Goed nieuws-show

Gestart door Koter, 23 februari 2012, 14:03:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: jerryke op 21 januari 2013, 01:00:28
Citaat van: Koter op 21 januari 2013, 00:59:19
Citaat van: jerryke op 21 januari 2013, 00:50:08
Citaat van: Mathieu op 20 januari 2013, 23:09:39
Belgen de rijkste europeanen : merde dan moet ik gaan zoeken waar dat het hier allemaal in de grond gestopt is.

dat heb ik hier al gedaan Mathieu en ik heb niks anders dan keien gevonden

Ga eens bij Steve Stevaert en de familie Claes in de tuin spitten.  ;D

Bij de Steve kun je zeker wat gratis krijgen. Bij de familie Claes zou ik mijn zakken maar toe naaien, die maken ze leeg terwijl je er bij staat, maar ze weten van niets.  :LOL:

neen ik heet niet gratis  :Tip-Hat:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Door een explosie in een huis in de Jemenitische provincie Bayda zijn ten minste dertien vermoedelijke militanten van de terreurbeweging al-Qaeda om het leven gekomen. Dat heeft een Jemenitische veiligheidsfunctionaris in de provinciehoofdstad Radda zondag gezegd.

De explosie deed zich voor in een huis van Ahmed Abdullah Deif-Allah Al-Zahab, een bekend lid van al-Qaeda. Waarschijnlijk gaat het om een ongeluk. Nieuwsgierigen die wilden gaan kijken, werden door militanten op afstand gehouden, zei de veiligheidsfunctionaris.  :a_thumbsup_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 21 januari 2013, 11:45:12
Door een explosie in een huis in de Jemenitische provincie Bayda zijn ten minste dertien vermoedelijke militanten van de terreurbeweging al-Qaeda om het leven gekomen. Dat heeft een Jemenitische veiligheidsfunctionaris in de provinciehoofdstad Radda zondag gezegd.

De explosie deed zich voor in een huis van Ahmed Abdullah Deif-Allah Al-Zahab, een bekend lid van al-Qaeda. Waarschijnlijk gaat het om een ongeluk. Nieuwsgierigen die wilden gaan kijken, werden door militanten op afstand gehouden, zei de veiligheidsfunctionaris.  :a_thumbsup_20:
Blijkbaar een 'accidentje' terwijl iemand uitleg gaf hoe ge een bom moest maken. Nog van datte. :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Mathieu

Het een bericht naar ginder gestuurd dat, als ze voortaan les geven betreffende ontstekingen van bommen, ze voortaan veel meer volk bij mekaar moeten roepen gezien dat goedkoper is. Maar dan moeten ze wel ook de practische les volledig uitvoeren en heb ik gezegd dat de leraar er bij moest zeggen ( staande in het midden van de klas van ongeveer 100 leerlingen) dat hij de volledige ontploffing maar éénmaal voor doet. Ze waren blij een bericht gekregen te hebben en zouden dat zeker zo gaan doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk


vyske

ontroerend, zoiets dat pakt me.. er is niets mooier in het leven dan de band
tussen mens, dier en natuur. Spijtig dat zo weinig mensen dat nog kunnen beleven.

Koter

Boze Fransman betaalt fiscus met 50 kilo muntstukjes

Een inwoner van het Franse dorp Sourzac heeft zoete wraak genomen op de Franse belastingdienst. Een belastingverhoging van 429 euro, die hem tot zijn grote woede was opgelegd, heeft hij voldaan in muntjes van 1, 2 en 5 eurocent.

De man bood zich met zo'n 50 kilo aan muntstukken aan bij de belastingdienst. Die was niet blij met het muntgeld, maar kon niet anders dan het in ontvangst nemen.

:LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Om je ongenoegen te tonen moet je de pers halen, zo is het leven nu eenmaal.

Koter

 Vrouwen mogen in de Franse hoofdstad Parijs een broek dragen. Tot dan toe gold officieel een decreet uit 1799, waarin vrouwen in de Franse hoofdstad werden verplicht het stadsbestuur om toestemming te vragen om in het kledingstuk de straat op te gaan. Het stadsbestuur van Parijs heeft het besluit vorige week officieel ingetrokken, meldt de Franse satelliet-nieuwszender France 24.

Het decreet kwam tot stand in een tijd waarin de lange broek van arbeiders werd gezien als symbool van een revolutionaire gezindheid. De aristocraten hulden zich in een culotte (broek tot net onder de knie). Door het besluit werden vrouwen geweerd uit de revolutionaire gelederen.

Het decreet werd een eeuw later nog aangepast. Vrouwen op de fiets of te paard mochten zich sindsdien in een broek op straat vertonen, zonder daarvoor uitdrukkelijk om toestemming te hebben gevraagd.

Groene parlementariërs kwamen in 2010 in actie om het decreet te schrappen. Zij kregen geen gehoor bij het stadsbestuur. Dat vond het een verspilling van tijd om "een stuk juridische archeologie'' te schrappen. Vorig jaar kreeg een parlementslid van de partij UMP van oud-president Nicolas Sarkozy meer bijval van de autoriteiten in de hoofdstad.

HLN

:LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Fonske

ik hem oek goe nies wand ik gon trauwe me men lief

Flurk

Citaat van: Fonske op  9 februari 2013, 14:26:57
ik hem oek goe nies wand ik gon trauwe me men lief
Awel het doet me een plezier dat het met de mijne niet is. :oops:

Koter

Citaat van: Flurk op  9 februari 2013, 17:54:39
Citaat van: Fonske op  9 februari 2013, 14:26:57
ik hem oek goe nies wand ik gon trauwe me men lief
Awel het doet me een plezier dat het met de mijne niet is. :oops:

Zou je jaloers zijn Flurk?  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Fonske op  9 februari 2013, 14:26:57
ik hem oek goe nies wand ik gon trauwe me men lief

haa wanneer Fonske, dan kan ik sparen voor eene mooie kado voor uw huwelijk

Flurk

Citaat van: Koter op  9 februari 2013, 19:15:55
Citaat van: Flurk op  9 februari 2013, 17:54:39
Citaat van: Fonske op  9 februari 2013, 14:26:57
ik hem oek goe nies wand ik gon trauwe me men lief
Awel het doet me een plezier dat het met de mijne niet is. :oops:

Zou je jaloers zijn Flurk?  :LOL:
Toch niet op een snaak met een snottebel en een lekstok zeker. :4_1_72:

Koter

Citaat van: Flurk op 10 februari 2013, 16:15:04
Citaat van: Koter op  9 februari 2013, 19:15:55
Citaat van: Flurk op  9 februari 2013, 17:54:39
Citaat van: Fonske op  9 februari 2013, 14:26:57
ik hem oek goe nies wand ik gon trauwe me men lief
Awel het doet me een plezier dat het met de mijne niet is. :oops:

Zou je jaloers zijn Flurk?  :LOL:
Toch niet op een snaak met een snottebel en een lekstok zeker. :4_1_72:

Maar misschien wel met een ferm lief.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....