Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: PietjeDeLeugenaar op  5 januari 2013, 02:05:09
Waar moet ik hier ergens die 200 konijnenmagen en 240 kg varkensdarmen leveren. Ik zal het maar in de keuken gooien. Den directeur zei dat ze dat moregvroeg nog nodig hadden om een feestmaal te bereiden voor die versleten kliek hier. Ik heb er eerst nog goed wat zout op gekapt want dat begint wreed te stinken. :bye_smiley:

Pietje was je voeten eens.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: PietjeDeLeugenaar op  5 januari 2013, 02:05:09
Waar moet ik hier ergens die 200 konijnenmagen en 240 kg varkensdarmen leveren. Ik zal het maar in de keuken gooien. Den directeur zei dat ze dat moregvroeg nog nodig hadden om een feestmaal te bereiden voor die versleten kliek hier. Ik heb er eerst nog goed wat zout op gekapt want dat begint wreed te stinken. :bye_smiley:

Die kwakkels ruiken dat toch niet Maat Piet :4_1_201:

Zwier nog maar meer binnen, dan denken ze weer te feesten.

Vooral die urine converteerder is ne Super Kwakkel ;D

janmettepet

Zo te zien is het eten hier nog altijd super. Hopelijk komt de volgende bestelling van pietje ook.
Ik heb hier ook nog wat volmachtjes bij van de rekeningen. Als ze die eens allemaal willen tekenen zodat braske alle betalingen kan doen bij de bank. Dat is toch een gemak voor die oudjes dat ze zelf de financiële rompslomp niet meer moeten doen. BTW (dat betekent Baay tee wee) ik zal je mijn privé rekening nummer ook nog eens geven he bras. 't Is maar als er wat overschot is, ik heb nog plaats op de bank in Monaco. :4_1_201:

barabas

Citaat van: janmettepet op  5 januari 2013, 23:11:08
Zo te zien is het eten hier nog altijd super. Hopelijk komt de volgende bestelling van pietje ook.
Ik heb hier ook nog wat volmachtjes bij van de rekeningen. Als ze die eens allemaal willen tekenen zodat braske alle betalingen kan doen bij de bank. Dat is toch een gemak voor die oudjes dat ze zelf de financiële rompslomp niet meer moeten doen. BTW (dat betekent Baay tee wee) ik zal je mijn privé rekening nummer ook nog eens geven he bras. 't Is maar als er wat overschot is, ik heb nog plaats op de bank in Monaco. :4_1_201:

Is die Zwitserse te vol geraakt?

jerryke

ik ga jullie mijn nieuw nummer geven 000-101010-0101-1 daar staat nog heel veel op hihi

Flurk

Die geldwolven zijn hier aan het tintelen hoe het met onze financies zit maar dat zal tegen hun oor zijn hoor.  Ik ga rap nekeer concordaat aanvragen sé dan kunnen ze al zeker 6 maanden naar hun centen fluiten en volgens de nieuwe wet kunnen ze ons zelfs niet meer uitwijzen... :4_1_72: :4_1_72: :4_1_72:

barabas

Een goed Frutterrustenaar doet dat niet en stort zijn poen op mijn privé rekening  797204 ;)

jerryke

Citaat van: barabas op 18 januari 2013, 12:21:53
Een goed Frutterrustenaar doet dat niet en stort zijn poen op mijn privé rekening  797204 ;)

neen op die stort ik niet, dat is de rekening van Will Tura en die heeft al geld genoeg

Flurk

Citaat van: barabas op 18 januari 2013, 12:21:53
Een goed Frutterrustenaar doet dat niet en stort zijn poen op mijn privé rekening  797204 ;)
Het enige waar ik op stort is op mijnen trui, soms op de tafel. :4_1_72:

barabas

Citaat van: Flurk op 18 januari 2013, 19:06:00
Citaat van: barabas op 18 januari 2013, 12:21:53
Een goed Frutterrustenaar doet dat niet en stort zijn poen op mijn privé rekening  797204 ;)
Het enige waar ik op stort is op mijnen trui, soms op de tafel. :4_1_72:

Ik zal GAS boetes uitschrijven voor smossende groene & lichtbruine ondieren :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

Mathieu

Prof hoe kan je dat doen, je hebt toch nergens geen leidingen liggen????? Hoe kan je ons dan gas-boetes geven?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 20 januari 2013, 23:03:37
Prof hoe kan je dat doen, je hebt toch nergens geen leidingen liggen????? Hoe kan je ons dan gas-boetes geven?????

hij wil dat via de gemeente proberen  ;D

Flurk

Ochottekes hij heeft zijn kepieke en zijne rode neus teruggevonden en nu denkt hij dat hij stadswacht is.Mensen daar moeten we iets aan doen of we worden nog beschuldigd van weigeren van hulp aan een persoon in nood. ;D

jerryke

Citaat van: Flurk op 21 januari 2013, 02:34:44
Ochottekes hij heeft zijn kepieke en zijne rode neus teruggevonden en nu denkt hij dat hij stadswacht is.Mensen daar moeten we iets aan doen of we worden nog beschuldigd van weigeren van hulp aan een persoon in nood. ;D

zal ik mijn leren pakske aantrekken en hem zo helpen  :devil_whip:

Koter

Citaat van: jerryke op 21 januari 2013, 14:45:34
Citaat van: Flurk op 21 januari 2013, 02:34:44
Ochottekes hij heeft zijn kepieke en zijne rode neus teruggevonden en nu denkt hij dat hij stadswacht is.Mensen daar moeten we iets aan doen of we worden nog beschuldigd van weigeren van hulp aan een persoon in nood. ;D

zal ik mijn leren pakske aantrekken en hem zo helpen  :devil_whip:

Op voorwaarde dat je hier een foto plaatst Jerryke.  :biggrinbounce:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....