Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Verdorie hebben jullie me weeral doorzien. Ik zal er nog een pakje bijdoen.


[verwijderd door de beheerder]
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

vyske

Feestje gebouwd zonder mij  :o

jerryke

Citaat van: catvys op 22 juni 2011, 11:46:39
Feestje gebouwd zonder mij  :o

maarneen, zolang de direktie op vakantie is bouwen wij iedere dag feestjes  :10_1_20:

vyske

ah ok, schenk maar vol dan!  :Champers:

vyske

amai, das voor 2012 zeker? erop of eronder  ;)

Mathieu

Erop natuurlijk zolang de directie op verlof is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

11 juli 2011, 11:31:50 #1191 Laatste wijziging: 11 juli 2011, 11:41:04 door Mathieu
Voila champagne is op en dan gaan we aan de lekkere hapjes beginnen.



[verwijderd door de beheerder]
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

amai wat lekker  ;D ..... hier nog wat lekkere dan hoef ik ze niet allemaal de diepvries in te doen  ;D

barabas

JA JA, dat zal wel:

HBVL schreef:

CitaatZondag is op een fruitplantage op de Luikersteenweg een zware diefstal vastgesteld. Er is zo'n 1.500 kilogram kersen verdwenen. Het nadeel is ongeveer 5.000 euro.


Moderator, die muis & Kornuiten Thieu & M&M zijn dieven :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

jerryke

Citaat van: barabas op 11 juli 2011, 20:26:15
JA JA, dat zal wel:

HBVL schreef:

CitaatZondag is op een fruitplantage op de Luikersteenweg een zware diefstal vastgesteld. Er is zo'n 1.500 kilogram kersen verdwenen. Het nadeel is ongeveer 5.000 euro.


Moderator, die muis & Kornuiten Thieu & M&M zijn dieven :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

:deegrol: ...potdorie ons Tommeke heeft die vanmorgen vers geplukt

Mathieu

14 juli 2011, 13:08:13 #1195 Laatste wijziging: 15 juli 2011, 19:55:51 door Mathieu
Hihihihihi en eer ze er iets van geweten hebben, hebben wij er toch maar lekker van gesmuld en was er zeker niet aan te proeven op welke manier ze hier bij ons geraakt zijn.

Trouwens waarom zegt de directie dat we dieven zijn : ik heb een aankoopticket voor 25 kg van dergelijke lekkere dingen. Maar de directie zal er weer woest over zijn omdat ze er niets van gekregen hebben.  :lachrol: :lachrol:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Thieuke én kopen, geld uitgeven dus :no_way: :no_way: :no_way: :no_way: :no_way: :no_way: :no_way:

Mathieu

Alléé onze prof is weer in zijn goede doen. Niets geloven van wat andere mensen doen. Wanneer zou hij of de directie terug op verlof gaan?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

18 juli 2011, 11:47:37 #1198 Laatste wijziging: 18 juli 2011, 11:55:45 door Mathieu
Heb nog iets gevonden, ergens in een koelkast. Zijn er kandidaten, jullie kennen de plaats waar het te krijgen is.

[verwijderd door de beheerder]
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 18 juli 2011, 11:47:37
Heb nog iets gevonden, ergens in een koelkast. Zijn er kandidaten, jullie kennen de plaats waar het te krijgen is.

jep ik weet het zijn  :devil_whip: