Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Madame F

wat een a peekes zitte der hie moa, kum ne kier uit die auwe zetel en placeer ne kier ne danske met ik

Mathieu

Wil wel een danske placeren met je, maar wij hebben hier altijd met onze dikke truien moeten aanzitten omdat de heren van de directie de fverwarming maar op 12° zetten, En dan alleen nog overdag en 's nachts op 2°
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

wel se als wij een danske placeren dan kunde uwe trui direkt uitdoen

Mathieu

Moet dat hier maar eens allemaal goed bekijken in wat voor een toestand wij hier leven.Bijna geen verwarming, het eten is feitelijk niet te vreten gezien de ingredienten ze daarvoor gebruiken. We worden uitgebuit door torenhoge rekeningen maar de directie gaat drie maal per jaar voor 3 weken naar een of ander tropisch sexeiland.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

sexeiland? wel da kunne wij hier toch ook doen

janmettepet

Citaat van: Madame F op 16 maart 2009, 10:58:29
wel se als wij een danske placeren dan kunde uwe trui direkt uitdoen
Ah madam gaat hier beginnen met een strip tease, dan moeten we de mathieu eerst in zijn vertrouwde kostuumpje (dwangbuis) steken en een beetje verdoven  :KNOTS2:

Mathieu

Lap mijnheer is terug en de miserie begint weer. Moet er wel eerst weten dat dat sex-eiland hier alleen is voor de bewoners en bewoonsters maar niet voor de directie.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Madame F

amai wat ziet de directie der slecht uit, die moet zier zeker op vakancie

Mathieu

Breng ze niet op dat gedacht want dan zijn ze zo weer weg met onze centen en besparen ze weer massaal op het eten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Kan er iemand helpen met het kuisen van de varkensdarmen. Staat morgen op het menu, gebakken darmen met gestoofde aardappelschillen. :a_thumbsup_20:

jerryke

Hooooooooo dat Mathieu erg vinden, net nu hij op vakantie is....en hij lust dat zo ontzentend graag

Flurk

Ik woon hier wel niet maar gezien de lamentabele situatie van de residenten hier kom ik morgen Mathieu zijn portie opeten. Anders zou het kunnen dat de direktie ze een week lang laat staan en het hem dan toch nog voorzet en hem er nog nen tweede keer laat voor betalen. Ik zal het wel afrekenen met Mathieu. ;D

jerryke

Citaat van: Flurk op 24 maart 2009, 22:14:42
Ik woon hier wel niet maar gezien de lamentabele situatie van de residenten hier kom ik morgen Mathieu zijn portie opeten. Anders zou het kunnen dat de direktie ze een week lang laat staan en het hem dan toch nog voorzet en hem er nog nen tweede keer laat voor betalen. Ik zal het wel afrekenen met Mathieu. ;D

weet je wat...je krijgt er mijn portie gratis bij....maar wel foto's van trekken ( dan kan ik die naar de krant sturen)

janmettepet

Citaat van: Flurk op 24 maart 2009, 22:14:42
Ik woon hier wel niet maar gezien de lamentabele situatie van de residenten hier kom ik morgen Mathieu zijn portie opeten. Anders zou het kunnen dat de direktie ze een week lang laat staan en het hem dan toch nog voorzet en hem er nog nen tweede keer laat voor betalen. Ik zal het wel afrekenen met Mathieu. ;D
Het heeft blijkbaar gesmaakt want er was niets meer over.  :a_thumbsup_20:

Flurk

Citaat van: jerryke op 25 maart 2009, 00:29:49
Citaat van: Flurk op 24 maart 2009, 22:14:42
Ik woon hier wel niet maar gezien de lamentabele situatie van de residenten hier kom ik morgen Mathieu zijn portie opeten. Anders zou het kunnen dat de direktie ze een week lang laat staan en het hem dan toch nog voorzet en hem er nog nen tweede keer laat voor betalen. Ik zal het wel afrekenen met Mathieu. ;D

weet je wat...je krijgt er mijn portie gratis bij....maar wel foto's van trekken ( dan kan ik die naar de krant sturen)
Verdorie dat had ik niet gelezen, ik heb er al bouillon van getrokken. Kunt ge daar iets mee doen??????