Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

barabas

18 januari 2010, 10:05:16 #720 Laatste wijziging: 18 januari 2010, 10:17:10 door barabas
Dat geraakt wel op Micmac' ske. De Klak en ik zullen ons best doen.

Als daarna mijn kat er binnen drie dagen genoeg van heeft krijgt den Thieu MISSCHIEN de rest, Koter en andere kruipdieren moeten hun plan maar trekken!

jerryke

Citaat van: barabas op 18 januari 2010, 10:05:16
Dat geraakt wel op Micmac' ske. De Klak en ik zullen ons best doen.

Als daarna mijn kat er binnen drie dagen genoeg van heeft krijgt den Thieu MISSCHIEN de rest, Koter en andere kruipdieren moeten hun plan maar trekken!

geen probleem, ik heb nog een stukje verse kaas wat ik gekregen heb van mensen wat hier buiten het home wonen  ;D

Micmac

Citaat van: jerryke op 18 januari 2010, 10:54:22
Citaat van: barabas op 18 januari 2010, 10:05:16
Dat geraakt wel op Micmac' ske. De Klak en ik zullen ons best doen.

Als daarna mijn kat er binnen drie dagen genoeg van heeft krijgt den Thieu MISSCHIEN de rest, Koter en andere kruipdieren moeten hun plan maar trekken!

geen probleem, ik heb nog een stukje verse kaas wat ik gekregen heb van mensen wat hier buiten het home wonen  ;D

Jerryke, steek dat hieronder maar rap weg, ik moest een kaasschotel maken en heb te veel.


Mathieu

Jerryke en als je geen plaats hebt, je weet wel waar het wel terecht kan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Dienen "hofleverancier" heeft niks geleverd in den hof. Ik ben speciaal op wacht gaan staan. Misschien in den hof van het café hiernaast waar ze het teerfeest van het spaarkaske hadden???? :biggrinumbrella1: :biggrinumbrella1:

barabas

Citaat van: Micmac op 18 januari 2010, 21:31:07
Citaat van: jerryke op 18 januari 2010, 10:54:22
Citaat van: barabas op 18 januari 2010, 10:05:16
Dat geraakt wel op Micmac' ske. De Klak en ik zullen ons best doen.

Als daarna mijn kat er binnen drie dagen genoeg van heeft krijgt den Thieu MISSCHIEN de rest, Koter en andere kruipdieren moeten hun plan maar trekken!

geen probleem, ik heb nog een stukje verse kaas wat ik gekregen heb van mensen wat hier buiten het home wonen  ;D

Jerryke, steek dat hieronder maar rap weg, ik moest een kaasschotel maken en heb te veel.



Aspiraties om "hof leverancier" af te zijn Micmac???  :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

Micmac

Heb geen bestellingen meer binnengekregen om te leveren, . . . . . . . . . hoe zou dat komen ? ? ?

Spook

Je mag bij mij  lekkers leveren Micmac maar niet meer om soep te maken voor diene Spandel, die VRAAGT soep en als ik ze af heb is hij VERDWENEN! :KNOTS2:

barabas

Niet moeilijk, noem jij DAT soep:

CitaatWelkom Micmac, Scouse en Marc Spandel, ik trakteer met verse paddensoep met verse kruisspinnetjes

jerryke

Citaat van: barabas op 19 januari 2010, 20:11:09
Citaat van: Micmac op 18 januari 2010, 21:31:07
Citaat van: jerryke op 18 januari 2010, 10:54:22
Citaat van: barabas op 18 januari 2010, 10:05:16
Dat geraakt wel op Micmac' ske. De Klak en ik zullen ons best doen.

Als daarna mijn kat er binnen drie dagen genoeg van heeft krijgt den Thieu MISSCHIEN de rest, Koter en andere kruipdieren moeten hun plan maar trekken!

geen probleem, ik heb nog een stukje verse kaas wat ik gekregen heb van mensen wat hier buiten het home wonen  ;D

Jerryke, steek dat hieronder maar rap weg, ik moest een kaasschotel maken en heb te veel.



Aspiraties om "hof leverancier" af te zijn Micmac???  :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:


:crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh: ....nu hebben we u liggen prof...die kaas is van karton nagemaakt  :crylaugh: :crylaugh: :Biertje2520klein:

barabas

Eén week op water én karton jij!!!!

jerryke

Citaat van: barabas op 19 januari 2010, 20:37:10
Eén week op water én karton jij!!!!

water ...bweeekes ge weet toch wat vissen in het water doen  :Doh3:

Micmac

Citaat van: Spook op 19 januari 2010, 20:23:19
Je mag bij mij  lekkers leveren Micmac maar niet meer om soep te maken voor diene Spandel, die VRAAGT soep en als ik ze af heb is hij VERDWENEN! :KNOTS2:

Proef dan dit maar eens "super de luxe Haute Couture " soep.


Mathieu

Van wat is die gemaakt : toch niet van dode ratten en muizen?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Micmac op 19 januari 2010, 21:47:07
Citaat van: Spook op 19 januari 2010, 20:23:19
Je mag bij mij  lekkers leveren Micmac maar niet meer om soep te maken voor diene Spandel, die VRAAGT soep en als ik ze af heb is hij VERDWENEN! :KNOTS2:

Proef dan dit maar eens "super de luxe Haute Couture " soep.


Die ziet er uit alsof ze al een paar keer gegeten geweest is. Zal rap verteerd zijn. :a_thumbsup_20: