Augustus, de hooimaand.

Gestart door Driver, 31 juli 2022, 19:14:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: stevens-willy op 25 augustus 2022, 13:27:49:hi_smiley:   Goede morgen, hier zijn het 31.5°.
De voet verzorgster heeft ons beide voeten gedan (van mij en Mariette) €56 ze is 45 minuten aan bezig en aan huis gedaan.
We zijn heel tevreden van haar, ik zat al 50 jaar met een ingewassen nagel van mijn dikke teen, ik had 15 jaar voor haar een ander die kon het niet oplossen.
Deze voetverzorgster sneed mijn nagel ver uit, dat hielp voor een maand.
Deze Damme is gestopt en toen heb ik de deze wat nu kom genomen, die heeft de nagel behandelt en na twee maanden was ik er van af en dat is nu al 5 jaar geleden.
Nog een prettige daag aan allen.

Willy
Willy ik betaal 25€ en ze is +/- 50 minuten bezig waarvan op het einde een been-voetenmassage inbegrepen

barabas


Flurk

Goede morgen allemaal. Bij ons Koeketien komt de voetverzorger ook elke week. Hij heeft wel maar één klant.  Zijn naam is Flurk en hij werkt gratis.  :smil414ae0fb30e96:
Blijkbaar gedaan met het schoon weer.... Gaan we nu klagen dat het te grijs en te koud is?? :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

jerryke

Citaat van: Flurk op 26 augustus 2022, 11:38:08Goede morgen allemaal. Bij ons Koeketien komt de voetverzorger ook elke week. Hij heeft wel maar één klant.  Zijn naam is Flurk en hij werkt gratis:smil414ae0fb30e96:
Blijkbaar gedaan met het schoon weer.... Gaan we nu klagen dat het te grijs en te koud is?? :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

wil je nog een klant bij  :denken: maar je gaat toch geen voorrijkosten tellen dan he ;D

Micmac

21° bewolk en droog, eindelijk nog eens gewoon Belgisch weer.

jerryke

Citaat van: Micmac op 26 augustus 2022, 14:33:5521° bewolk en droog, eindelijk nog eens gewoon Belgisch weer.


onweer en wat regen  ;D

Micmac

Citaat van: jerryke op 26 augustus 2022, 16:15:34
Citaat van: Micmac op 26 augustus 2022, 14:33:5521° bewolk en droog, eindelijk nog eens gewoon Belgisch weer.


onweer en wat regen  ;D
Links en rechts wel een dreigende wolk maar nog geen druppel regen gezien.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Hier zijn een paar druppels gevallen.

Willy

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier nu 17° en bewolkt. Geen druppel regen.
Opgestaan met war randpijn. Buurvrouw (tandarts) heeft me verteld dat mijn eetkamer versleten is en dat die voor een deel gaat moeten vervangen worden. Dus een hoop miserie en een pak kosten... :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Flurk op 27 augustus 2022, 11:53:09Goede morgen allemaal. Hier nu 17° en bewolkt. Geen druppel regen.
Opgestaan met war randpijn. Buurvrouw (tandarts) heeft me verteld dat mijn eetkamer versleten is en dat die voor een deel gaat moeten vervangen worden. Dus een hoop miserie en een pak kosten... :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

En vooral Randpijn, een gebit gaat wel 25 jaar mee en je krijgt het volledig terugbetaald.
Dus don't worry, be Happy.

xofie

ons Veronique is op bezoek hier voor 4 dagen, aangename namiddag doorgebracht

Flurk

Goede morgen allemaal. Dre Randpijn moest natuurlijk Tandpijn zijn zoals opgemerkt.
Ik weet niet of het nog de moeite is om een gebit te laten zetten als dat 25 jaar meegaat. Ik denk dat ik geen goesting heb om 105 te worden..
Voor onze deur is het blijkbaar koers tussen caféploegen. Rond 8 uur is het begonnen. De ene groep , taterend als een bende ganzen, na de andere. Ik ben gestopt met tellen als ik aan 25 was en er komen er nu nog altijd enkele voorbij. Blijkbaar zijn het nu de vrouwen aan het schellere gekwetter te horen?; Het zal dus onmogelijk zijn om nu langs de Leuvense vaart te gaan wandelen. :smil414ae0fb30e96:

Koter

Citaat van: Flurk op 28 augustus 2022, 11:50:52Goede morgen allemaal. Dre Randpijn moest natuurlijk Tandpijn zijn zoals opgemerkt.
Ik weet niet of het nog de moeite is om een gebit te laten zetten als dat 25 jaar meegaat. Ik denk dat ik geen goesting heb om 105 te worden..
Voor onze deur is het blijkbaar koers tussen caféploegen. Rond 8 uur is het begonnen. De ene groep , taterend als een bende ganzen, na de andere. Ik ben gestopt met tellen als ik aan 25 was en er komen er nu nog altijd enkele voorbij. Blijkbaar zijn het nu de vrouwen aan het schellere gekwetter te horen?; Het zal dus onmogelijk zijn om nu langs de Leuvense vaart te gaan wandelen. :smil414ae0fb30e96:

Waarom niet? Een duwtje hier, een duwtje daar ...  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Flurk op 28 augustus 2022, 11:50:52Goede morgen allemaal. Dre Randpijn moest natuurlijk Tandpijn zijn zoals opgemerkt.
Ik weet niet of het nog de moeite is om een gebit te laten zetten als dat 25 jaar meegaat. Ik denk dat ik geen goesting heb om 105 te worden..
Voor onze deur is het blijkbaar koers tussen caféploegen. Rond 8 uur is het begonnen. De ene groep , taterend als een bende ganzen, na de andere. Ik ben gestopt met tellen als ik aan 25 was en er komen er nu nog altijd enkele voorbij. Blijkbaar zijn het nu de vrouwen aan het schellere gekwetter te horen?; Het zal dus onmogelijk zijn om nu langs de Leuvense vaart te gaan wandelen. :smil414ae0fb30e96:

Ge moet het leven anders zien, de eerste 100 jaar zijn de moeilijkste, daarna gaat alles vanzelf en kunt ge van in een luie zetel rentenieren of wereldreizen maken.

xofie

volgens de voorspellingen zouden we augustus afsluiten met onweer, regen en hagelballen, het is meer dan welkom