Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Flurk op 26 maart 2009, 20:58:19
Citaat van: jerryke op 25 maart 2009, 00:29:49
Citaat van: Flurk op 24 maart 2009, 22:14:42
Ik woon hier wel niet maar gezien de lamentabele situatie van de residenten hier kom ik morgen Mathieu zijn portie opeten. Anders zou het kunnen dat de direktie ze een week lang laat staan en het hem dan toch nog voorzet en hem er nog nen tweede keer laat voor betalen. Ik zal het wel afrekenen met Mathieu. ;D

weet je wat...je krijgt er mijn portie gratis bij....maar wel foto's van trekken ( dan kan ik die naar de krant sturen)
Verdorie dat had ik niet gelezen, ik heb er al bouillon van getrokken. Kunt ge daar iets mee doen??????

zeker maak er maar foto's van  :devil_whip:

Mathieu

Het gaat precies weer niet goed of ben ik mis?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

het gaat gewoon zijn gangetje, de bazen zijn weer aan het profiteren en wij zijn er weer de dupe van

Mathieu

Ik dacht al dat ik een uitgebreid diner kreeg aangeboden omdat ik toch terug gekeerd ben naar de vertrouwde stal, maar niks van gezien natuurlijk.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

awel se wannier gon ve na danse

Flurk

Citaat van: Madame F op 30 maart 2009, 17:29:39
awel se wannier gon ve na danse
Ze verwachten u in de kroeg en met ongeduld dan nog. ;D

Mathieu

Wat is er nu feitelijk van, of is de directie weer eens er mee aan het rammelen. Paaldansen hier en als we dan hier zijn is het plots in de kroeg, ze willen het weer alleen voor hun eigen hebben zeker?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Flurk moet ge daarvoor bij zijne kraag trekken, die heeft Madameke F weggelokt naar het cafe (zou dat zijn madam zijn)

Mathieu

verdorie begint die nu ook al zo te reageren omdat de directie hem de leveringen niet betaald. Moeten wij daar nu weeral de dupes van worden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

Citaat van: Mathieu op 31 maart 2009, 16:27:46
verdorie begint die nu ook al zo te reageren omdat de directie hem de leveringen niet betaald. Moeten wij daar nu weeral de dupes van worden.

zal kik es ee danske met a kome placere se, wa wilde danse ?

Mathieu

Een hiele traege met niets aan dan de sigaret ( die ik toch niet rook)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

Citaat van: Mathieu op  1 april 2009, 18:39:07
Een hiele traege met niets aan dan de sigaret ( die ik toch niet rook)

klik mo oep de juke-box dan zen we vertrokken met te danse

Mathieu

En mag daar iedereen naar komen kiijken? Volgens mij wel op voorwaarde dat ze hetzelfde doen en ook meedoen met alles. Behalve de directie die mag daar niet binnen, en voor het personeel en misschien op heel , maar dan HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL speciaal verzoek, de nurce.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Citaat van: Mathieu op  1 april 2009, 18:39:07
Een hiele traege met niets aan dan de sigaret ( die ik toch niet rook)
Ja, want ne rappe kunde toch niet meer af. Ik zie u Jerryke al over uwe rug gooien, ze zal er heel wat builen aan overhouden haha.

jerryke

Citaat van: janmettepet op  3 april 2009, 16:41:18
Citaat van: Mathieu op  1 april 2009, 18:39:07
Een hiele traege met niets aan dan de sigaret ( die ik toch niet rook)
Ja, want ne rappe kunde toch niet meer af. Ik zie u Jerryke al over uwe rug gooien, ze zal er heel wat builen aan overhouden haha.

helaba het is Madame F die wil dansen hé....ik weet niet of ik dat nog kan, ik heb al in 20 jaar niet meer gedanst  :oops: