Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

barabas


Mathieu

Hihihihihihihi dan komt dit ferm van ps, juist opgeladen en brandt 15 uur non-stop.



[verwijderd door de beheerder]
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Yep, maar uw KOELkast niet :lachrol:

Mathieu

Juist en daarom blijven we eten tot alles op is. Als je braaf bent mag je lmisschiene ens komen kijken. En waar is je nurse, of willen ze zich niet meer aanmelden?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

19 juli 2011, 01:31:58 #1204 Laatste wijziging: 19 juli 2011, 19:39:05 door jerryke
ben effe naar kringloop geweest en deze ktrrg ik gratis mee, zelfs de ijsblokjes      

Mathieu

Hoera, we kunnen er weer effen tegen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Manneke's nu heb ik U in de steek gelaten, heb een supergedempte dieselgenerator op wieletjes bij, dan kunt ge de frigo terug insteken.

jerryke

Citaat van: Micmac op 22 juli 2011, 00:49:19
Manneke's nu heb ik U in de steek gelaten, heb een supergedempte dieselgenerator op wieletjes bij, dan kunt ge de frigo terug insteken.


:yelclap: :yelclap: :yelclap: :yelclap: .... :Doh3: in de steek gelaten zegt hij daartegen  ;D

barabas

Ploef ploefploef ploef ziezo, wat suiker gegeven aan generatortje :biggrinumbrella1:

jerryke

Citaat van: barabas op 22 juli 2011, 12:49:27
Ploef ploefploef ploef ziezo, wat suiker gegeven aan generatortje :biggrinumbrella1:

:lachrol: :lachrol: ....de prof heeft niet gezien dat daar een koffiemachine is op aan gesloten en dat hij de suiker in de koffiemachine heeft gedaan

Mathieu

Opdrinken zou ik zeggen, maar ik drink die liever Black.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: barabas op 22 juli 2011, 12:49:27
Ploef ploefploef ploef ziezo, wat suiker gegeven aan generatortje :biggrinumbrella1:

Suiker zinkt naar de bodem, en zal niet door de leiding komen.
Als je al suiker wil gebruiken moet je er een paar kilo in gooien.
Maar als je dan toch met diesel en suiker aan het kloten gaat --> rij even door naar Polen en koop een paar kilo kunstmest (het percentage Ammonium Nitraat moet iets van 40 zijn en kan je in een groot deel van Europa niet meer krijgen door voor de hand liggende redenen) en maak er een rijdende kunstmest bom van . :biggrinumbrella1:

Mathieu

Kunnen misschien de prof uitdagen, om eens te proberen of hij zulk eentje in mekaar krijgt.......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 23 juli 2011, 21:51:08
Kunnen misschien de prof uitdagen, om eens te proberen of hij zulk eentje in mekaar krijgt.......

:a_thumbsup_20:  ;D

barabas

Citaat van: Mathieu op 23 juli 2011, 21:51:08
Kunnen misschien de prof uitdagen, om eens te proberen of hij zulk eentje in mekaar krijgt.......

Kan ik inderdaad maar dàt kan hélaas iedereen zoals duidelijk is gebleken.

Dat van die suiker is inderdaad een verhaaltje!