Februari het korte maandje.

Gestart door Micmac, 31 januari 2022, 23:42:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. Het was verschieten als ik deze morgen de post opende. Een factuur van het UZ Leuven voor iets van mijn laatste verblijf.
Drie pagina's, een enveloppe en postkosten voor een factuur van............... € 0.35.

Koter

Citaat van: Flurk op 17 februari 2022, 12:23:51Goede morgen allemaal. Het was verschieten als ik deze morgen de post opende. Een factuur van het UZ Leuven voor iets van mijn laatste verblijf.
Drie pagina's, een enveloppe en postkosten voor een factuur van............... € 0.35.

Het is voor hen goedkoper wanneer ze dat factuur in de vuilbak smijten.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Ik heb zo 5 blz gekregen van de bank met de melding dat de interest op de rekening 1.34 euro bedroeg

xofie

vandaag weer lekker lenteweertje 25 °

Flurk

Citaat van: xofie op 17 februari 2022, 13:39:03vandaag weer lekker lenteweertje 25 °
Gaat ge me weer jaloers maken ja? Ge weet dat bij mij alles onder de 15° koud is. :pan_kloppen:

Flurk

Mannekes en meiskes houd jullie vast aan de bretellen hé deze namiddag. Het nog booser Ftankske heeft het gezegd en die "PIENT" niet hoor.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede middag, Hier is alles nog rustig, hopelijk wordt het het niet te erg.
We zien wel wat het wordt.

Willy

Micmac

Goedemiddag, wind aan 68 km/h, geen harde rukwinden .

Micmac

18 februari 2022, 17:58:16 #68 Laatste wijziging: 18 februari 2022, 18:26:24 door Micmac
Windsnelheid 108, nu dus wel rukwinden.

In Roeselare is een slecht of niet vergrendelde container van een vrachtwagen geblazen in de Diksmuidsesteenweg:


Trekker(DAF)-oplegger omgewaaid in Sint-Denijs-Westrem.

137 km/h gemeten in Oostende.

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is er geen schade maar leuk is toch anders. Ben niet kunnen aan wandelen met de hondjes en die nemen me dat nu kwalijk. :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Flurk op 19 februari 2022, 13:27:09Goede morgen allemaal. Hier is er geen schade maar leuk is toch anders. Ben niet kunnen aan wandelen met de hondjes en die nemen me dat nu kwalijk. :smil414ae0fb30e96:

goede morgen, hier ook geen schade en momenteel schijnt het zonnetje en is het 7°, wel nog een stevige wind

xofie

goede morgen, hebben jullie veel stormschade, bij ons Veronique in stekene pannen van het dak gewaaid en een dakpan in haar autoruit gevlogen

Micmac

Zonnig 8° en een matige Zuid-Zuid-Westenwind, hier ook geen schade.

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede namiddag, hier ook geen schade, het zonnetje is van de partij, maar rond 16 uur verwachten we regen.
Ik ga dadelijk naar Heers sporthal mijn koffies drinken dan ben voor de regen terug thuis. :Big-Kiss:

Willy

Koter

Hier ook geen stormschade, maar wel kosten aan de pc. voeding moet vervangen worden.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....