Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 19 april 2009, 00:49:25
En dan nog de binnengesmokkelde fles Maggy gebruiken en alles wordt lekker opgegeten.

ssstttt niet hardop zeggen of ze gaan nog besparen op peper en zout

Mathieu

Alles lezen ze hier toch niet op een zondagmorgen want dan hebben ze allemaal nog een bromhoofd van de vele alcohol die er door gevloeid is op onze kosten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

Citaat van: jerryke op 16 april 2009, 20:59:48
:devil_whip: ze hebben nog niets gelezen Mathieu ....waar zit madammeke F trouwens, jullie hebben haar toch nog niet verjaagd hé

nee zen kik ee poar doagskes oep vakace gewest, na kan kik er were tege. Ale Mathieu kik zen kloar veur ee danske

Mathieu

Dan gaan we er eerst eentje doen van één tegel en niks aan dan de sigaret. Dat gaat vonken geven. Maar de directie mag niet komen zien en ook niet meedoen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

moa Mathieu hoe gon kik da na doen, kik smoor nie

Mathieu

Awel se dan doen we die sigaret ook nog weg en trekken mekander eens goed tegen de gilet aan, net zoals dat vanmiddag het geval was. Of weet je dat al niet meer, je had toch zeker niet teveel gedronken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

Citaat van: Mathieu op 21 april 2009, 00:28:19
Awel se dan doen we die sigaret ook nog weg en trekken mekander eens goed tegen de gilet aan, net zoals dat vanmiddag het geval was. Of weet je dat al niet meer, je had toch zeker niet teveel gedronken.

dat klopt hie wel nie, gij het uwe gilet nog oan da mag nie. En zekers weette kik da nog, kik zen niet zo rap under het theewoter

barabas

Jan, de kamfer moet terugkomen hoor voor die g**le oudjes :c_bang_20:

Mathieu

Oei, de Prof heeft weer iets inn zijn neus gekregen denk ik. Of zou hij het niet kunnen verkroppen dat hij niet mag meedoen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 23 april 2009, 11:45:40
Oei, de Prof heeft weer iets inn zijn neus gekregen denk ik. Of zou hij het niet kunnen verkroppen dat hij niet mag meedoen.

ik denk dat laatste Mathieu, anders moet de prof maar eens aan madam F vragen of ze ook met hem zo wil dansen

barabas

Ik kan niet dansen, ik wil niet dansen

jerryke

Citaat van: barabas op 23 april 2009, 18:34:33
Ik kan niet dansen, ik wil niet dansen

wil ik het je komen leren, dan kun je het ook eens met madam F proberen

barabas

Madam B zal daar een STOK voor steken vrees ik

Mathieu

Maar die moet dat toch niet weten, die slaapt even rustig zonder het te weten. En wij kunnen natuurlijk zwijgen zoals een graf.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Jullie kunnen zwijgen als de Klapmadam ja!