Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

3 januari 2011, 14:29:27 #1125 Laatste wijziging: 3 januari 2011, 14:31:11 door Mathieu
Voila Micmac, u vraagt en wij draaien.

Er zijn al verschillende deuren zo behangen en de directie heeft zich niet laten zien; Slapen meer dan waarschijnlijk hun roes nog uit.

Om jullie een gedacht te geven hoe het er uit ziet hier een beeld van twee vensters. maar zo hangt het ook achter de deuren en als het volledig op getrokken is kan de deur wagenwijd open gezet worden. Dus naar beneden kan niemand meer zien wat er in de kamer gebeurt, zelfs de directie niet meer met hun speciale deurknop.Het kan dus naar beneden tot op een 10 tal cm van de grond. Jullie moeten dus wel alles terug optrekken als jullie definitief gaan slapen zodat de verpleging binnen kan moest er iets zijn. En gezien jullie toch allen van die tochthondjes tegen de deur hebben liggen kan je directie ook niets onder de deur schuiven om te gluren.



Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Da begint er goed uit te zien.

janmettepet

Citaat van: Micmac op  4 januari 2011, 01:04:56
Da begint er goed uit te zien.
Dat is allemaal met zwart geld gedaan. We gaan hier drastisch moeten opslagen.  :10_1_20:

janmettepet

Citaat van: barabas op  2 januari 2011, 21:07:23
Hier sé de Jan!!!!


Hulp is hier zeker gewenst! :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip:
Als ik het zo bezie hebben we eerder een zothuis dan een rusthuis :Doh3:

Micmac

Nog een lekkere schotel voor de Directie , met een beetje slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. . . . . . .



barabas

Citaat van: Micmac op  4 januari 2011, 20:24:18
Nog een lekkere schotel voor de Directie , met een beetje slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. . . . . . .




Inderdaad Jan, vooral deze nieuwe "aanwinst" en ThieuKE mogen wel even een kiloke tranquilisers krijgen!

MicMac: sla is voor de konijnen, filetpur, kreeft, ree, .... is voer voor directie leden :biggrinbounce:

Mathieu

4 januari 2011, 21:30:30 #1131 Laatste wijziging: 4 januari 2011, 21:40:37 door Mathieu
We hebben dan toch iets kunnen versieren in onze keuken voor de directie, hopelik lusten ze het ook.




Dit alles overgoten met room en cognac, of sause Diane....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Ik wist niet dat er een saus naar mijn vrouw genoemd was.

Micmac

Die schoteltjes in het midden is Diana saus, dus op basis van room en cognac.


Micmac

En nog wat caviaar van Topkwaliteit.



En even wachten voor vers brood.


janmettepet

Citaat van: kabar op  4 januari 2011, 21:53:28
Ik wist niet dat er een saus naar mijn vrouw genoemd was.
Ook een luchtbuks :LOL:

Micmac

Citaat van: janmettepet op 10 januari 2011, 21:53:51
Citaat van: kabar op  4 januari 2011, 21:53:28
Ik wist niet dat er een saus naar mijn vrouw genoemd was.
Ook een luchtbuks :LOL:

Zijn tegenwoordig luxe uitvoeringen.




janmettepet

Wat is het hier rustig, ze hebben allemaal hun zwaar lorazepammeke binnen. Goed gewerkt profke!! :d_clap_20:

Mathieu

Niks pillenbugt, wij hebben onze nachtrust nodig om overdag zeer actief te zijn en van die mooie gerechten voor de directie klaar te maken.



Samen met een lekker sausje van tomatensap met de wodka, de worchester saus en enkele druppels tabasco. ( en natuurlijk een heel grote hoeveelheid laxeermiddel)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Thieuke, dààààààr zijn wij immuun tegen!


Vort, in je hok :devil_whip: