Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

janmettepet

Citaat van: Flurk op 11 januari 2010, 19:37:39
Gaat er nu nekeer niemand naar Grienpies of zoiets om die voedseltoestanden hier aan te klagen????
Ne mens zou er moslim van worden.
Dan zullen we die mannen hun bootje nog eens laten zinken.  :biggrinbounce:

kabar

En dan kunnen ze nog eens green piessen.

Micmac

12 januari 2010, 21:47:33 #677 Laatste wijziging: 13 januari 2010, 21:03:45 door Micmac
Nu krijgt ge die "Sushi" niet , ik ga het aan de directie afgeven, dan mag ik misschien blijven leveren , en nie lachen hé, dit is maar drie dagen oud, kraakvers.


kabar

BWAAAAK. Ik lust gene rauwe vis.
Geef mij dan maar kaviaar!  :biggrinumbrella1:

Flurk

Ik ook niet en zeker niet als er een paar van het scherm afvallen. Dat maakt de vloer zo vuil hé.

Mathieu

13 januari 2010, 02:05:19 #680 Laatste wijziging: 16 januari 2018, 12:21:02 door Driver
Ik heb hier nog wat  groene flessen staan waar ze op 01 Jan 2008 zoveel van gedronken hebben. Micmac neem je die ook nog mee?





Neem die maar allemaal mee en laat ze die uitdrinken op onze gezondheid. Je mag ze wel niet vertellen wat er in zit, maar het is zeker niet wat erop staat.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: kabar op 12 januari 2010, 19:26:40
En dan kunnen ze nog eens green piessen.
Héla héla zijdegij met de direktie aan het meeheulen Kabar???? >:( Het is toch al genoeg dat MicMac zich daarbij aangesloten heeft. Maar ja, wat wilt ge, iemand die suchi van maar 3 dagen oud kan weggeven kan niet tussen het werkvolk gaan staan hé.
Wat me wel plezier doet is dat ze ook geen verse krijgen van MicMac. Die eet hij liever zelf op denk ik.
Uch, ik heb gezegd.

kabar

Ik heb altijd de kant van de man of vrouw op de werkvloer gekozen, wat ook mijn functie binnen het bedrijf was.

Mathieu

Motiveer de directie eens dat ze drinken van die lekkere Stella, ze zullen er heel veel leute aan beleven.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 13 januari 2010, 18:47:25
Motiveer de directie eens dat ze drinken van die lekkere Stella, ze zullen er heel veel leute aan beleven.
Mathieu, ge weet toch dat het verfijnde gehemelte van MicMac geen "gewoon" bier verdraagt??? Daar krijgt hij roze en gele boebelen van. :4_1_72:

kabar

Een heerlijk koele Stella, daar gaat niks boven (als er nog is met die staking!).

barabas

13 januari 2010, 20:04:24 #686 Laatste wijziging: 16 januari 2018, 12:21:16 door Driver
Citaat van: Mathieu op 13 januari 2010, 02:05:19
Ik heb hier nog wat  groene flessen staan waar ze op 01 Jan 2008 zoveel van gedronken hebben. Micmac neem je die ook nog mee?





Neem die maar allemaal mee en laat ze die uitdrinken op onze gezondheid. Je mag ze wel niet vertellen wat er in zit, maar het is zeker niet wat erop staat.

Thieuke toch, het is mijn job te weten wat overal in zit!  :smil414ae0fb30e96:

barabas

Citaat van: Micmac op 12 januari 2010, 21:47:33
Nu krijgt ge die "Sushi" niet , ik ga het aan de directie afgeven, dan mag ik misschien blijven leveren , en nie lachen hé, dit is maar drie dagen oud, kraakvers.



Goe bezig met hofleverancier te worden :4_1_201:

Micmac

Opgelet aan de kant , de "Hofleverancier " moet erdoor.


Micmac

Citaat van: Flurk op 13 januari 2010, 19:53:18
Citaat van: Mathieu op 13 januari 2010, 18:47:25
Motiveer de directie eens dat ze drinken van die lekkere Stella, ze zullen er heel veel leute aan beleven.
Mathieu, ge weet toch dat het verfijnde gehemelte van MicMac geen "gewoon" bier verdraagt??? Daar krijgt hij roze en gele boebelen van. :4_1_72:

Heb de "Directie " al wat beters bezorgd, en als ze nu goe drinken zijt ge 24 uur gerust.