September, de fruitmaand.

Gestart door Driver, 31 augustus 2020, 13:16:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: Micmac op 14 september 2020, 22:24:59
Goede avond, met je fiets in een vier meter diepe put vallen en niemand had het gezien, dat was hier het geval vanmorgen aan de brugwerken in beringen.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200914_92435086/fietser-overleden-na-val-in-gat-aan-werken-in-beringen

Is dat niet af gespannen dan?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Koter op 14 september 2020, 22:56:04
Citaat van: Micmac op 14 september 2020, 22:24:59
Goede avond, met je fiets in een vier meter diepe put vallen en niemand had het gezien, dat was hier het geval vanmorgen aan de brugwerken in beringen.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200914_92435086/fietser-overleden-na-val-in-gat-aan-werken-in-beringen

Is dat niet af gespannen dan?


Er staat enkel verboden doorgang voor fietsers maar je kan er zo om rijden, en het was donker toen dit gebeurde.

Flurk

Citaat van: Micmac op 14 september 2020, 22:24:59
Goede avond, met je fiets in een vier meter diepe put vallen en niemand had het gezien, dat was hier het geval vanmorgen aan de brugwerken in beringen.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200914_92435086/fietser-overleden-na-val-in-gat-aan-werken-in-beringen
Ondanks de signalisatie hijzelf blijkbar ook niet. Daar kon je nochtans moeilijk naast kijken maar verschillende signalisatieborden gelden niet voor fietsers...........denken ze.
Mijn medeleven aan de familie...Maar voor het land een geluk dat het geen coureur of voetballer was want dan was het weer een nationale ramp geweest.

Micmac

15 september 2020, 22:40:53 #48 Laatste wijziging: 15 september 2020, 22:57:11 door Micmac
Citaat van: Flurk op 15 september 2020, 18:10:18
Citaat van: Micmac op 14 september 2020, 22:24:59
Goede avond, met je fiets in een vier meter diepe put vallen en niemand had het gezien, dat was hier het geval vanmorgen aan de brugwerken in beringen.

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200914_92435086/fietser-overleden-na-val-in-gat-aan-werken-in-beringen
Ondanks de signalisatie hijzelf blijkbar ook niet. Daar kon je nochtans moeilijk naast kijken maar verschillende signalisatieborden gelden niet voor fietsers...........denken ze.
Mijn medeleven aan de familie...Maar voor het land een geluk dat het geen coureur of voetballer was want dan was het weer een nationale ramp geweest.

Het bord verboden voor fietsers had er 500 meter vroeger moeten staan met de nodige omleiding, doch dat was er niet, de fietser in kwestie kon geen kant meer op vanwege de slechte signalisatie.

Hier de bewuste put van de andere kant bekeken.

Flurk

500 meter vroeger daar kan ik mee akkoord gaan, met de snelheid dat er tegenwoordig gefietst wordt moet de fietser wel nog de tijd krijgen om te reageren h?. Gisteren stak er me nog eentje voorbij met een pedelec terwijl ik zelf 50 reed...

Micmac

Citaat van: Flurk op 16 september 2020, 12:27:01
500 meter vroeger daar kan ik mee akkoord gaan, met de snelheid dat er tegenwoordig gefietst wordt moet de fietser wel nog de tijd krijgen om te reageren h?. Gisteren stak er me nog eentje voorbij met een pedelec terwijl ik zelf 50 reed...

Je moet 56 rijden om 50 te rijden, het beste is een draagbare GPS om de werkelijk gereden snelheid te kennen.

Flurk

Citaat van: Micmac op 16 september 2020, 18:25:58
Citaat van: Flurk op 16 september 2020, 12:27:01
500 meter vroeger daar kan ik mee akkoord gaan, met de snelheid dat er tegenwoordig gefietst wordt moet de fietser wel nog de tijd krijgen om te reageren h?. Gisteren stak er me nog eentje voorbij met een pedelec terwijl ik zelf 50 reed...

Je moet 56 rijden om 50 te rijden, het beste is een draagbare GPS om de werkelijk gereden snelheid te kennen.
En dan gedurig op die draagbare GPS kijken en de gracht in gaan.....Persoonlijk vind ik het simpeler om de Cruise Control in te schakelen. Nooit problemen mee gehad, geen boete betaald en of ik nu zeker weet of ik nu 51 pf 49 rij kan me geen barst schelen.

Micmac

Citaat van: Flurk op 17 september 2020, 12:12:30
Citaat van: Micmac op 16 september 2020, 18:25:58
Citaat van: Flurk op 16 september 2020, 12:27:01
500 meter vroeger daar kan ik mee akkoord gaan, met de snelheid dat er tegenwoordig gefietst wordt moet de fietser wel nog de tijd krijgen om te reageren h?. Gisteren stak er me nog eentje voorbij met een pedelec terwijl ik zelf 50 reed...

Je moet 56 rijden om 50 te rijden, het beste is een draagbare GPS om de werkelijk gereden snelheid te kennen.
En dan gedurig op die draagbare GPS kijken en de gracht in gaan.....Persoonlijk vind ik het simpeler om de Cruise Control in te schakelen. Nooit problemen mee gehad, geen boete betaald en of ik nu zeker weet of ik nu 51 pf 49 rij kan me geen barst schelen.

De GPS geeft een signaal als je te hard rijdt , je hoeft er echt niet naar te kijken.

Flurk

Citaat van: Micmac op 17 september 2020, 23:58:52
Citaat van: Flurk op 17 september 2020, 12:12:30
Citaat van: Micmac op 16 september 2020, 18:25:58
Citaat van: Flurk op 16 september 2020, 12:27:01
500 meter vroeger daar kan ik mee akkoord gaan, met de snelheid dat er tegenwoordig gefietst wordt moet de fietser wel nog de tijd krijgen om te reageren h?. Gisteren stak er me nog eentje voorbij met een pedelec terwijl ik zelf 50 reed...

Je moet 56 rijden om 50 te rijden, het beste is een draagbare GPS om de werkelijk gereden snelheid te kennen.
En dan gedurig op die draagbare GPS kijken en de gracht in gaan.....Persoonlijk vind ik het simpeler om de Cruise Control in te schakelen. Nooit problemen mee gehad, geen boete betaald en of ik nu zeker weet of ik nu 51 pf 49 rij kan me geen barst schelen.

De GPS geeft een signaal als je te hard rijdt , je hoeft er echt niet naar te kijken.

Ik hou van stilte, en zeker niet van dat constant electronisch gebiep.... :smil414ae0fb30e96:

xofie

vandaag een verkoelende 24 graden, maar wel grijs

xofie

SEPTEMBER DE FRUITMAAND? IK VIND DAT ER JUIST WEINIG FRUIT IS

xofie

GRATIS WASBEURT VOOR DE AUTO VANDAAG FLINKE REGENBUI GEHAD

Koter

Citaat van: xofie op 18 september 2020, 23:26:53
SEPTEMBER DE FRUITMAAND? IK VIND DAT ER JUIST WEINIG FRUIT IS

Daarom moet ge nog niet zo ROEPEN!!!!!!!!!!!
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 19 september 2020, 01:37:17
Citaat van: xofie op 18 september 2020, 23:26:53
SEPTEMBER DE FRUITMAAND? IK VIND DAT ER JUIST WEINIG FRUIT IS

Daarom moet ge nog niet zo ROEPEN!!!!!!!!!!!
ik vind dat er nog veel fruit is
Aardbeien
Appelen
Bananen
Bramen   
Druiven
Frambozen
Kiwi
Mango
Meloenen
Nectarines
Peren
Perziken
Pompelmoes
Pruimen

Flurk

Bij ons zijn de notenbolsters verdroogd rond de noten die nog aan de boom hangen...Vermoedelijk geen of heel weinig noten dit jaar...