Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

barabas

Citaat van: janmettepet op 12 mei 2009, 01:51:21
Profke, profke, de vettigheid loopt hier sterk uit de hand. Ik geloof dat diene koter aan de coke zit. Bovendien is er wel verschil tussen 'poepen' en 'poeppen'. Er zit een pee meer tussen.
Kom madam F, laat ons een walske plaseren of doede liever de lambada. :10_1_20:

Yep, hij kan zijn ronde vergeten! :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:


jerryke

Citaat van: barabas op 12 mei 2009, 21:17:27
Citaat van: janmettepet op 12 mei 2009, 01:51:21
Profke, profke, de vettigheid loopt hier sterk uit de hand. Ik geloof dat diene koter aan de coke zit. Bovendien is er wel verschil tussen 'poepen' en 'poeppen'. Er zit een pee meer tussen.
Kom madam F, laat ons een walske plaseren of doede liever de lambada. :10_1_20:

Yep, hij kan zijn ronde vergeten! :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:



dit geloof ik nooit, Koter wat aan de coke zit....en welke ronde kan hij vergeten  :denken:

barabas

Citaat van: jerryke op 13 mei 2009, 11:12:53
Citaat van: barabas op 12 mei 2009, 21:17:27
Citaat van: janmettepet op 12 mei 2009, 01:51:21
Profke, profke, de vettigheid loopt hier sterk uit de hand. Ik geloof dat diene koter aan de coke zit. Bovendien is er wel verschil tussen 'poepen' en 'poeppen'. Er zit een pee meer tussen.
Kom madam F, laat ons een walske plaseren of doede liever de lambada. :10_1_20:

Yep, hij kan zijn ronde vergeten! :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:



De ronde van de kelder

dit geloof ik nooit, Koter wat aan de coke zit....en welke ronde kan hij vergeten  :denken:

Mathieu

Citaat van: janmettepet op 12 mei 2009, 01:51:21
Profke, profke, de vettigheid loopt hier sterk uit de hand. Ik geloof dat diene koter aan de coke zit. Bovendien is er wel verschil tussen 'poepen' en 'poeppen'. Er zit een pee meer tussen.
Kom madam F, laat ons een walske plaseren of doede liever de lambada. :10_1_20:


Anderen beschuldigen van iets wat zeker niet waar is, maar zelf weken weg blijven. Toch in geen ontwenning gezeten van het een of ander misschien?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Madame F op 12 mei 2009, 14:43:54
Citaat van: janmettepet op 12 mei 2009, 01:51:21

Kom madam F, laat ons een walske plaseren of doede liever de lambada. :10_1_20:

de lambada zie kik wel zitte as kik van veure mog stoan, anders liever ene op ene plavuis ne tango zoeas ze zeggen



Madame hou er dus wel rekening mee dat hij iemand is die heel veel beloofd maar zijn beloftes nooit na komt. Vraag maar een aan Pietje de Leugenaar, die heeft hij beloofd van de leveringen te betalen en dat is ook nog steeds niet gebeurd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Madame vertrouwd op ons, de doodeerlijke directie!

Mathieu

Madame als vrouw van de wereld en steeds met haar beide voeten op de grond gestaan hebbende, zal direct weten wat ze in de kuip heeft.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Oei madame F, ge zijt wel hevig met de lambada zulle, daar zit pit in. :10_1_20: :10_1_20:

PietjeDeLeugenaar

Ik heb hier vier varkens met varkensgriep in de aanbieding, maar ik wil wel boter bij mijne vis, als ge begrijpt wat ik bedoel.

Mathieu

Citaat van: janmettepet op 14 mei 2009, 02:26:07
Oei madame F, ge zijt wel hevig met de lambada zulle, daar zit pit in. :10_1_20: :10_1_20:


Madame toch maar je zakken dicht houden als je met monsieur jean gaat dansen, want ze zouden zo leeg zijn zonder dat je het ook maar beseft.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: PietjeDeLeugenaar op 14 mei 2009, 14:42:24
Ik heb hier vier varkens met varkensgriep in de aanbieding, maar ik wil wel boter bij mijne vis, als ge begrijpt wat ik bedoel.



Dat krijg je nooit, zeker niet van klak. A propos heb je de vorige rekeningen al betaald gekregen?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Jan,


Ik ga vanaf morgenvroeg  voor veertien dagen in verlof, hier is een paar kilo Rohypnol waar je de kudde mee in bedwang kan houden.

Flurk en madame F mogen eventueel mee op reis, alles heb ik niet uit de kas genomen er zit nog genoeg in voor een snoepreisje voor u na de verkiezingen!


:9_2:



PietjeDeLeugenaar

Citaat van: Mathieu op 14 mei 2009, 18:20:10
Citaat van: PietjeDeLeugenaar op 14 mei 2009, 14:42:24
Ik heb hier vier varkens met varkensgriep in de aanbieding, maar ik wil wel boter bij mijne vis, als ge begrijpt wat ik bedoel.

Dat krijg je nooit, zeker niet van klak. A propos heb je de vorige rekeningen al betaald gekregen?
Bijlange niet, maar ik heb toens wel zijnen buro leeggemaakt. Den inhoud heb ik voor een paar euro kunnen verkopen want veel waardevols stak er niet in. Alleen in den boek van Piet huiselentrut waren de namen van steak, varkenshaasje, fazant enz. allemaal vervangen door rat, konijnenvellen, varkensdarmen etc. Dus die heb ik onderweg al uit den auto gegooid. Raar volksken hier  :Doh3:

janmettepet

Prof, ik denk dat we flink gaan moeten opslagen. Heb gisteren op TV gezien dat in de meeste rusthuizen reeds 1500 euro gevraagd wordt. Iedereen heeft dan wel een kamer apart maar als we 11500 euro vragen en er vier op een kamer steken maken we veel winst. Dan kunnen we volgend jaar wat aandelen op de markt brengen.  :a_thumbsup_20:

jerryke

 :4_9_8: dat kan ik niet opbrengen .....ik zal een andere oplossing moeten zoeken dan  :4_9_8: