Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

xofie

ja daar is hij lomp genoeg voor  :opkopzitten:

Micmac

Citaat van: jerryke op 19 mei 2013, 14:15:21
Citaat van: Mathieu op 19 mei 2013, 13:39:52
Jerryke had je daar lang genoeg op genepen of wat????

neen hij was in eene verkeerde pot verf gevallen ( ik durf niet te zeggen dat hij bij de smurfen langs geweest was)  ;D

Heb hier nog een 20 liter cellulose thinner staan en een deel gebruikte schotelvodden, zal die verf er eens afwassen sé. :LOL: :LOL: :LOL:

barabas

Ik ken alleen maar ne looze, vooze Flurk :c_bang_20:

En als die voor straf 100 tuinhuisjes moet maken aan het tempo van Koter zijn we nog wel even zoet :crylaugh: :crylaugh:

Flurk

Wacht maar mannekes tot ik groot ben, dan kom ik 's nachts eens aan jullie tenen knabbelen. Nu kunnen jullie wel hé grote lompe loebassen tegen zo een klein lief Flurkske ............. :boxen:

xofie

20 mei 2013, 14:46:50 #1594 Laatste wijziging: 20 mei 2013, 14:49:20 door xofie
Citaat van: Flurk op 20 mei 2013, 12:21:32
Wacht maar mannekes tot ik groot ben, dan kom ik 's nachts eens aan jullie tenen knabbelen. Nu kunnen jullie wel hé grote lompe loebassen tegen zo een klein lief Flurkske ............. :boxen:

flurk (schurk, schelm)
Flurk was een figuur in de stripreeks "de Lustige Kapoentjes ( vanaf 1950 ). Zie Wikipedia ( http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Lustige_Kapoentjes ) :Flurk: de slechterik. Een al wat oudere jongen die voortdurend de Kapoentjes en de champetter pest. Hij is een echte leegloper en doet blijkbaar niets anders dan stelen, treiteren en streken uithalen. De Kapoentjes zorgen er via listen en het "poets wederom poets"-principe voor dat hij continu in handen van de Champetter terecht komt.


Mathieu

Citaat van: xofie op 20 mei 2013, 14:46:50
Citaat van: Flurk op 20 mei 2013, 12:21:32
Wacht maar mannekes tot ik groot ben, dan kom ik 's nachts eens aan jullie tenen knabbelen. Nu kunnen jullie wel hé grote lompe loebassen tegen zo een klein lief Flurkske ............. :boxen:

flurk (schurk, schelm)
Flurk was een figuur in de stripreeks "de Lustige Kapoentjes ( vanaf 1950 ). Zie Wikipedia ( http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Lustige_Kapoentjes ) :Flurk: de slechterik. Een al wat oudere jongen die voortdurend de Kapoentjes en de champetter pest. Hij is een echte leegloper en doet blijkbaar niets anders dan stelen, treiteren en streken uithalen. De Kapoentjes zorgen er via listen en het "poets wederom poets"-principe voor dat hij continu in handen van de Champetter terecht komt.



Wat wil dat zeggen dat die arme sukkel steeds gepest wordt en wij zodoende toch nog compasie moeten hebben met hem.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

20 mei 2013, 14:55:08 #1596 Laatste wijziging: 20 mei 2013, 14:56:49 door Mathieu
Citaat van: barabas op 19 mei 2013, 21:59:26
Ik ken alleen maar ne looze, vooze Flurk :c_bang_20:

En als die voor straf 100 tuinhuisjes moet maken aan het tempo van Koter zijn we nog wel even zoet :crylaugh: :crylaugh:
.


Maakt Koter dan ook tuinhuisjes, dan weet ik waar ik moet zijn als de familie er eentje nodig heeft. Ikzelf moet er geen hebben want dan zou de prof dat toch maar in beslag nemen voor hemzelf.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op 20 mei 2013, 14:53:32
Citaat van: xofie op 20 mei 2013, 14:46:50
Citaat van: Flurk op 20 mei 2013, 12:21:32
Wacht maar mannekes tot ik groot ben, dan kom ik 's nachts eens aan jullie tenen knabbelen. Nu kunnen jullie wel hé grote lompe loebassen tegen zo een klein lief Flurkske ............. :boxen:

flurk (schurk, schelm)
Flurk was een figuur in de stripreeks "de Lustige Kapoentjes ( vanaf 1950 ). Zie Wikipedia ( http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Lustige_Kapoentjes ) :Flurk: de slechterik. Een al wat oudere jongen die voortdurend de Kapoentjes en de champetter pest. Hij is een echte leegloper en doet blijkbaar niets anders dan stelen, treiteren en streken uithalen. De Kapoentjes zorgen er via listen en het "poets wederom poets"-principe voor dat hij continu in handen van de Champetter terecht komt.



Wat wil dat zeggen dat die arme sukkel steeds gepest wordt en wij zodoende toch nog compasie moeten hebben met hem.

thieu ik weet niet wat jij leest, maar ik lees iets helemaal anders .................

xofie

Citaat van: Mathieu op 20 mei 2013, 14:55:08
Citaat van: barabas op 19 mei 2013, 21:59:26
Ik ken alleen maar ne looze, vooze Flurk :c_bang_20:

En als die voor straf 100 tuinhuisjes moet maken aan het tempo van Koter zijn we nog wel even zoet :crylaugh: :crylaugh:
.


Maakt Koter dan ook tuinhuisjes, dan weet ik waar ik moet zijn als de familie er eentje nodig heeft. Ikzelf moet er geen hebben want dan zou de prof dat toch maar in beslag nemen voor hemzelf.

is die zo arm dat hij zelf geen tuinhuisje kan kopen
of
heeft hij zo'n slecht karakter ????????????

Flurk

Ge zult toch allemaal rap moeten kunnen lopen om de Flurk te vangen. :4_1_72:

barabas

Citaat van: Flurk op 20 mei 2013, 20:23:28
Ge zult toch allemaal rap moeten kunnen lopen om de Flurk te vangen. :4_1_72:

Ik zal een bestrijdingsmiddel voor Flurken maken, moet wel héél sterk zijn;

Koter

Citaat van: Flurk op 20 mei 2013, 20:23:28
Ge zult toch allemaal rap moeten kunnen lopen om de Flurk te vangen. :4_1_72:

Mathieu zal zijne velo wel pakken.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

21 mei 2013, 02:22:06 #1602 Laatste wijziging: 21 mei 2013, 11:58:30 door Flurk
Citaat van: barabas op 20 mei 2013, 20:31:05
Citaat van: Flurk op 20 mei 2013, 20:23:28
Ge zult toch allemaal rap moeten kunnen lopen om de Flurk te vangen. :4_1_72:

Ik zal een bestrijdingsmiddel voor Flurken maken, moet wel héél sterk zijn;
Gaat niet pakken, Flurken zijn te slecht om dood te doen . :4_1_72:


[bijlage verwijderd door de beheerder]

Koter

Citaat van: Flurk op 21 mei 2013, 02:22:06
Citaat van: barabas op 20 mei 2013, 20:31:05
Citaat van: Flurk op 20 mei 2013, 20:23:28
Ge zult toch allemaal rap moeten kunnen lopen om de Flurk te vangen. :4_1_72:

Ik zal een bestrijdingsmiddel voor Flurken maken, moet wel héél sterk zijn;
Gaat niet pakken, Flurken zijn te slecht om dood te doen . :4_1_72:


Goed dat ge het zelf zegt.  :crylaugh:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: Flurk op 21 mei 2013, 02:22:06
Citaat van: barabas op 20 mei 2013, 20:31:05
Citaat van: Flurk op 20 mei 2013, 20:23:28
Ge zult toch allemaal rap moeten kunnen lopen om de Flurk te vangen. :4_1_72:

Ik zal een bestrijdingsmiddel voor Flurken maken, moet wel héél sterk zijn;
Gaat niet pakken, Flurken zijn te slecht om dood te doen . :4_1_72:


Van "lief klein" naar "te slecht" wat is't nu eigenlijk :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip: