Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

En de stroom is ook niet uitgevallen, dus de frigo heeft normaal gewerkt en het eten heeft uitstekend gesmaakt.

En onze Prof wordt veel inschikkelijker, zou hij zijn leven aan het verbeteren zijn misschien? Zouden we dan misschien heimelijk mogen beginnen hopen dat onze vleugel gerenoveerd zal gaan worden?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 24 juli 2011, 12:50:45
En de stroom is ook niet uitgevallen, dus de frigo heeft normaal gewerkt en het eten heeft uitstekend gesmaakt.

En onze Prof wordt veel inschikkelijker, zou hij zijn leven aan het verbeteren zijn misschien? Zouden we dan misschien heimelijk mogen beginnen hopen dat onze vleugel gerenoveerd zal gaan worden?

als zijne vriend nog lang op vakantie blijft dan zal hij zeker inschikkelijker worden....want anders staat hij er alleen voor, dus het alternatief is dan vrienden worden met ons  ;D

Mathieu

Wij leben dus op hoop van zegen en blijven positief denken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op 24 juli 2011, 12:50:45
En de stroom is ook niet uitgevallen, dus de frigo heeft normaal gewerkt en het eten heeft uitstekend gesmaakt.

En onze Prof wordt veel inschikkelijker, zou hij zijn leven aan het verbeteren zijn misschien? Zouden we dan misschien heimelijk mogen beginnen hopen dat onze vleugel gerenoveerd zal gaan worden?

Perfecte Proffen poeieren prijzige projecten probleemloos af :biggrinbounce:

Mathieu

Merde, dan wordt het weeral niks en moeten wij nog altijd verder doen in dat oude gedoe. :'( :'( :'(
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

26 juli 2011, 13:11:01 #1220 Laatste wijziging: 16 januari 2018, 12:36:53 door Driver
Citaat van: Mathieu op 26 juli 2011, 01:30:10
Merde, dan wordt het weeral niks en moeten wij nog altijd verder doen in dat oude gedoe. :'( :'( :'(

kijk eens wat ik op de kop heb kunnen tikken  ;D   en dat is geplaatst in mijn kamertje onder de trap  ;D ....dus kunnen we weer verder

Mathieu

26 juli 2011, 17:59:24 #1221 Laatste wijziging: 30 juli 2011, 01:12:54 door jerryke
En dit heb ik dan nog gevonden, dus je kan direct beginnen als je wil.




Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En dit hoort er ook nog bij.


Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En als er nog iets bij moet laat maar weten dan zal ik nog ens zoeken in mijn frigo of ijskast. :a_thumbsup_20: :a_thumbsup_20:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

ge kunt die keuken zelf inpakken en onder de kerstboom leggen, zo handig zeg  :4_1_201:.

Micmac

En hier de saus, van alles wat.


Mathieu

Heb hier ook nog iets gevonden, en het was nog ingepakt. Kan onze kokkin zo iets gebruiken :



[verwijderd door de beheerder]
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

30 juli 2011, 00:35:01 #1227 Laatste wijziging: 30 juli 2011, 01:12:31 door jerryke
Citaat van: jerryke op 19 juli 2011, 01:31:58
ben effe naar kringloop geweest en deze ktrrg ik gratis mee, zelfs de ijsblokjes  
   

Hoelang kan je die tweedehands ijsblokjes bewaren  ??? :denken:

jerryke

30 juli 2011, 01:12:00 #1228 Laatste wijziging: 16 januari 2018, 12:38:01 door Driver
Citaat van: Micmac op 30 juli 2011, 00:35:01
Citaat van: jerryke op 19 juli 2011, 01:31:58
ben effe naar kringloop geweest en deze ktrrg ik gratis mee, zelfs de ijsblokjes  

Hoelang kan je die tweedehands ijsblokjes bewaren  ??? :denken:

die   zaten erin  ;D

barabas

Even met mijn nieuw speeltje rondtoeren :biggrinbounce:



"KRIEP KRIEP KRIIIEEEP SPAT"

:9_2: