Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Mathieu ik zal U daar eens voor alle kamers Binnendeurrolgordijnen brengen, dan kunt ge die voor dat deurkijkgat plaatsen en geraak ik van mijne rommel af. :LOL: :LOL:


jerryke

Citaat van: Micmac op 16 december 2010, 23:09:24
Mathieu ik zal U daar eens voor alle kamers Binnendeurrolgordijnen brengen, dan kunt ge die voor dat deurkijkgat plaatsen en geraak ik van mijne rommel af. :LOL: :LOL:



bestelt er zo eentje  ;D

Mathieu

Als je ze hebt op deurlengte en breedte, was dat een heel mooi voorstel. En we zijn er klaar voor om erin te vliegen.







Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Nu heb ik ze nog niet op maat, vermits er geen maten doorgegeven zijn.

Mathieu

Bre,ng ze dan zo maar als ze maar ietsje breder zijn dan een deur en een lengte hebben van ten minste driekwart van een deur.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 20 december 2010, 01:05:57
Bre,ng ze dan zo maar als ze maar ietsje breder zijn dan een deur en een lengte hebben van ten minste driekwart van een deur.

Ja de eerste zijn groen en de zwarte komen seffens.


Micmac


Mathieu

Haha we mogen dus kiezen, ik wil groene op mijn kamer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Hier heb ik nog iets, wat verleden jaar niet mocht. We gaan ze weer zetten dit jaar, neem mee en zet op je kamer hé.

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Spook

Citaat van: Mathieu op 20 december 2010, 01:05:57
Bre,ng ze dan zo maar als ze maar ietsje breder zijn dan een deur en een lengte hebben van ten minste driekwart van een deur.

Bent u zóóóó breed mijnheer Mathieu ???

Mathieu

Spookje, spookje toch we speken over de breedte van de deur niet over die van mij. Ik kan wel nog op een normale manier door die deur hoor. De directie mag niet door het sleutelgat komen gluren en ook die dingen als deurklink niet mogen kunnen gebruiken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Braske, ge laat toch niet te hard met uw voeten spelen door deze frutter-bastards hé? Hou ze maar goed onder de knoet.

barabas

2 januari 2011, 21:07:23 #1122 Laatste wijziging: 2 januari 2011, 21:24:47 door barabas
Hier sé de Jan!!!!


Hulp is hier zeker gewenst! :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip: :devil_whip:

Micmac

Citaat van: Mathieu op 17 december 2010, 01:13:47
Als je ze hebt op deurlengte en breedte, was dat een heel mooi voorstel. En we zijn er klaar voor om erin te vliegen.









Mathieu ge moogt beginnen die dingen ertegen te vijzen, er ligt al stof op die Binnendeurrolgordijnen .

Mathieu

Oei Jan is ook terug, dan zullen we eens snel werk maken van dat tegen de euren te gaan hangen aan de binnenzijde.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.