Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: barabas op  3 juli 2009, 12:32:17
Citaat van: jerryke op  3 juli 2009, 00:17:26
Citaat van: barabas op  2 juli 2009, 23:16:07
Citaat van: jerryke op  2 juli 2009, 17:25:04
Citaat van: Mathieu op  2 juli 2009, 13:52:55
Zo ziede maar weer dat wij dat allemaal moeten doen ,maar de directie die het goede voorbeeld zou moeten geven, doet er dus niets aan.

zeker doet die er niets aan, wij moeten alles oplossen

Zo leer je terug te reïntegreren :devil_whip:

ik ga mijne hoofdoek eens opdoen  ;D

Met dit weer is een burka véél beter :biggrinbounce:

geen probleem, als ik er maar niets moet onder aan doen, want anders is het veel te warm  ;D

Mathieu

Wij doen allemaal een burka aan, en dan kan de directie vragen wie er onder zit. En als ze handtastelijk worden kunnen ze een rammeling krijgen
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Thieu, voor u moeten we dan vééél te veel textiel gebruiken, een circus ten :-X heeft er niets tegen :lachrol:

janmettepet

Citaat van: Mathieu op  3 juli 2009, 20:17:45
Wij doen allemaal een burka aan, en dan kan de directie vragen wie er onder zit. En als ze handtastelijk worden kunnen ze een rammeling krijgen
Braske, zouden we niet beter verplichten van een bourka te laten dragen, dan moeten we de hele dag niet op die lelijke koppen zitten kijken. Bovendien hoeven ze geen ondergoed of pampers meer te dragen, het is zitten en lossen. Dat scheelt een hoop in de was. Ze mogen hun masker ook niet naar beneden doen om te eten, dat scheelt ook weeral een hoop lekker eten dat we minder moeten kopen. Niets dan voordelen zou ik denken.

jerryke

jullie doen toch ook een burka aan dan  :lachrol:

janmettepet

Citaat van: jerryke op  4 juli 2009, 10:19:14
jullie doen toch ook een burka aan dan  :lachrol:
Jazeker, dat is gemakkelijk om onze kaviaar en champagne binnen te smokkelen zonder dat jullie daar commentaar op kunnen geven.

jerryke

Citaat van: janmettepet op  4 juli 2009, 16:41:04
Citaat van: jerryke op  4 juli 2009, 10:19:14
jullie doen toch ook een burka aan dan  :lachrol:
Jazeker, dat is gemakkelijk om onze kaviaar en champagne binnen te smokkelen zonder dat jullie daar commentaar op kunnen geven.

en waar zoudt ge die dan toch gaan opslaan

barabas

Niet, direct in ons kas slaan! ( = opeten, vertaling voor niet-Antwerpenaren  :-*)

jerryke

Citaat van: barabas op  4 juli 2009, 21:07:21
Niet, direct in ons kas slaan! ( = opeten, vertaling voor niet-Antwerpenaren  :-*)

joma dat is niet zo gezond voor jullie, daar krijgt veel hoofdpijn van

barabas


jerryke

ochgottekes dan hebben jullie altijd koppijn

barabas

5 juli 2009, 15:07:50 #221 Laatste wijziging: 5 juli 2009, 15:09:42 door barabas
Beter koppijn dan honger en dorst

Mathieu

En dan de vrouwen van hun maar klagen, zij met hun KOPpijn. Niet moeilijk dat naar hier toekomen, burka of niet. Is nu wel veel makkelijker : ze zien hun eega's niet meer lopen als die een versnapering komen halen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Ik heb de buis van de goot eraf gedaan zodat iedereen een douchke kan gaan pakken.

jerryke

dat vind ik waterverspilling  :devil_whip: