September, de fruitmaand.

Gestart door Driver, 31 augustus 2020, 13:16:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Koter op 25 september 2020, 20:41:44
Hier komen van deze middag hevige stortregens naar beneden, met de wind valt het nog mee.
hier af en toe een buitje, wel veel donkere wolken waar niets uitvalt

Micmac

Goedenavond, stilte voor de storm ?

jerryke

Citaat van: Micmac op 26 september 2020, 21:16:12
Goedenavond, stilte voor de storm ?

als ik hoor hoe het in Oost- en West Vlaanderen er aan toe is gegaan mogen wij hier helemaal niet klagen, wij kregen hier af en toe een klein buitje  ;D ;D

Micmac

Citaat van: jerryke op 26 september 2020, 21:53:58
Citaat van: Micmac op 26 september 2020, 21:16:12
Goedenavond, stilte voor de storm ?

als ik hoor hoe het in Oost- en West Vlaanderen er aan toe is gegaan mogen wij hier helemaal niet klagen, wij kregen hier af en toe een klein buitje  ;D ;D

Ja , je kon dat mooi volgen op de buienradar, van West en Oost-Vlaanderen naar Henegouwen en Namen zo Frankrijk binnen en Limburg bleef gespaard.

xofie

laatste zaterdag met plaaster, we tellen af

xofie

momenteel 26 graden buiten wel veel wind vandaag

xofie

mijn ventje helpt mij zeer goed nu ik twee onbruikbare armen heb, respect !!!!!!!!!!!

Flurk

Hier heft het wel hard gewaaid maar blijkbaar is er nergens schade. De regenput is wel vol. Bij mijn buur hingen de noten met verdroogde bolsters rond de noot aan de boom en nu ligt alles op de grond. Klef en plakkerig. Vermits hij op vakantie is en ik de thuiswacht en kippenverzorger en plantenwatergever ben heb ik dan ook maar mijn sneeuwschop genomen en alle noten bij elkaar geduwd. Ik heb geen recipi?nt om ze in te doen dus ze liggen op een hoop. Hij moet er zelf maar zijn plan mee trekken als hij terugkomt.

jerryke

Citaat van: Flurk op 27 september 2020, 14:33:31
Hier heft het wel hard gewaaid maar blijkbaar is er nergens schade. De regenput is wel vol. Bij mijn buur hingen de noten met verdroogde bolsters rond de noot aan de boom en nu ligt alles op de grond. Klef en plakkerig. Vermits hij op vakantie is en ik de thuiswacht en kippenverzorger en plantenwatergever ben heb ik dan ook maar mijn sneeuwschop genomen en alle noten bij elkaar geduwd. Ik heb geen recipi?nt om ze in te doen dus ze liggen op een hoop. Hij moet er zelf maar zijn plan mee trekken als hij terugkomt.

een aardappelzak of een houten kist, daarin kunnen ze geen kwaad

jerryke

hier staat de koers op op de tv, wereldkampioenschap vanuit Italie  :Doh3: :Doh3: :Doh3: dat gaat door op een gesloten circuit zeggen ze, maar het volk staat opeen gepakt....50% staat er zonder masker en schouder aan schouder staan ze te schreeuwen....manmanman toch als daar maar weer niets gaat van komen

Micmac

Citaat van: jerryke op 27 september 2020, 14:49:16
hier staat de koers op op de tv, wereldkampioenschap vanuit Italie  :Doh3: :Doh3: :Doh3: dat gaat door op een gesloten circuit zeggen ze, maar het volk staat opeen gepakt....50% staat er zonder masker en schouder aan schouder staan ze te schreeuwen....manmanman toch als daar maar weer niets gaat van komen

Een klein deel is het "Circuit Mugello", maar je kan dat vergelijken met het Circuit in Francorchamps .

xofie

we hebben 23.5 graden  en de spaghetti staat te pruttelen
dochter net aan de telefoon gehad
dus weer helemaal gelukkig

Flurk

Citaat van: jerryke op 27 september 2020, 14:45:19
Citaat van: Flurk op 27 september 2020, 14:33:31
Hier heft het wel hard gewaaid maar blijkbaar is er nergens schade. De regenput is wel vol. Bij mijn buur hingen de noten met verdroogde bolsters rond de noot aan de boom en nu ligt alles op de grond. Klef en plakkerig. Vermits hij op vakantie is en ik de thuiswacht en kippenverzorger en plantenwatergever ben heb ik dan ook maar mijn sneeuwschop genomen en alle noten bij elkaar geduwd. Ik heb geen recipi?nt om ze in te doen dus ze liggen op een hoop. Hij moet er zelf maar zijn plan mee trekken als hij terugkomt.

een aardappelzak of een houten kist, daarin kunnen ze geen kwaad
De rest van het werk met de noten heb ik uitbesteed . :biggrinumbrella1:
Ik heb de dochter op de hoogte gebracht en die gaat er verder voor zorgen zegde ze... Dus  :10_1_20: :10_1_20: :10_1_20:

Flurk

Citaat van: jerryke op 27 september 2020, 14:49:16
hier staat de koers op op de tv, wereldkampioenschap vanuit Italie  :Doh3: :Doh3: :Doh3: dat gaat door op een gesloten circuit zeggen ze, maar het volk staat opeen gepakt....50% staat er zonder masker en schouder aan schouder staan ze te schreeuwen....manmanman toch als daar maar weer niets gaat van komen
Als ik naar mensen op een koersfiets wil kijken ga ik op zondag s'morgens buiten staan. Dan hoor je ze al van ver afkomen, juist het geluid van een vlucht ganzen.  :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

Micmac

Goedeavond, deze avond, een dagje regen is een hele afkoeling, de herfst heeft zijn intrede gedaan.