Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Flurk valt niet in goede aarde.

Flurk

Citaat van: Micmac op 19 november 2012, 18:29:03
Flurk valt niet in goede aarde.
Diene tweedehandse prof denkt dat mijn grote voeten bedoeld zijn om mee te spelen maar dat zal tegen zijne intelectuele kletskop zijn hoor. ;D

Mathieu

We zullen weeral moeten gaan samenspannen want die mislukte Prof is nog steeds geen haar verbeterd. Wanneer komen we eens terug samen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

20 november 2012, 11:49:47 #1323 Laatste wijziging: 20 november 2012, 13:16:29 door barabas
Citaat van: Micmac op 19 november 2012, 18:29:03
Flurk valt niet in goede aarde.

Flurk zit beter IN de aarde zou ik zeggen :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:µ

Op mijn hoofd is geen plaats voor haren ..... :biggrinumbrella1:

barabas

Citaat van: Mathieu op 20 november 2012, 02:11:14
We zullen weeral moeten gaan samenspannen want die mislukte Prof is nog steeds geen haar verbeterd. Wanneer komen we eens terug samen.

Braaf zijn, patiënten dienen enkel te betalen, verder stil te wezen.  :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip:

Flurk

Citaat van: barabas op 20 november 2012, 13:15:58
Citaat van: Mathieu op 20 november 2012, 02:11:14
We zullen weeral moeten gaan samenspannen want die mislukte Prof is nog steeds geen haar verbeterd. Wanneer komen we eens terug samen.

Braaf zijn, patiënten dienen enkel te betalen, verder stil te wezen.  :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip:
Wij zijn gasten en de gastvrijheid, zeker de betaalde , moet geëerbiedigd worden.  :d_clap_20:

jerryke

Citaat van: Flurk op 20 november 2012, 16:49:21
Citaat van: barabas op 20 november 2012, 13:15:58
Citaat van: Mathieu op 20 november 2012, 02:11:14
We zullen weeral moeten gaan samenspannen want die mislukte Prof is nog steeds geen haar verbeterd. Wanneer komen we eens terug samen.

Braaf zijn, patiënten dienen enkel te betalen, verder stil te wezen.  :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip:
Wij zijn gasten en de gastvrijheid, zeker de betaalde , moet geëerbiedigd worden.  :d_clap_20:


ppppfffft mijn kamerke onder de trap wordt met de dag kleiner, ze stapelen daar maar op

Flurk

Hoe zit dat met het eten verdorie. Het is al 18 uur door en we hebben nog geen patat gezien. :pan_kloppen:

barabas

Citaat van: Flurk op 21 november 2012, 20:13:11
Hoe zit dat met het eten verdorie. Het is al 18 uur door en we hebben nog geen patat gezien. :pan_kloppen:

Eéééten, moet je zelf maar opscharrelen, de vuilbak van Lunch Garden is gratis :9_2:

jerryke

Citaat van: barabas op 21 november 2012, 21:03:02
Citaat van: Flurk op 21 november 2012, 20:13:11
Hoe zit dat met het eten verdorie. Het is al 18 uur door en we hebben nog geen patat gezien. :pan_kloppen:

Eéééten, moet je zelf maar opscharrelen, de vuilbak van Lunch Garden is gratis :9_2:

:deegrol: :pan_kloppen: :pan_kloppen: :pan_kloppen:

kijk eens wat ik gevonden heb, en ik zeg niet bij wie  :dronken:

barabas

Maar toch kost mij dat lekker niks en jullie maar dokken.

Pik maar lustig voort, ik plunder jullie rekeningetjes ook rustig voort :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh:

jerryke

Citaat van: barabas op 22 november 2012, 21:37:47
Maar toch kost mij dat lekker niks en jullie maar dokken.

Pik maar lustig voort, ik plunder jullie rekeningetjes ook rustig voort :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh:

vwalla mijn rekeningstand

- 0000,00000000 en dat is al maanden zo

Flurk

Citaat van: barabas op 22 november 2012, 21:37:47
Maar toch kost mij dat lekker niks en jullie maar dokken.

Pik maar lustig voort, ik plunder jullie rekeningetjes ook rustig voort :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh:
Doe maar, ik heb een kredietlijn bij het OCMW, probeer daar "voor een echte belg" maar aan uw centen te geraken. :4_1_72:

barabas

Citaat van: Flurk op 23 november 2012, 17:21:45
Citaat van: barabas op 22 november 2012, 21:37:47
Maar toch kost mij dat lekker niks en jullie maar dokken.

Pik maar lustig voort, ik plunder jullie rekeningetjes ook rustig voort :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh:
Doe maar, ik heb een kredietlijn bij het OCMW, probeer daar "voor een echte belg" maar aan uw centen te geraken. :4_1_72:

OCMW is niet voor groene mannetjes, enkel voor  :-X

Flurk

Prof, wat hebt gij met onze MicMac gedaan??? Toch niet ziek gemaakt zeker met uw slachtafval??? :pan_kloppen: