Augustus, de hooimaand.

Gestart door Driver, 31 juli 2022, 19:14:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, het zijn 23.5° en het ziet er niet uit dat het gaat regenen.
Om 14 uur naar de Hoevedeheusche in Heers centrum iets drinken, tegen 17u thuis eten en TV kijken en om 21u mijne vlooien bak in.

Willy

xofie

Flurk, nog steeds geen nieuws van Mathieu ?
hier weeral 34 graden
de airco in de slaapkamer staat op 18 graden en die van de living op 22
alle deuren staan open en een ventilator die koude lucht bij Danny binnentrekt
in de keuken blijft het te warm om te koken, dus gaan we alle dagen uiteten
vandaag eten we gerookte zalm met lompviseitjes en hard gekookte eitjes

Micmac

Citaat van: xofie op 21 augustus 2022, 16:19:20Flurk, nog steeds geen nieuws van Mathieu ?
hier weeral 34 graden
de airco in de slaapkamer staat op 18 graden en die van de living op 22
alle deuren staan open en een ventilator die koude lucht bij Danny binnentrekt
in de keuken blijft het te warm om te koken, dus gaan we alle dagen uiteten
vandaag eten we gerookte zalm met lompviseitjes en hard gekookte eitjes

Hier zijn het belgische temperaturen 22°, met een KOUDE Zuid-Westen-wind.

Flurk

Goede morgen allemaal. Ondertussen hebben we de uitslag van het onderzoek van Koeketien haar knie. Ligamenten en kruisbanden gekwetst door torsie van haar knie. Steunverband en 18 beurten kine.
Ondertussen is er, ondanks verschillende pogingen, van Mathieu geen enkel nieuws vast te krijgen , Mia haar telefoon is nog steeds afgesloten en die van hem belt maar er neemt niemand op.
Ik blijf wel nog proberen hoor.

jerryke

Citaat van: Flurk op 23 augustus 2022, 11:42:04Goede morgen allemaal. Ondertussen hebben we de uitslag van het onderzoek van Koeketien haar knie. Ligamenten en kruisbanden gekwetst door torsie van haar knie. Steunverband en 18 beurten kine.
Ondertussen is er, ondanks verschillende pogingen, van Mathieu geen enkel nieuws vast te krijgen , Mia haar telefoon is nog steeds afgesloten en die van hem belt maar er neemt niemand op.
Ik blijf wel nog proberen hoor.
spijtig maar ik vrees dat er misschien iets gebeurd is waardoor hij niet kan antwoorden

xofie


Flurk

23 augustus 2022, 18:24:57 #96 Laatste wijziging: 23 augustus 2022, 18:35:34 door Flurk
Dee middag een telefoontje gehad van Mathieu.
Blijkbaar heeft hij  redelijk wat problemen met zijn vrouwtje Mia en hijzelf sukkelt met spierproblemen. Hij zegde dat hij nog nauwelijks recht geraakt en hij heeft ook problemen in zijn armen. Hij doet jullie allemaal de groeten . Misschien dat hij er op feesboek iets over geshgreven heeft maar dat heb ik niet. In ieder geval ze zijn alletwee boven water. en dat is het bijzonderste.

Flurk

Citaat van: Flurk op 23 augustus 2022, 18:24:57Deze middag eindelijk een telefoontje gehad van Mathieu.
Blijkbaar heeft hij  redelijk wat problemen met zijn vrouwtje Mia en hijzelf sukkelt met spierproblemen. Hij zegde dat hij nog nauwelijks recht geraakt en hij heeft ook problemen in zijn armen. Hij doet jullie allemaal de groeten . Misschien dat hij er op feesboek iets over geshgreven heeft maar dat heb ik niet. In ieder geval ze zijn alletwee boven water. en dat is het bijzonderste.

jerryke

Citaat van: Flurk op 23 augustus 2022, 18:24:57Dee middag een telefoontje gehad van Mathieu.
Blijkbaar heeft hij  redelijk wat problemen met zijn vrouwtje Mia en hijzelf sukkelt met spierproblemen. Hij zegde dat hij nog nauwelijks recht geraakt en hij heeft ook problemen in zijn armen. Hij doet jullie allemaal de groeten . Misschien dat hij er op feesboek iets over geshgreven heeft maar dat heb ik niet. In ieder geval ze zijn alletwee boven water. en dat is het bijzonderste.

oef toch blij iets van hem te horen, op Fasebook was er niets te lezen daar was ik al gaan kijken

Koter

Citaat van: Flurk op 23 augustus 2022, 18:36:19
Citaat van: Flurk op 23 augustus 2022, 18:24:57Deze middag eindelijk een telefoontje gehad van Mathieu.
Blijkbaar heeft hij  redelijk wat problemen met zijn vrouwtje Mia en hijzelf sukkelt met spierproblemen. Hij zegde dat hij nog nauwelijks recht geraakt en hij heeft ook problemen in zijn armen. Hij doet jullie allemaal de groeten . Misschien dat hij er op feesboek iets over geshgreven heeft maar dat heb ik niet. In ieder geval ze zijn alletwee boven water. en dat is het bijzonderste.

Mooi, de verloren zoon is ook terecht.  :a_thumbsup_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Flurk op 23 augustus 2022, 11:42:04Goede morgen allemaal. Ondertussen hebben we de uitslag van het onderzoek van Koeketien haar knie. Ligamenten en kruisbanden gekwetst door torsie van haar knie. Steunverband en 18 beurten kine.
Ondertussen is er, ondanks verschillende pogingen, van Mathieu geen enkel nieuws vast te krijgen , Mia haar telefoon is nog steeds afgesloten en die van hem belt maar er neemt niemand op.
Ik blijf wel nog proberen hoor.

Verzorg je koeketien maar goed, zo zijn er geen twee.

Flurk

24 augustus 2022, 11:19:25 #101 Laatste wijziging: 24 augustus 2022, 11:24:53 door Flurk
 :Goede morgen allemaal. Het gaat weer warm worden en Koeketien kan dar niet tegen. Moest ik nar haar geluisterd hebben dan hadden we al meer dan 40 jaar op Ijsland gewoond. Allé..... Zij toch want ik ben een koukleum en moet warmte hebben. Ik was daar al heel lang geleden doodgevroren....

jerryke

Citaat van: Flurk op 24 augustus 2022, 11:19:25:Goede morgen allemaal. Het gaat weer warm worden en Koeketien kan dar niet tegen. Moest ik nar haar geluisterd hebben dan hadden we al meer dan 40 jaar op Ijsland gewoond. Allé..... Zij toch want ik ben een koukleum en moet warmte hebben. Ik was daar al heel lang geleden doodgevroren....

Dan is zij niet alleen, ik kan daar ook niet tegen ;D

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het ondertussen al terug 23° . Seffes Koeketien naar de kine voeren eb-n het daarna rustig houden. Ik ben gisterenavond nog een klein uurtje bezig geweest met eikels bijeenkrabben achter in de tuin. Daar staan 2 enorme eiken met de helft van hun takken over ons stuk en die laten nu hun nootjes vallen. Als ik die laat liggen schieten die in het voorjaar allemaal uit en kan ik enkele duizenden scheutjes uitrekken. Dus voorkomen is beter dan genezen. Leuke dag nog hé...

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier zijn het 31.5°.
De voet verzorgster heeft ons beide voeten gedan (van mij en Mariette) €56 ze is 45 minuten aan bezig en aan huis gedaan.
We zijn heel tevreden van haar, ik zat al 50 jaar met een ingewassen nagel van mijn dikke teen, ik had 15 jaar voor haar een ander die kon het niet oplossen.
Deze voetverzorgster sneed mijn nagel ver uit, dat hielp voor een maand.
Deze Damme is gestopt en toen heb ik de deze wat nu kom genomen, die heeft de nagel behandelt en na twee maanden was ik er van af en dat is nu al 5 jaar geleden.
Nog een prettige daag aan allen.

Willy