Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Marc Spandel

6 januari 2010, 21:21:07 #645 Laatste wijziging: 6 januari 2010, 21:47:18 door Marc Spandel
 :denken:
Aangezien de uitleg over een gelduitzuigende directie van dit rusthuis, zou ik graag wat meer informatie krijgen betreffende de voordelen die een rusthuisbewoner hier krijgt voor zijn centjes.

Zijn daar de mokken inbegrepen, of is dit een extra kost voor de noodlijdende oude man?
Hoe is het eten hier?
Is er hier sterke drank te verkrijgen of alleen waterige prullaria?
Moeten we hier op bepaalde uren binnen zijn, of mogen we uitgaan tot een stuk in de morgen?
Mogen we een lief meebrengen op onze kamer?
Komen de jonge verpleegsters ons wassen, of moeten wij het zelf doen?
Mag ik mijne jerom(pietje) meebrengen of moet ik hem loslaten in de vrije natuur waar hij nooit zal overleven?

Enfin... voor ik de stap zet naar een kamertje hier, zou ik eerst wat meer uitleg krijgen én... ik moet mogen van mijn madam!

Vrije meningsuiting is een mensenrecht !
http://www.spandel.net

Micmac

Uw dagelijkse gewoonte's kan je hier vergeten, Bommi komt in het rusthuis terecht en iedereen staat klaar om haar te helpen.
De verpleegsters wassen haar, geven haar een hartelijk ontbijt en zetten haar in de zetel voor het venster met zicht op de prachtige tuin. 
Alles lijkt perfect tot ineens bommi lichtjes naar rechts begint over te hellen.  Onmiddellijk storten twee verpleegsters zich op haar en zetten haar terug goed recht in haar zetel.
Alles lijkt zich terug te normaliseren tot bommi begint naar links over te hellen.  Weerom snellen de verpleegsters toe om haar terug in de correcte houding te hijsen.
Enkele dagen later komt de familie op bezoek om te zien hoe bommi het maakt.
Is alles goed verlopen tot hier toe, zijn ze vriendelijk?
Het is zo slecht nog niet hier, behalve dat je geen kans krijgt om een scheet te laten!

barabas

Citaat van: Marc Spandel op  6 januari 2010, 21:21:07
:denken:
Aangezien de uitleg over een gelduitzuigende directie van dit rusthuis, zou ik graag wat meer informatie krijgen betreffende de voordelen die een rusthuisbewoner hier krijgt voor zijn centjes.
Zijn daar de mokken inbegrepen, of is dit een extra kost voor de noodlijdende oude man? NEE
Hoe is het eten hier? GEZOND
Is er hier sterke drank te verkrijgen of alleen waterige prullaria? STOOK IK ZELF
Moeten we hier op bepaalde uren binnen zijn, of mogen we uitgaan tot een stuk in de morgen? JE MAG BUITEN
Mogen we een lief meebrengen op onze kamer? TWEE OOK
Komen de jonge verpleegsters ons wassen, of moeten wij het zelf doen? DAAR IS DE WASMACHINE VOOR
Mag ik mijne jerom(pietje) meebrengen of moet ik hem loslaten in de vrije natuur waar hij nooit zal overleven? WASDA ??? ???

Enfin... voor ik de stap zet naar een kamertje hier, zou ik eerst wat meer uitleg krijgen én... ik moet mogen van mijn madam! MADAM MEEBRENGEN



barabas

Citaat van: Micmac op  6 januari 2010, 21:39:50
Uw dagelijkse gewoonte's kan je hier vergeten, Bommi komt in het rusthuis terecht en iedereen staat klaar om haar te helpen.
De verpleegsters wassen haar, geven haar een hartelijk ontbijt en zetten haar in de zetel voor het venster met zicht op de prachtige tuin. 
Alles lijkt perfect tot ineens bommi lichtjes naar rechts begint over te hellen.  Onmiddellijk storten twee verpleegsters zich op haar en zetten haar terug goed recht in haar zetel.
Alles lijkt zich terug te normaliseren tot bommi begint naar links over te hellen.  Weerom snellen de verpleegsters toe om haar terug in de correcte houding te hijsen.
Enkele dagen later komt de familie op bezoek om te zien hoe bommi het maakt.
Is alles goed verlopen tot hier toe, zijn ze vriendelijk?
Het is zo slecht nog niet hier, behalve dat je geen kans krijgt om een scheet te laten!


Eerst zelf klant worden :c_bang_20: :c_bang_20:

Marc Spandel

6 januari 2010, 21:52:25 #649 Laatste wijziging: 6 januari 2010, 21:56:56 door Marc Spandel
Citaat van: barabas op  6 januari 2010, 21:40:38
Citaat van: Marc Spandel op  6 januari 2010, 21:21:07
:denken:
Aangezien de uitleg over een gelduitzuigende directie van dit rusthuis, zou ik graag wat meer informatie krijgen betreffende de voordelen die een rusthuisbewoner hier krijgt voor zijn centjes.
Zijn daar de mokken inbegrepen, of is dit een extra kost voor de noodlijdende oude man? NEE
Hoe is het eten hier? GEZOND
Is er hier sterke drank te verkrijgen of alleen waterige prullaria? STOOK IK ZELF
Moeten we hier op bepaalde uren binnen zijn, of mogen we uitgaan tot een stuk in de morgen? JE MAG BUITEN
Mogen we een lief meebrengen op onze kamer? TWEE OOK
Komen de jonge verpleegsters ons wassen, of moeten wij het zelf doen? DAAR IS DE WASMACHINE VOOR
Mag ik mijne jerom(pietje) meebrengen of moet ik hem loslaten in de vrije natuur waar hij nooit zal overleven? WASDA ??? ???

Enfin... voor ik de stap zet naar een kamertje hier, zou ik eerst wat meer uitleg krijgen én... ik moet mogen van mijn madam! MADAM MEEBRENGEN




Zijn daar de mokken inbegrepen, of is dit een extra kost voor de noodlijdende oude man? NEE  :b_thumbsdown_20:
Hoe is het eten hier? GEZOND :a_thumbsup_20:
Is er hier sterke drank te verkrijgen of alleen waterige prullaria? STOOK IK ZELF :a_thumbsup_20:
Moeten we hier op bepaalde uren binnen zijn, of mogen we uitgaan tot een stuk in de morgen? JE MAG BUITEN :a_thumbsup_20:
Mogen we een lief meebrengen op onze kamer? TWEE OOK :a_thumbsup_20:
Komen de jonge verpleegsters ons wassen, of moeten wij het zelf doen? DAAR IS DE WASMACHINE VOOR :b_thumbsdown_20:
Mag ik mijne jerom(pietje) meebrengen of moet ik hem loslaten in de vrije natuur waar hij nooit zal overleven? WASDA ??? ??? Een klein geelgroen vogeltje met een krom bekje.

Voor het moment meer pluspunten dan minpunten dus  :10_1_20:

Als ik mijn madam meebreng, moet die dan haar mond houden?
Hebben jullie sterke kleefband om haar mond dicht te plakken?
En als ik mijn madam meebreng, kan ik onmogelijk nog een paar liefjes meebrengen.  :b_thumbsdown_20:
:KNOTS2:
Vrije meningsuiting is een mensenrecht !
http://www.spandel.net

jerryke

Citaat van: Marc Spandel op  6 januari 2010, 21:52:25
Citaat van: barabas op  6 januari 2010, 21:40:38
Citaat van: Marc Spandel op  6 januari 2010, 21:21:07
:denken:
Aangezien de uitleg over een gelduitzuigende directie van dit rusthuis, zou ik graag wat meer informatie krijgen betreffende de voordelen die een rusthuisbewoner hier krijgt voor zijn centjes.
Zijn daar de mokken inbegrepen, of is dit een extra kost voor de noodlijdende oude man? NEE  extra kosten
Hoe is het eten hier? GEZOND
Is er hier sterke drank te verkrijgen of alleen waterige prullaria? STOOK IK ZELF de opbrengst daarvan moet je aan de direktie afstaan
Moeten we hier op bepaalde uren binnen zijn, of mogen we uitgaan tot een stuk in de morgen? JE MAG BUITEN
Mogen we een lief meebrengen op onze kamer? TWEE OOK die moet je ook afstaan aan de direktie
Komen de jonge verpleegsters ons wassen, of moeten wij het zelf doen? DAAR IS DE WASMACHINE VOOR welke verpleegsters
Mag ik mijne jerom(pietje) meebrengen of moet ik hem loslaten in de vrije natuur waar hij nooit zal overleven? WASDA ??? ??? laatdie maar los of ze maken van Pietje eene ganse menu

Enfin... voor ik de stap zet naar een kamertje hier, zou ik eerst wat meer uitleg krijgen én... ik moet mogen van mijn madam! MADAM MEEBRENGEN als madam u lief is, laat haar dan thuis en geef haar uwe portemonee ook nog




Zijn daar de mokken inbegrepen, of is dit een extra kost voor de noodlijdende oude man? NEE  :b_thumbsdown_20:
Hoe is het eten hier? GEZOND :a_thumbsup_20:
Is er hier sterke drank te verkrijgen of alleen waterige prullaria? STOOK IK ZELF :a_thumbsup_20:
Moeten we hier op bepaalde uren binnen zijn, of mogen we uitgaan tot een stuk in de morgen? JE MAG BUITEN :a_thumbsup_20:
Mogen we een lief meebrengen op onze kamer? TWEE OOK :a_thumbsup_20:
Komen de jonge verpleegsters ons wassen, of moeten wij het zelf doen? DAAR IS DE WASMACHINE VOOR :b_thumbsdown_20:
Mag ik mijne jerom(pietje) meebrengen of moet ik hem loslaten in de vrije natuur waar hij nooit zal overleven? WASDA ??? ??? Een klein geelgroen vogeltje met een krom bekje.

Voor het moment meer pluspunten dan minpunten dus  :10_1_20:

Als ik mijn madam meebreng, moet die dan haar mond houden?
Hebben jullie sterke kleefband om haar mond dicht te plakken?
En als ik mijn madam meebreng, kan ik onmogelijk nog een paar liefjes meebrengen.  :b_thumbsdown_20:
:KNOTS2:

Marc Spandel

Ik zal dan nog maar effekes wachten om een kamertje te huren tot er een andere directie is.  :biggrinumbrella1:
Vrije meningsuiting is een mensenrecht !
http://www.spandel.net

Mathieu

Marc dat is een superwijs besluit wat je daar neemt. Wij hebben dat ook nooit willen geloven maar hebben het al dikwijls tot onze schande moeten ondervinden. Kom zo dikwijls als je wil op bezoek, maar kom hier nooit wonen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op  6 januari 2010, 23:33:34
Marc dat is een superwijs besluit wat je daar neemt. Wij hebben dat ook nooit willen geloven maar hebben het al dikwijls tot onze schande moeten ondervinden. Kom zo dikwijls als je wil op bezoek, maar kom hier nooit wonen.

Waarom bol je het dan niet af STOKER!

Stokers & ongedierte moet je niet geloven Marcske :4_1_201:

Micmac

Citaat van: Marc Spandel op  6 januari 2010, 22:36:56
Ik zal dan nog maar effekes wachten om een kamertje te huren tot er een andere directie is.  :biggrinumbrella1:

Hier zijn weeral 60 katten verdwenen, ik denk dat ze een feestje bouwen in het rusthuis met als hoofdgerecht konijn zonder kop.

Mathieu

Citaat van: barabas op  7 januari 2010, 20:15:18
Citaat van: Mathieu op  6 januari 2010, 23:33:34
Marc dat is een superwijs besluit wat je daar neemt. Wij hebben dat ook nooit willen geloven maar hebben het al dikwijls tot onze schande moeten ondervinden. Kom zo dikwijls als je wil op bezoek, maar kom hier nooit wonen.

Waarom bol je het dan niet af STOKER!

Stokers & ongedierte moet je niet geloven Marcske :4_1_201:


Oei een directeur die dergelijke grove woorden gebruikt stemt toch tot nadenken. En neen ik bol het niet af.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op  7 januari 2010, 21:55:04
Citaat van: Marc Spandel op  6 januari 2010, 22:36:56
Ik zal dan nog maar effekes wachten om een kamertje te huren tot er een andere directie is.  :biggrinumbrella1:

Hier zijn weeral 60 katten verdwenen, ik denk dat ze een feestje bouwen in het rusthuis met als hoofdgerecht konijn zonder kop.


Micmac als dat goed gebakken is en lang genoeg heeft kunnen sudderen, er voor zorgen dat er een lekker sausje bij hoort en dan ook nog wat frietjes en kroketten, sladade, tomaatjesd enz..... dat is dat best lekker eten hoor. En hier is dat dan een lekkernij want wat ze hier soms op onze teljoor kieperen, je moest het eens weten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op  8 januari 2010, 01:31:35
Citaat van: barabas op  7 januari 2010, 20:15:18
Citaat van: Mathieu op  6 januari 2010, 23:33:34
Marc dat is een superwijs besluit wat je daar neemt. Wij hebben dat ook nooit willen geloven maar hebben het al dikwijls tot onze schande moeten ondervinden. Kom zo dikwijls als je wil op bezoek, maar kom hier nooit wonen.

Waarom bol je het dan niet af STOKER!

Stokers & ongedierte moet je niet geloven Marcske :4_1_201:


Oei een directeur die dergelijke grove woorden gebruikt stemt toch tot nadenken. En neen ik bol het niet af.

Dus het is hier goed!!!

Spook

Mathieu vindt nooit iets goed hier maar wil tóch niet weg.

Dàt snap ik niet!  ???

Micmac

Nu had ik hier buiten nog wat grote sardientjes staan die al drie weken vervallen waren, ik heb er maar wat ijs opgekieperd en aan het rusthuis afgezet, dan hebben ze weer een feestmenu en ikke moet niet naar het containerpark.