Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Was hier al bij de Traiteur geweest en alleen nog gerechten met vleesmaden (kleine of grote). :LOL: :LOL:

kabar

Zijn die maden vers van 't kerkhof?

Mathieu

Die zijn dan wel alleen bestemd voor sommigen van het personeel en voor de directie;
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

ik heb wat schotels extra gemaakt voor hier  ;D ;D ;D


Micmac

Dat ziet er ook lekker uit, maar rap voor de Directie wakker word.

Mathieu

Was vergeten te zetten: Jerryke, dat was weer eens uitstekend klaar gemaakt en de directie heeft er niets van gemerkt. :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Spook

Ik zie alles én verklap alles :devil_whip:

Micmac

Jerryke's schotel was van de vijfde januari en nog lekker de 18 de januari,  . . . . . . . . . . of  . . . .

Mathieu

Wat we allemaal al te eten gekregen hebben van de directie, dan zijn die schotels van Jerryke een juweel. En wat ik er niet bij gezet had was dat we twee schotels in de vriezer gezet hebben en die vandaag hebben opgepeuzeld, na ontdooien en een beetje opwarming in de oven.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Heb nog iets gevonden en wordt aangesneden op vrijdag namiddag. Komen er dan misschien nog een paar bij.

[verwijderd door de beheerder]
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Spook op 18 januari 2012, 21:17:43
Ik zie alles én verklap alles :devil_whip:
kletshemd       :LOL:  (kletskous gaat niet voor een spook)

Micmac

28 januari 2012, 21:56:43 #1271 Laatste wijziging: 28 januari 2012, 22:29:27 door Micmac
Nodig de hele gemeente maar uit, zodoende dat ze het rusthuis leren kennen.



Mathieu

Micmac je bent een grote engel. heb al een bericht gestuurd naar de burgemeester en het college, alsmede naar alle mensen van het dorpje hier. ze hebben met 30 personen beloofd van samen met ons te komen smullen, en dit op morgenavond omstreeks 18.00 uur. Dus elkeen present en niets tegen de directie zeggen. Die zal noal verschieten als ze al de notabelen voor de poort van het rusthuis zien staan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Omdat het hier zo lekker eten is heeft de directie besloten om de prijzen met 55% te verhogen vanaf 1 maart.
We moeten wel want hier in Monaco is ook alles duurder geworden. :Tip-Hat:

barabas