Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Hiernaast zitten modellen die lijden aan "Anorexia" , en die geven hun eten terug , Overgeven dus en dit alleen om hun slank lijntje te behouden, nu heb ik speciale overgeefpotten gemaakt voor hun, zodat ik mijn soep nog eens kan verkopen, ik ben nu echt wel een eerlijke zakenman voor diegene die nog moesten twijfelen :biggrinumbrella1:

http://www.garagetv.be/video-galerij/icarusblauwtje/anorexia_extreme.aspx

Mathieu

Als ik zo lees dat je de " gegeten soep" terug opvangt en verder verkoopt dan geloof ik inderdaad direct dat jij een super eerlijke zakenman geworden bent.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Waar zit de directie, hadden ze een vakantie gepland?.

Mathieu

Ze zullen weeral eens aan onze spaarrekeningen gezeten hebben voor persoonlijke doeleinden denk ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Ik heb gehoord dat ze met de Thalys en onze centen naar Londen zijn voor de solden en ik hoop dat ze midden in de konijnenpijp een paar uren stilstaan nà.

Micmac

Citaat van: Flurk op 27 januari 2010, 21:44:55
Ik heb gehoord dat ze met de Thalys en onze centen naar Londen zijn voor de solden en ik hoop dat ze midden in de konijnenpijp een paar uren stilstaan nà.

Juist gelezen in het Engels dagblad, dat een stel Belgische rusthuiseigenaars al het goud opkopen wat ze maar kunnen vinden.

Mathieu

Allemaal goed en wel, maar krijgen wij daar dan ook ons deel van want ze kopen het aan met onze centen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Micmac op 27 januari 2010, 22:15:19
Citaat van: Flurk op 27 januari 2010, 21:44:55
Ik heb gehoord dat ze met de Thalys en onze centen naar Londen zijn voor de solden en ik hoop dat ze midden in de konijnenpijp een paar uren stilstaan nà.

Juist gelezen in het Engels dagblad, dat een stel Belgische rusthuiseigenaars al het goud opkopen wat ze maar kunnen vinden.

Dat blokske mag wel niet mee als handbagage denk ik. :4_1_72:

Mathieu

En we zullen er eens voor zorgen dat ze dikke invoerrechten moeten gaan betalen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 28 januari 2010, 21:11:30
En we zullen er eens voor zorgen dat ze dikke invoerrechten moeten gaan betalen.

en hopen dat het heel hard gaat vriezen als ze in de Thalys zitten  ;D

Mathieu

We kunnen ook de electriciteit gewoon afsluiten als ze terug komen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

29 januari 2010, 09:53:27 #746 Laatste wijziging: 16 januari 2018, 12:22:20 door Driver
Citaat van: Mathieu op 29 januari 2010, 00:48:18
We kunnen ook de electriciteit gewoon afsluiten als ze terug komen.

Jep, doet dat op blote voeten in een plas water :Tasty:


Mathieu

Prof we zijn  dan wel al gepensioneerden en oud, maar dom zijn we toch nog niet. Alhoewel mogen wij aan U vragen als directeur van dat ons eens te komen voordoen zoals U dat hier zo mooi beschreven hebt.? Er zouden er U velen dankbaar zijn, daar ben ik zeker van.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 30 januari 2010, 00:48:50
Prof we zijn  dan wel al gepensioneerden en oud, maar dom zijn we toch nog niet. Alhoewel mogen wij aan U vragen als directeur van dat ons eens te komen voordoen zoals U dat hier zo mooi beschreven hebt.? Er zouden er U velen dankbaar zijn, daar ben ik zeker van.

volledig mee eens Mathieu  :4_1_201:

Spook

Citaat van: jerryke op 30 januari 2010, 21:03:17
Citaat van: Mathieu op 30 januari 2010, 00:48:50
Prof we zijn  dan wel al gepensioneerden en oud, maar dom zijn we toch nog niet. Alhoewel mogen wij aan U vragen als directeur van dat ons eens te komen voordoen zoals U dat hier zo mooi beschreven hebt.? Er zouden er U velen dankbaar zijn, daar ben ik zeker van.

volledig mee eens Mathieu  :4_1_201:

Jullie zijn vreedaardige, bloeddorstige, gruwelijke wezens, erger nog dan mijn neef Vlad de Spieser!