijn vingers na te kijken. Blijkbaar is er door een bijwerking van een medicijn dat met een infuus toegediend werd om de ontsteking in mijn darmen tegen te gaan een soort rheuma ontstaan .In de bijsluiter (die ik pas enkele maanden geleden kunnen lezen heb), stond bij "bij mee dan 1 op 10)  :b_thumbsdown_20:  :b_thumbsdown_20:  :b_thumbsdown_20: Resultaat is dat ik al sedert maanden pijnlijke knobbels op de gewrichten en stijve vingers krijg. Gisteren RX gehaald en vandaag zien wat er kan tegen gedaan worden. Hierna ga ik toch eens met die dokter die me dat gegeven heeft eens een hartig woordje spreken.

jerryke

Citaat van: Flurk op 27 juli 2022, 11:33:02Goede eindelijk een beetje frisse morgen allemaal . Vandaag staat er een bezoekje aan de dokter op het programma om mijn vingers na te kijken. Blijkbaar is er door een bijwerking van een medicijn dat met een infuus toegediend werd om de ontsteking in mijn darmen tegen te gaan een soort rheuma ontstaan .In de bijsluiter (die ik pas enkele maanden geleden kunnen lezen heb), stond bij "bij mee dan 1 op 10)  :b_thumbsdown_20:  :b_thumbsdown_20:  :b_thumbsdown_20: Resultaat is dat ik al sedert maanden pijnlijke knobbels op de gewrichten en stijve vingers krijg. Gisteren RX gehaald en vandaag zien wat er kan tegen gedaan worden. Hierna ga ik toch eens met die dokter die me dat gegeven heeft eens een hartig woordje spreken.
en wat vertelde de dokter, want rheuma is geen pretje....heb dat vroeger meegemaakt bij mijn vader, toen waren er wel niet de middelen wat er nu zijn

Flurk

Goede morgen allemaal. Het gaat blijkbaar een leuke zomerdag worden met draaglijke temperatuur;
Er staat niets bijzonders op het programma dus een dag dat alles kan maar niets moet. Ik ga dus gewoon verder doen met onkruid wieden op de schaduwplaatsen in de tuin en deze namiddag een toer door het domein doen........... Oeps koeketien roept dat er geen brood meer is dus eerst naar de bakker.Prettige dag allemaal.

Flurk

Citaat van: jerryke op 27 juli 2022, 21:06:27
Citaat van: Flurk op 27 juli 2022, 11:33:02Goede eindelijk een beetje frisse morgen allemaal . Vandaag staat er een bezoekje aan de dokter op het programma om mijn vingers na te kijken. Blijkbaar is er door een bijwerking van een medicijn dat met een infuus toegediend werd om de ontsteking in mijn darmen tegen te gaan een soort rheuma ontstaan .In de bijsluiter (die ik pas enkele maanden geleden kunnen lezen heb), stond bij "bij mee dan 1 op 10)  :b_thumbsdown_20:  :b_thumbsdown_20:  :b_thumbsdown_20: Resultaat is dat ik al sedert maanden pijnlijke knobbels op de gewrichten en stijve vingers krijg. Gisteren RX gehaald en vandaag zien wat er kan tegen gedaan worden. Hierna ga ik toch eens met die dokter die me dat gegeven heeft eens een hartig woordje spreken.
en wat vertelde de dokter, want rheuma is geen pretje....heb dat vroeger meegemaakt bij mijn vader, toen waren er wel niet de middelen wat er nu zijn

Na een tijd zoeken heeft de dokter een rapport gevonden van een onderzoek uit 2008. Toen ben ik blijkbaar met een probleem aan de handen ook naar de dokter geweest. Blijkbaar heeft de remedie toen goed gewerkt want ik heb daarna totaal geen enkele last meer gehad tot vorig jaar met die Vedovisumab infusen begonnen werd.. De dokter zegt dus dat Vedovisumab er niets mee te maken heeft en verwijst naar 2008.  :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1: Ik ga er nu niet met hem over discuteren maar ik weet wat ik al 14 jaar heel soepele vingers gehad heb en nu stijve pijnlijke stokken. Iets toegeven is blijkbaar in de medische wereld uit den boze, zelfs als het duidelijk op de bijsluiter en op commentaar op dat medicijn door gebruikers op internet staat. :smil414ae0fb30e96:
Dus passen met goede kaarten..

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, We hebben vandaag de voetverzorgster hier gehad voor ons beide, nu kunnen we weer een maand er tegen.
Deze namiddag naar Heers een koffie gaan drinken, verder TV kijken en om 21 a 21.30 uur ga ik slapen, Mariette kom om 22 uur mij gezelschap houden.

Willy 

Flurk

Goede zomerse morgen allemaal. Gisterenavond mijn regenput aangesproken om enkele dorstige struiken te laven. Dat was hoognodig want hun bladeren hingen naar beneden. Deze morgen stonden ze weer vrolijk zoals het hoort. Voor de middagwarmte nog een paar meter boorden opkuisen. Ne de middag siësta tot 3 uur en dan terug naar dr bossen van het Bloso domein.

stevens-willy

 :hi_smiley: Goed morgen, heb juist mijn oogdruppels gekregen, Voor de ogen: Suvéal Duo Densmore dat zijn pillen een keer per dag, Oogdruppels (1x s' avonds) Xalatan en (1x s' morgens en s' avonds) TensocMylan.
Dat krijg ik al veertien jaar, de pillen zijn vitaminnen voor de ogen, de druppels zijn voor oogdruk.

Willy

                             
                                                 

Flurk

Goede morgen allemaal. Geen enkel plan voor vandaag het zal dus allemaal à l'improviste worden.
A :d_clap_20:  :d_clap_20:  :10_1_20:  :10_1_20: fhankelijk van wat ons madam wil . Ze word vandaag 78 ....

stevens-willy

Citaat van: Flurk op 30 juli 2022, 11:59:20Goede morgen allemaal. Geen enkel plan voor vandaag het zal dus allemaal à l'improviste worden.
A :d_clap_20:  :d_clap_20:  :10_1_20:  :10_1_20: fhankelijk van wat ons madam wil . Ze word vandaag 78 ....

Proficiat voor U madam.

Willy

Koter

Citaat van: Flurk op 30 juli 2022, 11:59:20Goede morgen allemaal. Geen enkel plan voor vandaag het zal dus allemaal à l'improviste worden.
A :d_clap_20:  :d_clap_20:  :10_1_20:  :10_1_20: fhankelijk van wat ons madam wil . Ze word vandaag 78 ....

Proficiat voor uw madam Flurk.  :Champers:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Flurk op 30 juli 2022, 11:59:20Goede morgen allemaal. Geen enkel plan voor vandaag het zal dus allemaal à l'improviste worden.
A :d_clap_20:  :d_clap_20:  :10_1_20:  :10_1_20: fhankelijk van wat ons madam wil . Ze word vandaag 78 ....

amai Flurkske dan staat er je nog veel te wachten vandaag, geef alvast je Madam 78 kussen van mij  :bloem:  :bloem:  :bloem:

barabas

Citaat van: Flurk op 30 juli 2022, 11:59:20Goede morgen allemaal. Geen enkel plan voor vandaag het zal dus allemaal à l'improviste worden.
A :d_clap_20:  :d_clap_20:  :10_1_20:  :10_1_20: fhankelijk van wat ons madam wil . Ze word vandaag 78 ....

Proficiat voor uw brouw Flurk.

Nog vele jaren voor haar in goede gezondheid gewenst, ook voor u trouwens :4_1_201:  :4_1_201: b

barabas

Citaat van: barabas op 30 juli 2022, 14:46:45
Citaat van: Flurk op 30 juli 2022, 11:59:20Goede morgen allemaal. Geen enkel plan voor vandaag het zal dus allemaal à l'improviste worden.
A :d_clap_20:  :d_clap_20:  :10_1_20:  :10_1_20: fhankelijk van wat ons madam wil . Ze word vandaag 78 ....

Proficiat voor uw vrouw Flurk.

Nog vele jaren voor haar in goede gezondheid gewenst, ook voor u trouwens :4_1_201:  :4_1_201: b