Luxe pension 'Fruttersrust'

Gestart door vyske, 3 februari 2009, 17:20:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Mathieu

Lap de jaloezerikken hebben weer eens gesproken. Wie zou de oorzaak zijn dan jullie niet in haar kamer mogen en wij wel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En a propos groene patatten van directie wanneer komen die kerstbomen boven water met al die versieringen erop , die wij verleden jaar zelf uit onze eigen zak gekocht hebben. Of hebben jullie die ook weeral verpast voor een appel en een ei?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

janmettepet

Citaat van: Mathieu op 17 december 2009, 13:35:57
Wie zou de oorzaak zijn dan jullie niet in haar kamer mogen en wij wel.
De kakkerlakken en luizen  :LOL:

Mathieu

Lachen is toch pleznat hé, als jullie zelf de fout ervan zijn dat die beestjes daar zitten ( en daar niet alleen) Veel te gierig om ergens eenns een goed middel te voorzien tegen de beestjes. Jullie vullen veel liever jullie eigen zakken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op 17 december 2009, 19:31:54
Lachen is toch pleznat hé, als jullie zelf de fout ervan zijn dat die beestjes daar zitten ( en daar niet alleen) Veel te gierig om ergens eenns een goed middel te voorzien tegen de beestjes. Jullie vullen veel liever jullie eigen zakken.

Wij zijn GROENE directieleden, die beestjes hebben óók recht op leven :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20: :c_bang_20:

Spook

Nu treed ik Barabas VOOR EEN KEER bij, kakkerlakken zijn lieve huisdiertjes!

jerryke

Citaat van: Spook op 22 december 2009, 11:32:35
Nu treed ik Barabas VOOR EEN KEER bij, kakkerlakken zijn lieve huisdiertjes!

amai ik dacht dat het een spelletjes was " wie trapt er het meeste dood"

Mathieu

Jerryke, groenen of niet, ik ben al een tijdje met je spelleke bezig en sta op dit moment op 120 stuks.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 22 december 2009, 18:00:33
Jerryke, groenen of niet, ik ben al een tijdje met je spelleke bezig en sta op dit moment op 120 stuks.

per uur  :o of per dag

Mathieu

Per uur en ik heb ze allemaal verzameld. Kunnen we ze niet in de soep kieperen van de directie, weten die ook hoe dat smaakt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 24 december 2009, 01:07:48
Per uur en ik heb ze allemaal verzameld. Kunnen we ze niet in de soep kieperen van de directie, weten die ook hoe dat smaakt.

ssssttttt dat heb ik verleden week al gedaan, en ze lopen nog altijd rond.......en ik weet zeker dat ze die soep hebben opgegeten

Mathieu

Zullen we de beestjes misschien eerst eens bakken in een sausje van arcenic, dat helpt misschien en we moeten er niet veel van gebruiken?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 29 december 2009, 01:56:55
Zullen we de beestjes misschien eerst eens bakken in een sausje van arcenic, dat helpt misschien en we moeten er niet veel van gebruiken?

ik zal de beestjes bakken en dan maak jij ondertussen die saus  ;D ;D ;D

Koter

Zit er in rattenvergif genoeg arsenic? Ik heb hier nog een paar kilo staan
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Dat kan natuurlijk altijd gebruikt worden en aangelend met wat mayasena moet dat een lekker sausje geven.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.