Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

En gezien het al weer een tijdje geleden is stel ik elkeen voor om morgenvroeg bij mij spek en eieren te komen eten met lekker zwart brood.

[verwijderd door de beheerder]
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En van wat je hierboven ziet heb ik ongeveer 50 porties, dus diegene die komen, smullen geblazen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Ik ben er al en het ziet er goed uit, die echte vlaamse kost, het is nergens ter wereld beter.

Mathieu

28 april 2012, 13:07:19 #1293 Laatste wijziging: 28 april 2012, 13:09:04 door Mathieu
Goede morgen en elkeen heeft de oproep gezien en ze zijn met zen allen lekker aan het smullen.
Was nog één zaak vergeten maar dan zij het adres dat onze Micmac me gaf heb ik toch nog lekker vers brood op de kop kunnen tikken, kijk maar .

[verwijderd door de beheerder]
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

....vwalla jullie kunnen aan tafel  ;D

Mathieu

Hier zijn precies niet veel smullers meer geweest. Wat zouden we nog eens kunnen organiseren om ze nog eens allemaal buiten te krijgen. Maar eerlijk gezegd het weer valt ook niet mee.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

We zullen eens gaan beginnen aan Jerryke's diner, na tien dagen is dat goed op smaak :LOL: :LOL: :LOL:

Mathieu

Het zal alleszins beter rieken dan wat die directie ons wil voorschotelen. :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Maar als we er eens aan begonnen met enkele drupjes van dit te drinken, dan smaakte de rest misschien toch nog een beetje.


[verwijderd door de beheerder]
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Nen Hertekamp wel, maar toch gene Smeets.

Micmac

Hertekamp jenever op aanvraag


Mathieu

Heb ook nog wat gevonden.


[verwijderd door de beheerder]
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Juist een Oma gekidnapt in het rusthuis, leek mij een een beetje ondervoed.




Mathieu

Als je zo elke dag ééntje kidnapt en deze voedsel gaat geven wordt het een dure zaak, maar heb je wel veel meer dan een full-time job.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op 17 mei 2012, 17:52:37
Als je zo elke dag ééntje kidnapt en deze voedsel gaat geven wordt het een dure zaak, maar heb je wel veel meer dan een full-time job.

Inderdaad, beter op dieet zetten van water en water.